The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 102    Average: 4.5/5]
52 Comments - View/Add
Hits: 19665
Rating: 4.5
Category: Funny
Date: 11/06/09 06:03 AM

52 Responses to Ingenious Interactive Photo Booth Prank [Vid]

  1. Profile photo of Tearon
    Tearon Male 18-29
    147 posts
    November 5, 2009 at 2:59 pm
    Link: Ingenious Interactive Photo Booth Prank - Proof that you can get people to do anything you want.
  2. Profile photo of Subushie
    Subushie Male 18-29
    1646 posts
    November 6, 2009 at 8:14 am
    omg that was the funniest thing.
    "im telling your parents
    Your son just gave me the finger"
    "DID YOU???"
    freaking genius
  3. Profile photo of bobhub600
    bobhub600 Male 13-17
    964 posts
    November 6, 2009 at 9:00 am
    i LOVED the last one!
  4. Profile photo of Chaos7
    Chaos7 Male 18-29
    849 posts
    November 6, 2009 at 9:06 am
    LMFAO!!!
  5. Profile photo of cobrakiller
    cobrakiller Male 18-29
    7476 posts
    November 6, 2009 at 9:24 am
    those were awesome, they made me so happy. the best were the last two. the liquid and the finger, they were both hilarious.
  6. Profile photo of 1williamsg
    1williamsg Male 18-29
    326 posts
    November 6, 2009 at 9:44 am
    this is still one of my favourite pranks of all time
  7. Profile photo of Mweebles
    Mweebles Female 18-29
    1653 posts
    November 6, 2009 at 9:54 am
    OOONZ OOONZ OOONZ OOONZ Please take off your shirt! Please take off your shirt--OH--Put your shirt back on! Put your shirt back on!
  8. Profile photo of dracokain
    dracokain Male 18-29
    266 posts
    November 6, 2009 at 10:06 am
    Your son just gave me the finger!
  9. Profile photo of CrakrJak
    CrakrJak Male 40-49
    17514 posts
    November 6, 2009 at 10:20 am
    That`s the winner for the day right there :-)
  10. Profile photo of mynamecandi
    mynamecandi Female 18-29
    209 posts
    November 6, 2009 at 10:24 am
    I havnt actually laughed out loud in a long time. Thanks IAB!!
  11. Profile photo of tatthi
    tatthi Male 13-17
    95 posts
    November 6, 2009 at 10:33 am
    last one was the best xD
  12. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    November 6, 2009 at 10:44 am
    Wow... people are kind of stupid, eh?
  13. Profile photo of Naz14
    Naz14 Female 18-29
    1520 posts
    November 6, 2009 at 10:44 am
    haha that was awesome!!!
    id love to be caught in a joke like that :P
  14. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25420 posts
    November 6, 2009 at 11:00 am
    Lolz all round
  15. Profile photo of Sahjan
    Sahjan Female 13-17
    213 posts
    November 6, 2009 at 11:59 am
    OMGOSH! THIS MADE MY DAY! LOOOL!
  16. Profile photo of CVizzle
    CVizzle Male 18-29
    74 posts
    November 6, 2009 at 12:17 pm
    Rofl, love these every time!
  17. Profile photo of sfcg
    sfcg Male 30-39
    796 posts
    November 6, 2009 at 12:34 pm
    Not the brightest bunch of apples.
  18. Profile photo of ElSombrero
    ElSombrero Male 13-17
    716 posts
    November 6, 2009 at 12:38 pm
    we should see more of this.

    Not exactly sure ALL the people were stupid.. I think some of them were just playing along.

    But still funny.

  19. Profile photo of Odyne
    Odyne Female 30-39
    236 posts
    November 6, 2009 at 12:57 pm
    LOL I laughed so hard!
  20. Profile photo of TheGax
    TheGax Male 18-29
    815 posts
    November 6, 2009 at 2:13 pm
    oh yeah take off your shirt!!....uhm tss uhm tss....oh put your shirt back on! put your shirt back on!!

    LMFAO

  21. Profile photo of clanie37
    clanie37 Male 18-29
    9 posts
    November 6, 2009 at 3:55 pm
    that kid at the end got absolutely massacred! hahaha lmao "NO I DIDN`T!"
  22. Profile photo of Cailin
    Cailin Female 18-29
    97 posts
    November 6, 2009 at 4:26 pm
    "You`re son just gave me the finger"
    "Did you?"
    "NO!"

    Lol!

  23. Profile photo of Cailin
    Cailin Female 18-29
    97 posts
    November 6, 2009 at 4:27 pm
    Yes, I know, I used the wrong your/you`re... Grammar Nazis please stay away!
  24. Profile photo of Mr_Chubbles
    Mr_Chubbles Female 13-17
    288 posts
    November 6, 2009 at 4:28 pm
    poor kid!
  25. Profile photo of Tisjokar
    Tisjokar Male 18-29
    985 posts
    November 6, 2009 at 4:46 pm
    THIS IS ONE THE BEST THINGS IVE SEEN ON IAB, i love u all!

    "The liquid is to far away" LOL
    And the ending was so dam funny

  26. Profile photo of RehtaeH
    RehtaeH Female 18-29
    288 posts
    November 6, 2009 at 6:49 pm
    That was one of the funniest things I`ve seen on I-A-B lol
  27. Profile photo of MizzMe
    MizzMe Female 18-29
    509 posts
    November 6, 2009 at 6:56 pm
    Loved it!!
  28. Profile photo of smooshu
    smooshu Male 18-29
    73 posts
    November 6, 2009 at 7:02 pm
    lol i wanna try!
  29. Profile photo of shock-n-awe
    shock-n-awe Male 18-29
    197 posts
    November 6, 2009 at 7:09 pm
    That was awesome. I wish it would have been longer... lol`d. "I`m telling your parents"
  30. Profile photo of ryan99
    ryan99 Male 13-17
    2345 posts
    November 6, 2009 at 7:38 pm
    Awesome ending hahahaha.
  31. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10441 posts
    November 6, 2009 at 7:48 pm
    hahahaha. I think I`ve seen this before, but I love it.
  32. Profile photo of Batmanners
    Batmanners Male 18-29
    4006 posts
    November 6, 2009 at 7:48 pm
    Awesome!
  33. Profile photo of TxP
    TxP Female 70 & Over
    1190 posts
    November 6, 2009 at 8:23 pm
    NO!
    that was sooooo awesome
    i hate kids like that lol photobooth ftw :)
  34. Profile photo of odeed
    odeed Male 18-29
    453 posts
    November 6, 2009 at 8:32 pm
    They should have this as a permanent installation.
  35. Profile photo of FelanSlvr
    FelanSlvr Female 18-29
    232 posts
    November 6, 2009 at 8:58 pm
    I watched all of them available. Twice. I`m still laughing. There is no way that would ever get old.
    From one of them "Get out now or face the consequences" "What did you just... " BUZZZZZZ "Ahhhh!!!"
  36. Profile photo of rgsupergrove
    rgsupergrove Male 18-29
    899 posts
    November 6, 2009 at 9:22 pm
    haha that was good. I`m telling your parents...
  37. Profile photo of MauserTM
    MauserTM Male 18-29
    1222 posts
    November 7, 2009 at 1:12 am
    Hahahaha excellent
  38. Profile photo of cookii
    cookii Female 18-29
    1299 posts
    November 7, 2009 at 4:03 am
    "how`s the liquid now?"
    "the liquid is too far away" xDD
  39. Profile photo of
    JJdagdelen
    101 posts
    November 7, 2009 at 5:47 am
    "NOOOO!" lol
  40. Profile photo of SLC77
    SLC77 Male 13-17
    570 posts
    November 7, 2009 at 9:19 am
    hahaha the last one was the best!
  41. Profile photo of junito615
    junito615 Male 60-69
    41 posts
    November 7, 2009 at 12:28 pm
    BRAVO,TREMENDO
  42. Profile photo of JRuu
    JRuu Male 18-29
    54 posts
    November 7, 2009 at 12:43 pm
    LMFAO!!!
    that was awesome
  43. Profile photo of SmilinSam
    SmilinSam Female 18-29
    3599 posts
    November 7, 2009 at 5:14 pm
    heck yes!
  44. Profile photo of _Willardlol_
    _Willardlol_ Male 13-17
    33 posts
    November 7, 2009 at 5:27 pm
    "Your son just gave me the finger"
    "Did you?"
    "NO!"
  45. Profile photo of Piepig
    Piepig Male 13-17
    1524 posts
    November 7, 2009 at 6:53 pm
    Lol at the liquid one! Heh.
  46. Profile photo of Altaru
    Altaru Male 18-29
    3483 posts
    November 7, 2009 at 8:05 pm
    "Not exactly sure ALL the people were stupid.. I think some of them were just playing along."

    yeah, I`m pretty sure the dancing guy was just playing along. At least, I hope he was, lol.

    I think the dancing one, the liquid one, and the kid were the funniest.

    I`d love to get involved in a prank like this.

  47. Profile photo of deathxtra
    deathxtra Male 13-17
    2791 posts
    November 8, 2009 at 10:53 am
    did you?
    NO!
  48. Profile photo of RenoFury
    RenoFury Female 18-29
    24 posts
    November 9, 2009 at 10:09 am
    "I`m telling your parents..."
  49. Profile photo of BrutahSka
    BrutahSka Male 18-29
    46 posts
    November 9, 2009 at 5:14 pm
    I`m goin out with that photo booth.
  50. Profile photo of d31337
    d31337 Female 18-29
    11 posts
    November 10, 2009 at 12:14 am
    oh, put your shirt back on =P
  51. Profile photo of levbored
    levbored Male 18-29
    1 post
    November 11, 2009 at 9:23 pm
    man this poo is funny
  52. Profile photo of kimkio
    kimkio Female 18-29
    877 posts
    November 12, 2009 at 7:41 pm
    AHAHAHAHA lololol xDDD epic! but sorry to inform you that this has been made by japanese before!

    btw i felt pity for the japanese girl whose weight cannot be registered, sad.

    and in the end, congrats to the parents who could be able to raise such a liar kid


Leave a Reply