Another Contender for Mom of the Year for 09 [Pic]

Submitted by: fancylad 8 years ago in Weird

Ah my best memories as a kid is being dragged buck-naked down a public road by my chubby mom in a thong, too. Good times
There are 64 comments:
Female 88
Oh, goodness.
0
Reply
Male 21
nicly said saltyvarnish
0
Reply
Female 111
shopped, but damn that`s not a thong. But she sure made it into one!
0
Reply
Female 381
Shopped, look at his arm. They were probably on the beach, judging by her sunburned shoulders.
0
Reply
Female 914
shopped or not, I don`t which one is more disturbing, the lady`s makeshift thong bikini, or someone owning this photo to shop with (granted if they are not the naked kid)
0
Reply
Male 678
Shopped for sure! and my god someone feed that ass before it eats the rest of her swimsuit.
0
Reply
Female 39
Looks shopped to me too.
0
Reply
Female 1,604
looks uhh shopped but I am not sure
0
Reply
Male 463
fortunately shes dead now
0
Reply
Male 463
i once had that happen to me when i was 6... my aunt always was a sexually disturbed freak
0
Reply
Female 250
I don`t think that`s supposed to be a thong.
0
Reply
Female 49
Soo much skin fat!!! Arghh!
0
Reply
Male 15,510
"dragged buck-naked down a public road by my chubby mom in a thong"

And nobody around seems to even care about it. Let me guess: California.

0
Reply
Female 2,695
FLJKAFL the phrase isn`t "buck-naked" it`s BUTT naked
WTF
0
Reply
Female 474
lmfao it sucks to be this kid
0
Reply
Female 63
Gross.
0
Reply
Female 230
She does have a long ass. :/
0
Reply
Female 688
she has a reaaaaaaaaalllly long ass.
0
Reply
Male 1
Wish I was that rthong!
0
Reply
Male 1,045
aah, it`s like that time homer went to the beach.
0
Reply
Female 4,028
He gonna get raped.
0
Reply
Male 152
That`s gotta be Rikishi!
0
Reply
Male 703
that booty thang go round
0
Reply
Male 71
how does someone so fat not have an ass?
0
Reply
Male 736
shopped.
good call unbwogable
0
Reply
Male 914
hell, it looks like she ate her other children
0
Reply
Female 122
That mom looks like she ate all her child`s food.
0
Reply
Male 1,375
this is the guy from Red Dragon years before he became a serial killer. Keep playing with it and I`ll cut it off
0
Reply
Male 555
I hate to call it, but this look terribly photoshopped. The lines around the lady and the kid look a little odd, and the sun is coming from behind the lady (instead of the opposite direction, as noticed on the blond)
0
Reply
Male 690
I see a mom and her brat coming from the beach and the brat either refuses to wear his swim trunks, he lost them or he didn`t have any to begin with.

My vote`s for him losing them.

0
Reply
Male 13
For some strange reason, this reminds me of the part of Lovecraft`s "The Dunwich Horror" where Lavinia Whately and her young son Wilbur were running naked through the glen on the outskirts of the town.

What? I`m a horror fiction nerd.

0
Reply
Male 5,189
o.o``
0
Reply
Female 901
O.O"!
0
Reply
Female 931
her drating ass! the ass! D:!
0
Reply
Male 25,416
Mums ROCK!
0
Reply
Female 2,044
O_O
Oh my god.
0
Reply
Male 56
At least post good shops so we can actually question its legitimacy, this is just a big steaming lump of fail.
0
Reply
Male 115
What a terrible photo edit. Yeah, there`s 2 suns.
0
Reply
Female 1,893
LOLZ
0
Reply
Male 29
i`d hit it.
0
Reply
Female 31
EW.
0
Reply
Male 1,381
well there`s a big heaping bowlful of WTF.
0
Reply
Male 227
She needs to share some of her damn Twinkies with the boy...
0
Reply
Male 22
thats a photoshop
0
Reply
Male 94
I dont think thats a thong, I think her fat just curls around the rest of the fabric
0
Reply
Male 1,378
gorgack2000 = NOPE

Pedobear likes girls.

That looks like a boy.

0
Reply
Male 525
Kill it with fire
0
Reply
Male 4,680
Had to do it.
0
Reply
Female 193
why oh why did i just have to look???
0
Reply
Male 1,505
I can`t tell where her legs stop and her a** starts.
0
Reply
Male 74
Yeah, even I can tell that this is shopped and I`m no expert...
0
Reply
Female 3,726
...tap...tap...tap...

Oh, what am I doing?

Waiting for someone to say they would tap that a$$! ew...

0
Reply
Male 25
Shopped
0
Reply
Male 360
@sweetrebelnc

You can tell by the pixels, I can see it but thats cause ive seen quite a few shops in my days

0
Reply
Male 7,378
Ah that`s just Europe. Nothing odd. Kids run around naked, fat women wear thongs and fat guys wear speedos.
0
Reply
Female 846
keirobert, ok...um...seriously, im not making fun, but wat do u see that makes it shopped? cuz i just dont see these things that other people do....
0
Reply
Male 363
This image has been enhanced with Adobe ® Photoshop ® software.
0
Reply
Male 592
strange
0
Reply
Male 1,623
Stop posting photoshops.
Stop posting photoshops.
Stop posting photoshops.
0
Reply
Male 807
no doubt fake-besides it is stupid anyways
0
Reply
Male 7,834
oh, its so wrong. also it doesnt look real, im calling shopped.
0
Reply
Male 626
I don`t think that is a thong I think her butt is just in the process of eating her swimsuit.
0
Reply
Male 43
Thats looks really photoshopped, the lighting is all wierd.

Either that or the sun is shining of there pasty whiteness too much.

0
Reply
Male 20,917
Link: Another Contender for Mom of the Year for 09 [Pic] [Rate Link] - Ah my best memories as a kid is being dragged buck-naked down a public road by my chubby mom in a thong, too. Good times
0
Reply