Incredibly Inappropriate Statue Design [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Weird

C"mon, the guy who designed this statue had to know that thousands of college kids were going to take pictures like this
There are 55 comments:
Male 25
can`t see her face, but she`s got potential.
0
Reply
Male 18
i guess this chick gets off on bronze statues in the middle of the day...

i like it

0
Reply
Male 168
2 in the pink now just one more.....
0
Reply
Male 162
shes clearly a nympho ;D
0
Reply
Male 397
i agree, barbarossa.
but then again, i like... everyone.
0
Reply
Male 220
Short haired ladies = sex incarnate, can you really blame the statue?
0
Reply
Female 523
hahahaha
0
Reply
Female 4
Not sure what kind of shirt it is, but it reminds me of a fullbleed. Check out the website here.
0
Reply
Female 778
i want that shirt. anyone know where i can get one?
0
Reply
Male 1,045
hahaha, funniest post today.
0
Reply
Male 928
Now that is funny.
0
Reply
Male 414
well, hello my dear.....
0
Reply
Male 650
Hey thats in Little Italy in Toronto.
0
Reply
Male 431
he`s looking to the exact place he should be and everything. creepy sculptors
0
Reply
Male 9,306
Intellectual conversationalist, or cooter-poking pervert?
0
Reply
Male 1,162
yeah... college kid.. riiiiight.
0
Reply
Male 2,238
Immortalised as a Playa for the rest of eternity.
0
Reply
Male 1,164
Epic win. I pray this is in Canada.
0
Reply
Male 225
if there`s grass on the field PLAY BALL!
0
Reply
Female 3,828
hahaha thats aswesome
0
Reply
Male 84
That chick is really cute.
0
Reply
Female 232
Ahahahah!!! WHERE IS THIS????
0
Reply
Male 1,232
Oh wow.
0
Reply
Male 371
"are you 18"
0
Reply
Female 5,222
ROFL
0
Reply
Male 1,523
He likes it. I can tell.
0
Reply
Female 24
haha
0
Reply
Male 7
you know most girls have pretty faces, pessimists
0
Reply
Male 720
lol girls are dirty.
0
Reply
Female 36
statue win
0
Reply
Male 4,867
haha, thats great
0
Reply
Male 373
but you dont see her face for a reason fellas
0
Reply
Male 999
i would want to meet this person and get to know her...
0
Reply
Male 193
lucky statue...
0
Reply
Female 1,401
...that looks like me... i thought it was me. but it`s not?

i got my family to look and they say the same thing. ??

0
Reply
Male 403
yum... >.>
0
Reply
Male 1,686
"She has a pretty nice body :)"

total agreement.

0
Reply
Male 25,416
Funny! nice!
0
Reply
Female 553
I think that`s at IU Bloomington... or at least they have a very similar one.
0
Reply
Male 124
She got a hot body....so she`s hot...eventhough she may not have a pretty face..:)

@PsychGeek

Why would they be lying? We all know there are millions of guys out there that would marry a hot and pretty but bitchy girls...especially old rich ones....:D

0
Reply
Male 2,690
She has a pretty nice body :)
0
Reply
Female 135
lmao
0
Reply
Male 20
the statue even has his legs crossed to hide his boner, lol
0
Reply
Male 5,094
MAN will she be surprised to find out it`s one of those statue impersonation artists.
0
Reply
Male 819
I`m pretty sure every statue in the world can be interacted with in a specific way to create a seemingly inappropriate scene. The statue by iteself is not "incredibly inappropriate."
0
Reply
Female 1,798
@ wagglybeef...

or she could be a horrible person.

why does everyone judge attraction on looks alone? i mean come on, would you want to marry a complete and total b*tch just because she`s physically attractive? (anyone who says "yes" is lying just to say it).

0
Reply
Male 72
i like how people say she is hot just by seeing her body, lmao yeah shes got a nice body but her face could be fugged up
0
Reply
Male 439
It`s not the statue that`s inappropriate, it`s the girl :P
0
Reply
Male 10,440
The guy who designed the statue did it at a time before internet dumbasses.
0
Reply
Male 79
At least she`s hot.
0
Reply
Male 4,594
I kind of wish that I were the statue for that photo.
0
Reply
Male 1,381
she`s hot.
0
Reply
Male 516
AHA

Genius.

0
Reply
Male 7,585
that is the appropriate way to approach this statue
0
Reply
Male 19,840
Link: Incredibly Inappropriate Statue Design [Pic] [Rate Link] - C`mon, the guy who designed this statue had to know that thousands of college kids were going to take pictures like this
0
Reply