More Sweet Freestyle Beer Pong Madness [Video]

Submitted by: AKappy 7 years ago Sports

One of the best things about college? All that free time to perfect your hardcore Beer Pong perfection.
There are 18 comments:
Male 784
4 guys one cup
0
Reply
Male 143
just so you all know, they changes my word s h i t to poo.
0
Reply
Male 143
Why are you guys all hating? this is some cool poo they are doing, you gotta admit.
0
Reply
Male 30
Anyone else find it annoying how they zoom in on the cup after every shot?
0
Reply
Female 3,828
sigh. i suck at beer pong.
0
Reply
Male 571
I think the biggest disappointment here is that there`s no beer in any of the cups! It`s called BEER PONG gentlemen. Drink, pussies.
0
Reply
Male 364
Yep, nice to see their parents $150,000 a year being put to good use.
0
Reply
Male 1,403
that was probably the worst song ive ever heard.
0
Reply
Male 678
I like beer games but not this one. there is always some jackass that takes to long.....i want my beer damn it! drat the ping pong ball.
0
Reply
Male 39
@Fortitude:

I noticed something like that once, but I thought it was an automatic reflex to catch a missed shot after 50 tries or so.

0
Reply
Male 784
I will now write a short story of beer-pong, with beer and everything, to transform this sad timekiller to art!

(What is it with these guys - why don`t they start a rockband and conquer the world instead?)

0
Reply
Male 9,306
lol at the Maruchan box.
0
Reply
Male 254
Did you notice on a couple of these there was an involuntry raise of the arms like they were about to celebrate but then they remembered they are supposed to act all cool like they get these kinda shots every day
0
Reply
Female 15,763
Free time? In college?

THAT`S A FUNNY JOKE.

0
Reply
Male 7,586
ive grown tired of these videos. its really the same stuff over and over again, and its really not that amazing. anybody can do these with enough practice.
0
Reply
Male 303
What wit the zoomin in on almost every shots.
We already know its in there!

But nice.
Not great, but nice.

0
Reply
Male 11
i cant even play normal beer pong
0
Reply
Male 2,616
Link: More Sweet Freestyle Beer Pong Madness [Video] [Rate Link] - One of the best things about college? All that free time to perfect your hardcore Beer Pong perfection.
0
Reply