Remember Jill & Kevin`s Dance Entrance Wedding Vid

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny
http://www.atom.com/funny_videos/3EFBFFFF01CC6D2B001700D0733C/?brand=iambored

Well, here"s the LEGO-fied version, shot down to the last detail. The original is reposted in this link for comparison.
There are 22 comments:
Female 4,028
F-cking Atom...
0
Reply
Female 500
not worth my time.
0
Reply
Male 4,807
That was way to jumpy.... if your gonna go through that much effort then ,come-on, do it better.
0
Reply
Male 1,918
Not enough frames, I`ve done better
0
Reply
Male 25,416
I want astronauts at my wedding
0
Reply
Male 2,553
>trp712
Naw, not too bad, just not good enough to be really postive-commentworthy.
0
Reply
Female 3,828
meh
0
Reply
Female 5,222
aww that was cute.. lol i liked how it was star wars lego peoples lol
0
Reply
Male 2,238
Ah, come on, it wasn`t that bad.
0
Reply
Male 473
ULTRALAME!
0
Reply
Male 4,290
Your video will resume in 5:17.

Wow. Atom made themselves more crap. Impressive.

0
Reply
Female 15,763
NEEDZ MOAR FRAMEZ.
0
Reply
Male 500
What a waste of life.
0
Reply
Female 1,578
fail. i hate atom
0
Reply
Male 110
My goodness that was boring. "Blam this piece of crap!"
0
Reply
Male 782
atom. suck.
0
Reply
Female 3,727
Seriously?

That is the most useless piece of poo video I have seen in a while.

Wow...

0
Reply
Male 1,381
okayy.....
0
Reply
Male 61
Hmmmm, it was a cool concept...
0
Reply
Male 2,855
where is obama?
0
Reply
Male 2,344
Lol, well that`s an interesting take on it...Cool.
0
Reply
Male 19,838
Link: Remember Jill & Kevin`s Dance Entrance Wedding Vid [Rate Link] - Well, here`s the LEGO-fied version, shot down to the last detail. The original is reposted in this link for comparison.
0
Reply