Look at This Kids Bracelet That Mum found [Pic]

Submitted by: _kiersten_ 7 years ago in Funny

I think this mother is going to be very embarrassed.
There are 107 comments:
Male 1,485
poor fella
0
Reply
Female 111
This is too funny! Great for any young girl!
0
Reply
Male 35
She acts as if she doesn`t even know...
0
Reply
Female 135
FAKE. fake fake fake... MOTHER FAKER!!!
0
Reply
Male 329
Photoshopped? No. Fake? Maybe.
http://orangecounty.craigslist.org/clo/1...
0
Reply
Female 778
tee hee. who uses to word funky anymore, except to imply that someone smells badly?
0
Reply
Male 4
Hey Guys watch these extreme hilarious video on Youtube " Eminem Gets caught masturbating by her MOM".....ha ha ha
http://www.youtube.com/watch?v=9IWzgINci...
0
Reply
Male 838
No you did not... zOMG... I would give an incredible amount of money to see the replies to that one.
0
Reply
Male 703
id like to see repsonses to that
0
Reply
Male 182
tw it doesnt say father anywher
what r u guys talking about?
0
Reply
Male 182
wat they use anal beads for anyway?
0
Reply
Female 88
ANAL BEADS, guys.

-.- For all that don`t know.

0
Reply
Male 531
lol priceless
0
Reply
Male 178
We can`t tell you b/c it`s nsfw.
0
Reply
Female 354
HAHAHAHAHAHAH
0
Reply
Male 107
FAKE!!! $20?????
0
Reply
Male 25
Photoshopped!!
0
Reply
Female 179
um am I the only who doesnt know what it is besides that mom? can someone tell me?
0
Reply
Male 678
hahahaha! Mom should have kept it herself and wore it on christmas.
0
Reply
Male 1,718
Seriously,
0
Reply
Female 1,427
I wonder if she noticed if it smelled funny or not. XDD
0
Reply
Male 721
"i never sawing him wear it", i dout a mother wrote that. oviously fake. plus that picture looks like it came off some online shop
0
Reply
Female 2,672
thats tragic
if i was the son id be pretty wrecked
0
Reply
Male 48
@samidoll LOL EPIC FAILURE they looked farmilliar(no i dont have any!) xD
0
Reply
Female 70
why does this keep appearing? isnt this like the 5th time on iab?
0
Reply
Male 592
WHAT A FAIL ! XD hahaha
0
Reply
Male 2,788
"It is great for any young girl"
0
Reply
Male 936
fake
0
Reply
Male 2,552
Come to think of it, maybe she did know...
0
Reply
Female 614
trapinch: analbeads. i wonder if someone actualy bought them for their daughter to wear as a bracelet 0_o*
0
Reply
Male 48
wtf is that???
0
Reply
Male 2,552
Ha! "...the rope has really taken some beating!"
"It is great for any young girl..." Wow. If she only knew how that sounds.
0
Reply
Female 84
Twenty dollars?!
0
Reply
Male 127
WTF, if just saw this somewhere else. failblog maybe... IAB, get it together!
0
Reply
Male 7,816
eww, thats nasty, that means she would have had to touch them to photograph them.
0
Reply
Female 196
fake or not it made me laugh. xD
0
Reply
Male 599
Obviously fake, she found it in her son`s room AFTER he moved out to college? If her son really had owned it before college, then college would certainly be the place to take it.
0
Reply
Male 4,867
i was like "wtf is she talking about"
...then i scrolled down.
i hope for her sake its fake lol
0
Reply
Female 248
its seems a little fake with the whole its NOT okay for other commercial intrest ect.
Seriously screwed if its real XD
0
Reply
Female 373
Fake, it`s on Craigslist, enough said
0
Reply
Male 3,425
And I don`t think it`s fake, I`m pretty sure my mum wouldn`t know anal beads when she saw them.
0
Reply
Male 3,425
Oh gawd... I read the description not really getting it, then scrolled down... She actually touched them?
0
Reply
Female 342
When moving into my new apartment, anal beads were found. Me and the (young) guys helping with the move knew what is was. My mother didn`t.

Real or fake, its funny.

0
Reply
Male 107
really funny if true. would not feel sorry for the guy, if you have something you don`t want people to see - lock them up.
anyway, it`s said that this thing of beauty is from a garage sale, wouldn`t have anybody told her what this is really for (if it wasn`t fake)?
0
Reply
Female 5,222
LOL!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 155
I wouldnt jump to fake so quickly. I wouldnt put it past MY mom to do such a thing.
But i could see how this could be fake - still funny though.
0
Reply
Male 1,505
Sound like some chick was $20 short of her rent and didn`t want to embarrass herself.
0
Reply
Male 431
HEY!!! my sister has one of those....
0
Reply
Male 71
Fake. I saw that all over craigslist. Anyone would know exactly what it was. Nice thing to post on craigslist though.
0
Reply
Male 1,312
I hope this is real, because if it is, at least the parents are too dull to realize his anal fixation
0
Reply
Male 1,815
i call fake
0
Reply
Female 1,604
this can`t be real can it? really who would sell a tattered (or what they thought to be) friendship bracelet. I think it was someone just trying to be funny, they described too much in the post for it to be real.. but I am not gonna call fake because I really don`t know
0
Reply
Male 312
LMFAO!!!
0
Reply
Male 1,918
*I`m pretty sureDiane is a chick. But otherwise LMFAO Ieven know what it is
0
Reply
Female 15,763
$20!? THAT IS AN OUTRAGEOUS PRI- Oh... oh I get it.
0
Reply
Male 212
oh look, failblog a week ago
0
Reply
Female 96
SOLD!!!!!!
0
Reply
Female 87
@ asphyxiated-

Yeah same here...

0
Reply
Female 471
Isn`t this a repost? I JUST saw this somewhere, Failblog maybe?
0
Reply
Female 1,593
Roflmao!!
0
Reply
Male 807
"its great for a young girls going back to school gift" holy poo...a woman not knowing what it is
0
Reply
Male 1,193
It`s a woman. Caption fail.
0
Reply
Female 931
rofl.
0
Reply
Female 82
I`ve seen this somewhere before... Not sure where though.
0
Reply
Female 3,562
I can honestly see why the average parent wouldn`t recognize what anal beads look like. This could actually be real.
0
Reply
Male 569
lolz thats hilarious
0
Reply
Male 4,004
"I haven`t met too many fathers named Diane."

My thoughts exactly.

0
Reply
Female 4,376
lol. I wonder if someone ever sent them an email with other pictures explaining what it was.
0
Reply
Male 210
lololol
0
Reply
Male 1,685
what-what in the butt
0
Reply
Male 161
Ahahaha what a noob VVVV How old is Aries11 again?
0
Reply
Female 71
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! OMG, what an idiot. How old was the mom again?
0
Reply
Male 392
I don`t think it`s a Father or a male of any kind selling that, considering right under the text it says "- Diane".

So I would assume that`s the Mother.

0
Reply
Male 10,855
Either that or the guy selling them has no clue what those are.
0
Reply
Male 10,855
He wore those on his wrist?
<shudder>
0
Reply
Male 1,190
If any parent is that stupid they should be sterilize and their offspring interviewed to see if THEY need to be sterilized, cut the problem off in the gene pool!!
0
Reply
Male 168
omg lol
0
Reply
Male 1,406
I haven`t met too many fathers named Diane.
0
Reply
Male 1,381
if it was real, it would be HILARIOUS
0
Reply
Male 701

If was as used as he says, wouldn`t the white string be all stained like mine... I mean like my friends?
0
Reply
Male 499
He tried too hard.

0
Reply
Male 1,108
"When your perants find your anal beads, it is a good time to come out the closet."
Liking anal pleasure does not make you gay. Liking the same sex partner does. Just thought I`d clear that up for you. (It`s ok really shhhh)
0
Reply
Female 3,726
FRAUD....the post is waaaaaay too long and goes into waaaay to much detail to be real! NEXT!
0
Reply
Female 654
They look difficult to push in. =/
0
Reply
Male 1,254
I was unaware that Diane was a male name. Well hot damn, I always liked it so I think I`ll start going by Diane now.

Anywho, the poster seemed to drag out her witty little comments on the `bracelet`, and it seems awfully contrived. I go with jerry, nothing more than craigslist comedy. And poor at that, D+, see me after class.

0
Reply
Male 38
This is obviously just another idiot out there trying to make a funny Craigslist ad. First of all, that is a stock photo (likely from an adult toy store website). Second, why is it that in these posts, the clueless "parents" ALWAYS describe the things in the most innocent ways and make comments that make it obvious they`re full of poo?

"rope has really taken a beating," "slightly stretched out," "Im not exactly sure how it goes together." And what idiot in their right minds would post a public Craigslist ad and basically tell their son`s life story?

Get over it IABers... these are almost ALWAYS frauds.

0
Reply
Female 474
lmfao this is gold
0
Reply
Female 51
its a mom talking..
0
Reply
Male 4,014
Craigslist is a great place for amateur comedy.
0
Reply
Male 1,407
I`d be embarrassed too, if my name were Diane.
0
Reply
Male 1,442
When your perants find your anal beads, it is a good time to come out the closet.
0
Reply
Female 165
Ha, ha. Wow.
0
Reply
Male 65
I highly doubt Diane is a father`s name
0
Reply
Female 1,652
So there`s a man named Diane out there somewhere?
0
Reply
Male 160
Isn`t Diane a woman`s name?
0
Reply
Male 84
I think a father named Diane has a BIT more to be worried about than such a "bracelet."
0
Reply
Male 675
Because its every girl`s dream to wear beads that have been into a young boy`s unmentionable areas.
0
Reply
Male 1,108
"not sure how it goes on"

Erm it doesn`t go `on`

0
Reply
Male 674
Oh wow... Ignorance truly is bliss. For the parents sake I hope they never find out what it really is, their naive minds probably couldn`t handle it.
0
Reply
Male 97
bhahahahahhaha
0
Reply
Female 230
LMAO. Wow. Just wow.
0
Reply
Male 2,125
Ohhhh wowwwww.....
0
Reply
Male 24
OMG
0
Reply
Female 2,674
Haha :P It`s the mom who found it, though.
0
Reply
Male 92
it says Diane at the end of the article so why does the description say father?
0
Reply
Male 118
Oh Dear....
0
Reply
Female 1,682
Link: Look at This Kids Bracelet That Mum found [Pic] [Rate Link] - I think this mother is going to be very embarrassed.
0
Reply