Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 51    Average: 3.8/5]
23 Comments - View/Add
Hits: 8596
Rating: 3.8
Category:
Date: 10/03/09 07:01 AM

23 Responses to Quique

  1. Profile photo of vicious_liar
    vicious_liar Male 13-17
    1226 posts
    October 3, 2009 at 6:15 am
    That`s weird....But imagine really living like that. That would suck. A lot.
  2. Profile photo of Maksie99
    Maksie99 Male 18-29
    695 posts
    October 3, 2009 at 6:17 am
    Heh, that was pretty funny. And did he say his testicles are against his eardrums? Wow, I`d stay away from loud music if I were him.
  3. Profile photo of GRadde
    GRadde Male 18-29
    2556 posts
    October 3, 2009 at 6:30 am
    >Maksie
    Yup. And his penis was in his tonguw. Well, sorta useful for him, it being his only appendix at all, but doesn`t that make eating and excreting a bit... disgusting?
  4. Profile photo of a1butcher
    a1butcher Male 40-49
    4812 posts
    October 3, 2009 at 6:55 am
    Hey, when he was a kid and he did something bad and his Mum says " who knocked over the cookie jar?" he could say " Nobody"........ummmm
    Wow, that sounded better in my head.
  5. Profile photo of nonamewillfi
    nonamewillfi Male 13-17
    1404 posts
    October 3, 2009 at 7:17 am
    haha that was pretty good
  6. Profile photo of thetoastking
    thetoastking Male 18-29
    625 posts
    October 3, 2009 at 7:22 am
    omg drating awesome
  7. Profile photo of Mantistador
    Mantistador Male 18-29
    2200 posts
    October 3, 2009 at 7:32 am
    wow that was amazingly done, and hilarious...
  8. Profile photo of redips11
    redips11 Male 13-17
    182 posts
    October 3, 2009 at 7:41 am
    lol the the last part with the girl
    that was just wrong
    friggen hilarius
  9. Profile photo of Alanda
    Alanda Female 18-29
    295 posts
    October 3, 2009 at 8:00 am
    hahahaha, that was amazing on sooo many different levels!
  10. Profile photo of SLC77
    SLC77 Male 13-17
    570 posts
    October 3, 2009 at 8:39 am
    hahah that was hilarious
  11. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10443 posts
    October 3, 2009 at 8:45 am
    Meh. It was OK.
  12. Profile photo of headseed
    headseed Male 70 & Over
    370 posts
    October 3, 2009 at 9:06 am
    i think he was giving that chick head
  13. Profile photo of ApostleT
    ApostleT Male 18-29
    182 posts
    October 3, 2009 at 9:23 am
    I lost it when he sneezed. Haha that was amazing.
  14. Profile photo of lukas1051
    lukas1051 Male 18-29
    3428 posts
    October 3, 2009 at 9:45 am
    LMAO, this is one of the funniest things I`ve seen on here in ages. I nearly peed myself when he sneezed.
  15. Profile photo of Nidonemo
    Nidonemo Male 18-29
    9311 posts
    October 3, 2009 at 12:24 pm
    Sneeze shot was hilarious.
  16. Profile photo of LandoGriffin
    LandoGriffin Male 30-39
    3844 posts
    October 3, 2009 at 12:56 pm
    You all know the joke about the head (no body, just a head) and he went to the bar. He ordered a beer and told the bartender to put a straw in it (because he has no hands). After he drank his beer through a straw, he wanted to play darts. So, he told his buddy "pick me up and put that dart in my mouth"

    His buddy did so.

    "Now throw me!"

  17. Profile photo of Evil_Eye
    Evil_Eye Male 18-29
    1443 posts
    October 3, 2009 at 1:55 pm
    Stay away from "Alcor Life Extension Foundation"! They are not nice to heads!
  18. Profile photo of MrAnonymous
    MrAnonymous Male 18-29
    216 posts
    October 3, 2009 at 10:19 pm
    did anyone else catch that his penis is in his tongue? lol
  19. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15782 posts
    October 3, 2009 at 11:09 pm
    Penis in his tongue?

    Eating must be a whole new experience then...

  20. Profile photo of D3rAnG3d
    D3rAnG3d Male 18-29
    1598 posts
    October 4, 2009 at 12:04 am
    lol. penis in his tongue. eating would be like an orgasm in his mouth.
  21. Profile photo of dfcrackhead
    dfcrackhead Male 13-17
    327 posts
    October 4, 2009 at 4:55 pm
    I dratING DIED WHEN HE SNEEZED, that was too funny!!!1
  22. Profile photo of Dfaulted
    Dfaulted Male 13-17
    1920 posts
    October 4, 2009 at 7:34 pm
    "There`s little I can`t..."*Ringringringring* LOL
  23. Profile photo of FelanSlvr
    FelanSlvr Female 18-29
    232 posts
    October 4, 2009 at 10:39 pm
    If his penis is in his tongue.. then what is he swallowing?

Leave a Reply