Yes, This Was the Greatest Day of Chad`s Life [Pic

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny

Chad died of cardiac arrest approximately 2 minutes later.
There are 116 comments:
Female 735
THAT GUY IS CUUUUUUUUUTE.
0
Reply
Male 1,485
wow, cool guy
0
Reply
Male 173
his buddys just there in the background givin` thumbs up, geez.
0
Reply
Male 57
Ow, he was cosplaying Ethan of the Ctrl-alt-del webcomic.
0
Reply
Male 368
LOLROFLROLOLORLOBRADPITLOLOL

inch worm in the younger years...

wantstobechadsohecangohangoutwithbradpittorsomething

0
Reply
Female 135
HAHa
0
Reply
Male 41
Buger King me BITCH!
0
Reply
Female 1,386
Lies, this was the worst day of Chads life because he was gay. Lookat him...trying to think happy thoughts of Brad Pitt.
0
Reply
Male 32
Oh MY GOOOODNEETTTHHHHHH
0
Reply
Female 1,043
i agree with hiromi

i think the name chad...its just a name. people take it like...literally, trying to be funny, saying "oh chad looks different now".

its a joke...-_-

0
Reply
Male 3
Nice hat
0
Reply
Male 1,704
is that at a bboy event??

looks like a breakin mat in the BG and all the graff on the wall kinda makes me think it is.

0
Reply
Male 155
i would have the same reaction.
0
Reply
Male 596
That Burger King hat Aint Helping kid
0
Reply
Female 1,148
This made me LOL!

And Bullish, why bother clicking on links that have Chad in them then? No one cares how much you hate them, nor do we want to hear about it. :D

0
Reply
Male 463
see the reaching hand at right? probably gonna kick chad`s ass or snatch the girl back
0
Reply
Male 3,058
Oh joy...

Judging from the avatar choice of LoNgShOt420 we have another white nationalist joining the party at IAB.

I can`t wait to read his racist commentary...

0
Reply
Female 965
I like her top.
0
Reply
Male 108
Seriously, F Chad in his Mother F-in A and then C all over his face and finish it off with a dirty sanchez. Chad and all references to Chad, including this one, suck sweaty donkey balls.
0
Reply
Male 26
Haha! Wintereenmas.
That guy be celebratin` it.
0
Reply
Female 665
Everytime I meet someone named Chad I just wanna punch `em. THANKS A LOT, IAB!
0
Reply
Male 2,220
if you look real hard you can see the tip of her tongue poking out of his right ear..
0
Reply
Female 491
Thank you, Uncle_T. That song will be stuck in my head all day now.
0
Reply
Male 216
that cant be his sister. i dont kiss my sister that way, she doesnt do that to me. She`s actually pretty cute too...in a jailbait sort of way...lucky bastard
0
Reply
Female 525
Looks like he`s saying "Crap! I knew I shoulda took a shower!"
0
Reply
Female 84
Um, actually, I`m pretty sure that`s a butch lesbian.
0
Reply
Male 485
and then he JIZZED IN HIS PANTS
0
Reply
Female 5,222
its probably his sister
0
Reply
Male 1,381
dude, he looks like pissed. is that his sister?
0
Reply
Male 1,666
D`aaaaaaw
0
Reply
Male 10,440
He looks like someone I know.
0
Reply
Male 137
i`d hot it
0
Reply
Male 906
awwwe hahaha
0
Reply
Male 18
Ok, so now that Chad is officially dead, lets pick a new name yes? How about William or better yet Cracker jack?
0
Reply
Male 19
I find this really cute :D
0
Reply
Male 1,051
This shoulda been a video. Shame.
0
Reply
Male 2,486
He`s wearing that crown wrong, you`re supposed to fold every point on it in, except for one, turn the crown upside down, and have that remaining point running down your nose. It`s a spartan helmet.
0
Reply
Female 62
I think it broke Chad`s brain.
0
Reply
Female 673
"He looks like he wet his pants...either she`s really drunk, pitied him, or maybe "Chad" has a great personality hiding behind the paper crown and the gamer shirt"

Don`t you know that girls find geeks cute these days?

0
Reply
Male 275
...anyone notice it says "butt" right next to his butt?
0
Reply
Female 94
I think he`s going to puke... lol
0
Reply
Male 181
He looks like he wet his pants...either she`s really drunk, pitied him, or maybe "Chad" has a great personality hiding behind the paper crown and the gamer shirt
0
Reply
Female 4,197
lol awwww! thats just too cute!
0
Reply
Male 55
He Was Proably Like "YES MY FIRST AND LAST KISS" -_-
0
Reply
Male 13
omg...i know both of those people. what in the hell...how`d this happen???
0
Reply
Female 1,572
He looks horrified XD
0
Reply
Male 367
Awww she took pity on the burger king birthday boy.
0
Reply
Male 599
"At least we`re finally rid of him."

Doubtful, people just can`t let dead horses lay.

0
Reply
Male 731
I like the pedohand on the right.
0
Reply
Female 3,828
aww thats cute
0
Reply
Female 9,557
Best. Look. Ever.
0
Reply
Male 348
Oh chad, cheer up
0
Reply
Male 678
Magic happens at Burger King!
0
Reply
Male 3,058
And with the death of Chad, he was never seen on IAB again.

Of course, the question remains... was Chad`s cardiac arrest caused by his finally receiving physical contact with a woman? Or was a coordinated plot by certain IAB users slipping a roostertail of Chlorotrianisene, Prochlorperazine, and Prochlorperazine into his orange juice?

The world will never know.

At least we`re finally rid of him.

0
Reply
Male 68
well see there a perfect match, for you see, the other half of her face is missing.
0
Reply
Female 253
Chad, get off my screen.
0
Reply
Male 741
drat Chad
drat that guy
0
Reply
Female 256
I was meandering through the old posts on this site this morning, and I kept noticing how frequently Chad popped up at times - until eventually he faded away completely.

Nice to see he`s made a comeback...

0
Reply
Female 1,412
I know loads of people that would fit this person perfect
0
Reply
Male 308
Chad is a forced meme everyone.. STOP IT! NO ONE LIKES CHAD YOU dratING DOUCHE BAGS
0
Reply
Female 213
LMFAO OMG
haha, totally unexpected! LOOL
haha!
0
Reply
Female 519
Chad looks like a butch lesbian.
0
Reply
Male 15
"Someone please stop this "Chad" nonsense."
the report said he died, so unless they now come with zombies called chad, which will hapen. chad won`t come back
0
Reply
Male 190
@Rise23Up

LEAVE CHAD ALONE!

0
Reply
Male 373
ROFFLMFAO
0
Reply
Female 931
Dammit, he`s dead.
0
Reply
Male 17
@Mah_Boi
ya thats M2K, hilarious picture
0
Reply
Male 549
@Imnaked
I`m sure you actually do work at BK. Sad...
Someone please stop this "Chad" nonsense.
0
Reply
Male 59
@imnaked

I`ll redeem you.

I work at Burger King grilling flame-broiled Woppers. I wear paper hats. Would you like an apple pie with that? Would you like an apple pie with that? Ding! Fries are done Ding! Fries are done.

Kbye.

0
Reply
Male 988
oh my god mah_boi i didnt even know that.. lol

also nice avatar.. hehe..

0
Reply
Male 977
who the hell is chad?
0
Reply
Male 363
BEST BIRTHDAY PRESENT EVAH!!!!!!!!!!!!!!!!1one!!1eleven!
yeah idk
0
Reply
Male 5,194
Great! Since he`s dead now, this pathetic attempt at forcing a meme is over.
0
Reply
Male 87
Aaw look at his face. Like a rabbit in headlights.
0
Reply
Male 606
LOL, isn`t that M2K? Pro Smasher? His name`s Jason, not Chad.
0
Reply
Male 203
Nah. He died from his overactive RBS. (Random Boner Syndrome)
0
Reply
Male 394
@Imnaked

If you`re going to post that dam song on a comments section. AT LEAST type it correctly.
Very poorly done.

0
Reply
Female 1,890
she is probably related to him somehow
0
Reply
Male 109
i work at burger king make flame broiled wopper i wear a paper hat would you like some fries with dat would you like some fries with dat
0
Reply
Male 1,378
he be the king
0
Reply
Male 76
Chad is a lucky, lucky man.
0
Reply
Male 318
RIP CHAD
0
Reply
Male 1,196
it looks like chad is going to have to change his pants
0
Reply
Male 106
who is this chad fellow?
0
Reply
Male 36
Probably his sister.
0
Reply
Female 263
He`s obv scared of getting the swine flu from that girl.
0
Reply
Male 670
he doesnt even want to touch her! haha
0
Reply
Male 5
chaaaads got a boner!
0
Reply
Male 100
bahahahhhhahahhaha
0
Reply
Male 480
Who`s Chad?
0
Reply
Female 410
Yes, Opie. Yes, it is.
0
Reply
Female 15,763
HOMG BEST BURGERKING BIRTHDAY EVER.

No seriously, is that a BK crown?

0
Reply
Female 654
To be honest, it looks like there`s a possibility that that COULD be a girl.

..Eww

0
Reply
Male 346
GIRLS?!?!

NO!!!

0
Reply
Female 178
this is a beautiful picture.
0
Reply
Male 27
lol @ lukas1051
0
Reply
Male 506
4chan pasta...
0
Reply
Male 288
Chad looks like he is about to get hit with a car.

lol`d at the jiz in my pants reference.

0
Reply
Male 1,718
He just pretends. Actually chad is a playboy.... online.
0
Reply
Male 3,425
♫ And I jizz in my pants ♫
0
Reply
Female 403
Chad was already dead inside. This brought him back.
0
Reply
Male 2,159
Erm, how drunk might she be? Or perhaps she was dared?
0
Reply
Male 4,807
Chad is KING !!!!
All hail Chad !!!
Long live the Chad !!!!
0
Reply
Female 961
lol poor bastard. probably was the closest he`s gotten to any girl not including his mother
0
Reply
Male 1,835
this is how you celebrate wintereenmas. duh.
0
Reply
Male 142
She`s eating my brain!!
0
Reply
Male 13,630
He`s died right there
0
Reply
Male 5,314
"wtf...what are you doing!?!"
0
Reply
Male 47
It must have been the Burger King crown.
0
Reply
Male 316
Hahaha. He`s like, WTF?
0
Reply
Male 663
god he looks like he shat his pants
0
Reply
Male 10,440
... its only a girl.
0
Reply
Male 1,244
Indeed. A great day for the pervy photographer named Chad.
0
Reply
Female 27
Bleh! Chad is getting old.
0
Reply
Male 1,958
Oh Chad. We hardly knew ye.
0
Reply
Male 20,825
Link: Yes, This Was the Greatest Day of Chad`s Life [Pic [Rate Link] - Chad died of cardiac arrest approximately 2 minutes later.
0
Reply