It`s National Coming Out Day Today! [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in

So if you"re gay and you haven"t told anyone and you want the world to know, now"s the perfect day to do it.
There are 44 comments:
Male 25
Um this is hard to do... that cake looks delicious..
0
Reply
Female 135
just kidding btw.
0
Reply
Female 135
im gay.
0
Reply
Female 248
LoL good idea.
0
Reply
Female 230
rofl. Colorful cake is colorful. I should make my brother that cake for his birthday, just to piss him off. I`d spell surprise right, though. :)
0
Reply
Female 460
They spelled surprise wrong. FAIL.
0
Reply
Female 3,726
Skippy971282 Male, 18-29, Western US
3 Posts Sunday, October 11, 2009 8:49:56 PM Wrexsoul, that is quite possibly one of the dumbest things i have ever heard. If some non-nice individual kicked me in the butt, i would make sure they knew i was gay by ripping off their dick and eating it in your face.
_______________________________________________

:-/

0
Reply
Male 976
Did Katy Perry make that cake??
0
Reply
Male 1,093
the reason why they surprise wrong because it is a known fact that homosexuals cannot spell. Research done by Obama.
0
Reply
Female 84
sp.
0
Reply
Male 1,505
"It`s National Coming Out Day Today!"

I would`ve never known this without IAB.

<sarcasm> Thanks IAB!

0
Reply
Female 79
why do so many people spell surprise wrong?
0
Reply
Male 672
@wrex that might work if he`s a bottom, but if he`s a top he`ll just kick your ass.
0
Reply
Female 56
they spelled surprise wrong.
0
Reply
Male 1,381
LOL!! Oh, I love it.
0
Reply
Male 52
Wrexsoul, that is quite possibly one of the dumbest things i have ever heard. If some non-nice individual kicked me in the butt, i would make sure they knew i was gay by ripping off their dick and eating it in your face.
0
Reply
Male 71
Oh god. I work in a gay porn store. I`m already tired of gay. Enough Ghey for me today thank you.
0
Reply
Male 86
I have a question. How can I tell if my friend is gay? Should I kick his butt and if he giggles is he gay?
0
Reply
Male 117
Ugh! WHY can`t my parents send me that?!? LOL!
0
Reply
Male 1,403
what a FABULOUS cake!
0
Reply
Female 627
LEARN TO SPELL
0
Reply
Female 78
Spelled "surprise" wrong. Ha.
0
Reply
Female 6
lol!
no offense to gays, their cool
0
Reply
Male 703
stupid cakes. always telling me im gay
0
Reply
Male 12,138
Primetimekin, now`s your chance to tell the world!
0
Reply
Female 57
-stares at cake-


I`M GAY?

0
Reply
Male 7,813
that really wouldnt be coming out of the closet, that would be someone shoving your ass
0
Reply
Male 17
Who are you trying to convince Lando? You or me?
0
Reply
Male 3,842
I didn`t know it was coming out day, but my wife invited her gay guy friends over (along with some women). There I was trying to be straight and watch football (it`s Sunday) and the guys kept saying things like "Oh, Tom Brady, I like him, he`s hot!" (which is what I guess it would be like to watch football with a girl)

But, all in all, I`m definitely straight. I hugged everyone goodbye, and there was no question that I liked hugging the women better, because they have boobies. I like boobies.

0
Reply
Female 4,447
How many people came out in this thread last year? *checks IAB records* That was confusing. From what I could tell it was 5 1/2 or 3 1/2, depending on how you count them.
0
Reply
Male 15,510
What, no sparkly pinky candle on it? yup, this was made by heteros.
0
Reply
Female 133
Aw, all things considered it`s actually a pretty cake :)
0
Reply
Female 931
suprise? lmao
0
Reply
Male 215
They spelled heterosexual wrong too.
0
Reply
Male 1,406
Cakes need a spellcheck feature. Someone get on that.
0
Reply
Male 9,305
*headesks so hard he breaks the desk in half*
0
Reply
Female 116
Was this a wishfull thinking cake, of a gay bestfriend??
0
Reply
Female 9,557
Why not do it with a pickle instead with a cake? http://www.youtube.com/watch?v=NgWn7zbgx...
0
Reply
Female 15,763
GAYS CAN`T SPELL! THEY ARE SINFUL! RAAAAWR!
0
Reply
Male 394
I should SERIOUSLY consider getting one for my friend.
0
Reply
Female 471
Yay for coming out day!
0
Reply
Female 1,427
They spelled "surprise" wrong.
0
Reply
Female 189
*surprise
0
Reply
Male 20,827
Link: It`s National Coming Out Day Today! [Pic] [Rate Link] - So if you`re gay and you haven`t told anyone and you want the world to know, now`s the perfect day to do it.
0
Reply