Literal Captcha of the Day: Facebook Edition [Pic]

Submitted by: the_logan 8 years ago in Funny

Yeah, $1,800 sounds about right for that bottom.
There are 50 comments:
Male 1,043
Lolz :D
0
Reply
Male 295
more like a $1 bottom
0
Reply
Female 5,222
lmao
0
Reply
Female 151
newbs like emilieishere make me wish we had a thumbs up/down option like funnyjunk.
0
Reply
Female 23
I have a history teacher call mrs coe...
0
Reply
Male 4,867
look at the 2 other tabs, this dude is perving lol
0
Reply
Male 525
P0l4r21 your right its XP or Vista with the classic theme. I used to use it with XP instead of that hideous blue default theme.
0
Reply
Male 714
a twiggs girl eh?
0
Reply
Male 703
ill give her an even 18 bucks...and thats being generous
0
Reply
Male 504
That is not windows 98 (not 97) it looks like vista with the windows classic theme.
0
Reply
Male 516
"Also, I dont think they show numbers either"

Uhh...yeah they do.

0
Reply
Male 102
Learn how to remain anonymous, James Grafton.
0
Reply
Male 806
this is fake...and who uses windows 97 anymore?
0
Reply
Male 1,219
Holy crap Jess is hot.
0
Reply
Male 15,510
"where do you get captcha`s on facebook? I think this is fake"

Also, I dont think they show numbers either

0
Reply
Female 931
lmao! FF ftw.
0
Reply
Male 434
Nah that could be xp or even vista with all the bells and whistles turned off. It might be a 10 or 20 dollar bottom. I`d need more pics from different angles to be sure.
0
Reply
Male 25,416
Facebook, the new pimp!
0
Reply
Male 575
I`m adding her ;-)
0
Reply
Male 1,918
where do you get captcha`s on facebook? I think this is fake
0
Reply
Male 672
I wouldn`t go a dollar over 500. Facebook is much too generous.
0
Reply
Female 3,828
lol i love the facebook ones. and the captchas are so annoying on fb. like long annoying weird words, and you can hardly read them half the time.

just verify your account, james. arent you sick of them?

0
Reply
Female 230
Verify your fcking account, James.
0
Reply
Female 2,672
pretty fitt
0
Reply
Male 266
WTF I`m more surprised that they look like they are running windows 95
0
Reply
Female 9,572
I`m going to look her up now....
0
Reply
Male 907
James Grafton forgot to censor the names.
0
Reply
Female 2
Ahhhhh I have mutual friends and her school is right next to my old one. But 95 WTF?!?
0
Reply
Male 814
let me know if she accepts you ;)
0
Reply
Male 845
i think we should all add jess coe on facebook
0
Reply
Male 720
Awwww yeeaaaaa
0
Reply
Male 215
Sheesh, that`s at most a $120 butt
0
Reply
Male 1,835
i wouldnt give more than 10
0
Reply
Female 84
Agh Mr. Grafton should have blurred out his name.

And yeah, I think that is Windows 95. Whoa.

0
Reply
Male 7,830
thats way too much for that bottom
0
Reply
Male 2,344
Lol, her current picture`s not as good as this one.
0
Reply
Male 2,619
Wait. is that Windows 95?
0
Reply
Male 3,425
how many people do you think will type her name in facebook and look her up? haha

I`ve already tried. She does indeed exist.

0
Reply
Male 20
how many people do you think will type her name in facebook and look her up? haha
0
Reply
Male 814
Emma Whitlock...yeah, that`s porny for sure...
0
Reply
Male 54
james grafton im gonna send him this link
0
Reply
Male 322
Is it me or do she and her friends all have names that seem like porn star names?
0
Reply
Male 769
that`s way too much for her.
0
Reply
Male 4,807
Jess Coe ....Hmmmmmm, now what`s my next step?
0
Reply
Male 3,819
0
Reply
Male 10,440
$1800 for that? Pffff.
0
Reply
Male 3,425
Windows 98. Niiiiice...
0
Reply
Male 292
98? get with the times man
0
Reply
Male 284
Thanx for not blurrin the name. *fap*fap*fap*.

Oh god i need a fkin life.

0
Reply
Male 17
Link: Literal Captcha of the Day: Facebook Edition [Pic] [Rate Link] - Yeah, $1,800 sounds about right for that bottom.
0
Reply