The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 45    Average: 2.9/5]
20 Comments - View/Add
Hits: 8866
Rating: 2.9
Category: Funny
Date: 09/19/09 09:01 AM

20 Responses to The Full House Alternate Opening Credits [Video]

  1. Profile photo of Concetra
    Concetra Male 18-29
    2050 posts
    September 10, 2009 at 2:09 am
    Link: The Full House Alternate Opening Credits - Full House meets 10.5.
  2. Profile photo of AlfishKK
    AlfishKK Female 18-29
    782 posts
    September 19, 2009 at 9:16 am
    What movie is that footage from?
  3. Profile photo of Spirithound
    Spirithound Male 18-29
    814 posts
    September 19, 2009 at 9:18 am
    that would have solved so many future problems...
  4. Profile photo of speedy_3909
    speedy_3909 Male 13-17
    360 posts
    September 19, 2009 at 9:26 am
    What are you talkin about "alternate" im pretty sure this is the normal one.
  5. Profile photo of bAnnAna
    bAnnAna Female 18-29
    138 posts
    September 19, 2009 at 9:27 am
    that`s just horrible hahaha
  6. Profile photo of Zerro
    Zerro Male 18-29
    628 posts
    September 19, 2009 at 9:31 am
    That`s how the season finale should`ve ended. I remember they never had a real "last episode" that concluded a lot of things. They should`ve just went with this.
  7. Profile photo of fnkychkn
    fnkychkn Female 40-49
    855 posts
    September 19, 2009 at 9:31 am
    best thing I`ve seen all week! YEAH!
  8. Profile photo of gandhi172
    gandhi172 Male 18-29
    2028 posts
    September 19, 2009 at 9:57 am
    Ahahaha I love it.
  9. Profile photo of Nidonemo
    Nidonemo Male 18-29
    9308 posts
    September 19, 2009 at 10:33 am
    John Stamos is freaking hot...oh yes and the bridge collapsed. How dreadful.
  10. Profile photo of uniserinity
    uniserinity Female 18-29
    43 posts
    September 19, 2009 at 1:00 pm
    ..IF only..
  11. Profile photo of perhapsmaybe
    perhapsmaybe Female 18-29
    446 posts
    September 19, 2009 at 2:02 pm
    hah?
  12. Profile photo of Lou-Saydus
    Lou-Saydus Male 13-17
    216 posts
    September 19, 2009 at 4:16 pm
    lol idk why but that made me lol pretty hard.
  13. Profile photo of asjomaha
    asjomaha Female 30-39
    153 posts
    September 19, 2009 at 4:19 pm
    This made me remember how much I loved the theme to Full House... gotta love Bob Saget
  14. Profile photo of panth753
    panth753 Female 18-29
    9256 posts
    September 19, 2009 at 6:08 pm
    Loved the show, but this still made me lol.
  15. Profile photo of Jasonbobdude
    Jasonbobdude Male 18-29
    1598 posts
    September 19, 2009 at 6:11 pm
    Damn that`s funny.
  16. Profile photo of Jerm_Leather
    Jerm_Leather Male 18-29
    897 posts
    September 19, 2009 at 6:59 pm
    rofl! This is a great post. Well one!
  17. Profile photo of hi2pi
    hi2pi Male 30-39
    736 posts
    September 19, 2009 at 7:10 pm
    that show gave me aneurisms. hatred comes to mind.
  18. Profile photo of RecycleElf
    RecycleElf Male 18-29
    3621 posts
    September 20, 2009 at 8:19 am
    owned ^^
  19. Profile photo of tofep
    tofep Male 13-17
    174 posts
    September 21, 2009 at 5:20 am
    kinda brought realism to their whole "picture perfect" lives
  20. Profile photo of RobertJohn44
    RobertJohn44 Male 18-29
    24 posts
    September 21, 2009 at 8:11 am
    Haha take that John Stamos and Bob Saget for ruining perfect family values for the last 13 years of my life!!! lol j/k

Leave a Reply