The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 85    Average: 3.8/5]
50 Comments - View/Add
Hits: 33896
Rating: 3.8
Category: Funny
Date: 10/31/09 06:02 AM

50 Responses to This is Your Philippine Tarsier… [Pic]

  1. Profile photo of PreoSmo
    PreoSmo Female 18-29
    472 posts
    October 31, 2009 at 5:40 am
    Link: This is Your Philippine Tarsier... - And this is your Philippine Tarsier on drugs... lots of drugs...
  2. Profile photo of f_vanmeter
    f_vanmeter Female 18-29
    18 posts
    October 31, 2009 at 6:12 am
    dawwwwww...that`s pretty cute!
  3. Profile photo of vicious_liar
    vicious_liar Male 13-17
    1226 posts
    October 31, 2009 at 6:16 am
    Nice, straight from 4chan again. You dissapoint me once more.
  4. Profile photo of maddices
    maddices Male 18-29
    90 posts
    October 31, 2009 at 6:20 am
    that wasn`t very funny
  5. Profile photo of jackyface
    jackyface Female 18-29
    184 posts
    October 31, 2009 at 6:25 am
    Aww, he drating loves the stick
  6. Profile photo of Turnshroud
    Turnshroud Female 18-29
    4225 posts
    October 31, 2009 at 6:43 am
    awww, that is so cute, adorable and just plain awsome
  7. Profile photo of murrymalty
    murrymalty Female 18-29
    2673 posts
    October 31, 2009 at 6:45 am
    lol, tht was funny
  8. Profile photo of RecycleElf
    RecycleElf Male 18-29
    3621 posts
    October 31, 2009 at 6:47 am
    Made me lol for real xD and now im gonna giggle abbout this for the rest of the day... im gonna print this out in a3 and hang on my wall xD
  9. Profile photo of evilducky00
    evilducky00 Male 18-29
    430 posts
    October 31, 2009 at 7:42 am
    OMG! a branch
  10. Profile photo of aliachloe
    aliachloe Female 13-17
    198 posts
    October 31, 2009 at 8:08 am
    Amazing. Actually got a laugh out of me.
  11. Profile photo of PsychGeek
    PsychGeek Female 18-29
    1798 posts
    October 31, 2009 at 8:21 am
    aww he`s so cute!!!! i want one! :)
  12. Profile photo of Dooked
    Dooked Male 18-29
    516 posts
    October 31, 2009 at 8:31 am
    haha this is one of the very few pictures that actually made me lol (really)
  13. Profile photo of linally
    linally Female 13-17
    25 posts
    October 31, 2009 at 8:47 am
    xD Got a giggle from me.
  14. Profile photo of reeneysnare
    reeneysnare Female 18-29
    14 posts
    October 31, 2009 at 8:47 am
    I laughed so hard when I saw this! It`s now my background. Love it! :)
  15. Profile photo of LLPkayla
    LLPkayla Female 13-17
    75 posts
    October 31, 2009 at 8:49 am
    hahaha, awh xD
  16. Profile photo of doom_reaper
    doom_reaper Male 13-17
    37 posts
    October 31, 2009 at 9:03 am
    lol(i cant breathe)lol
  17. Profile photo of cobrakiller
    cobrakiller Male 18-29
    7462 posts
    October 31, 2009 at 9:11 am
    i want one
  18. Profile photo of patchouly
    patchouly Male 40-49
    4746 posts
    October 31, 2009 at 9:45 am
    LOL!
  19. Profile photo of panth753
    panth753 Female 18-29
    9237 posts
    October 31, 2009 at 10:00 am
    lol, cute.
  20. Profile photo of CitrusCider
    CitrusCider Female 13-17
    372 posts
    October 31, 2009 at 10:12 am
    Awww!!
  21. Profile photo of swiftshiv
    swiftshiv Male 18-29
    769 posts
    October 31, 2009 at 10:58 am
    awww... giving acid to small animals is fun!
  22. Profile photo of Zerocyde
    Zerocyde Male 18-29
    3256 posts
    October 31, 2009 at 11:23 am
    I drating LOVE this stick!!!

    ...sigh...

  23. Profile photo of HerColdHands
    HerColdHands Female 18-29
    471 posts
    October 31, 2009 at 11:26 am
    It`s. so. cute.
    D`awww <3
  24. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25420 posts
    October 31, 2009 at 12:01 pm
    Big Stick!
  25. Profile photo of Uncle_T
    Uncle_T Male 13-17
    485 posts
    October 31, 2009 at 12:03 pm
    ^_^ cute
  26. Profile photo of Chibi_Ichigo
    Chibi_Ichigo Female 18-29
    986 posts
    October 31, 2009 at 12:05 pm
    This would make a great way to scare people on Halloween. Just put it on someone`s window sill and wait for the light to reflect on its eyes O__O DUN DUN DUN STARE.
  27. Profile photo of Concetra
    Concetra Male 18-29
    2050 posts
    October 31, 2009 at 1:08 pm
    Kinda of interesting we are allowed to post pic with mature language but prohibited from posting them in comments
  28. Profile photo of unbanned
    unbanned Male 13-17
    999 posts
    October 31, 2009 at 3:09 pm
    OMG ITS A STICK!
  29. Profile photo of Shellie84
    Shellie84 Female 18-29
    4197 posts
    October 31, 2009 at 3:32 pm
    Bahahahahahahaaa! oh this made me lol :D

    I want one so much ^_^

  30. Profile photo of Dovile
    Dovile Female 13-17
    21 posts
    October 31, 2009 at 6:41 pm
    Oh this made me LOL :)
    So cute.
  31. Profile photo of bananajojo
    bananajojo Female 18-29
    1401 posts
    October 31, 2009 at 8:03 pm
    at first it was "aww" then i scrolled down and saw the caption

    then it was Pffff HAHAA

  32. Profile photo of shunpo_31
    shunpo_31 Male 18-29
    1381 posts
    October 31, 2009 at 8:42 pm
    I laughed SO hard at this!!
  33. Profile photo of anomander
    anomander Male 18-29
    8 posts
    October 31, 2009 at 8:54 pm
    LOL !!!! OMG !! TAT WAS SO FUNNY !!!
  34. Profile photo of MLime
    MLime Female 13-17
    126 posts
    October 31, 2009 at 9:43 pm
    Hahahahaha xD
  35. Profile photo of thisoneguy
    thisoneguy Male 18-29
    19 posts
    October 31, 2009 at 11:09 pm
    it was cute and I might have laughed a little bit, but pictures like this are ruining this site in my opinion. its not that interesting... its like every 5 minutes i get to chuckle. that doesn`t cure my boredom... at all....
  36. Profile photo of WadeisBored
    WadeisBored Male 18-29
    34 posts
    November 1, 2009 at 12:48 am
    i almost fell off my chair
  37. Profile photo of BunnyNaku
    BunnyNaku Female 18-29
    5224 posts
    November 1, 2009 at 5:57 am
    look at his feets :O!
  38. Profile photo of Skyler92
    Skyler92 Female 18-29
    196 posts
    November 1, 2009 at 6:20 am
    Toppunk. everything is funnier with the word drat in it. try it out next time you go drinking
  39. Profile photo of Toppunk
    Toppunk Male 18-29
    152 posts
    November 1, 2009 at 6:34 am
    It`s funny, but could have achieved the same effect w/o the expletive don`t ye think?
  40. Profile photo of SmilinSam
    SmilinSam Female 18-29
    3599 posts
    November 1, 2009 at 1:55 pm
    what the f*ck is wrong with the expletive? haha but he does look like me when i`m trippin
    "why`s the floor look... like this?"
  41. Profile photo of AcidicLemons
    AcidicLemons Female 18-29
    230 posts
    November 1, 2009 at 2:30 pm
    CUUUUTE. *_*
  42. Profile photo of LightShaded
    LightShaded Male 18-29
    423 posts
    November 1, 2009 at 5:33 pm
    I just had a acid induced flashback of starwars for some reason.

    Cool picture though.

  43. Profile photo of Blitzdrache
    Blitzdrache Male 13-17
    150 posts
    November 1, 2009 at 6:56 pm
    Those are my favorite monkeys they`re so tiny and adorable.
  44. Profile photo of Negative_One
    Negative_One Male 30-39
    2583 posts
    November 1, 2009 at 9:39 pm
  45. Profile photo of Negative_One
    Negative_One Male 30-39
    2583 posts
    November 1, 2009 at 9:40 pm
  46. Profile photo of MetalicDemon
    MetalicDemon Male 18-29
    1485 posts
    November 2, 2009 at 2:43 pm
  47. Profile photo of fishgul69
    fishgul69 Female 18-29
    914 posts
    November 2, 2009 at 9:49 pm
    lmao for the monkey and the extra posts
  48. Profile photo of jakeyboy69
    jakeyboy69 Male 13-17
    148 posts
    November 3, 2009 at 6:14 am
    Laurel and Hardy Ftw.
  49. Profile photo of xxPinkxx
    xxPinkxx Female 18-29
    3829 posts
    November 4, 2009 at 9:59 pm
    the pic is so adorable... but the pics in this forum? not so much...
  50. Profile photo of regalia13
    regalia13 Female 18-29
    212 posts
    December 28, 2009 at 5:04 pm
    at first I didn`t scroll down enough and that it was cute, but boring. Then I read the caption. XD

Leave a Reply