Schoolboy Has An Epiphany [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

Sometimes sneaking a bewb look is a bewb look, no matter how unattractive your teacher is.
There are 57 comments:
Male 95
whats with the uniforms?
0
Reply
Female 901
i like the kid in the green diamnond vest best. he`s lookin at the book like "wtf is this...."
0
Reply
Male 148
She`s awful :\ I`ve had way better MILF teachers! (TILF?)
0
Reply
Male 341
I remember in 7th grade, my MILF teacher would always wear some kind of shirt that exposes a lot of cleavage. I would always ask questions so I could look down her shirt.

best. class. ever.

0
Reply
Male 463
he looks to young to try that stuff

or maybe his age lets him off the hook!

0
Reply
Male 61
lmao
0
Reply
Female 214
this is a stretch
0
Reply
Female 87
lol i had alien adoption agency
maybe he is an alien wanting adoption
o.O
0
Reply
Male 81
eew
0
Reply
Male 2,238
Bahahaha.

Furfilling the age old tradition.

0
Reply
Female 1,004
"Lather, Shave, Protect for everyday confidence" was my ad.
Kinda made me cringe a little.
0
Reply
Female 63
>>I don`t know if it`s just me, or did anyone else have the "DANGER" ad (in red and bold font) above this pic?

No, I had an ad for Raisin Bran lol

0
Reply
Male 209
"no. I had Trojan Ecstasy condoms. lol"

Really? I had an add for Skype.

0
Reply
Female 4,376
>>I don`t know if it`s just me, or did anyone else have the "DANGER" ad (in red and bold font) above this pic?

no. I had Trojan Ecstasy condoms. lol

0
Reply
Female 15,763
But they`re probably wrinkly. D:
0
Reply
Male 3,756
Is that the school for robotic white kids?
0
Reply
Male 182
glen quagmire in the back... "giggidy..."
0
Reply
Female 45
Danger ad in place :)
0
Reply
Female 18
I don`t know if it`s just me, or did anyone else have the "DANGER" ad (in red and bold font) above this pic?
It added to the funny :D
0
Reply
Male 1,666
Um, ew.
0
Reply
Female 931
x_x
0
Reply
Male 155
even the girl in the front is getting an eyeful.
0
Reply
Male 190
hahaha been there done that
0
Reply
Male 690
She`s got the hots for the kid and she`s letting him get an eyeful. She should be cremated.
0
Reply
Male 394
This.

VVVVVVV

0
Reply
Male 287
Looks like a real life Miss Chokesondick.
0
Reply
Male 3,842
It`s like some kind of horrible accident...it`s terrifying but you just can`t look away!
0
Reply
Male 1,371
Too bad she looks like Elton John
0
Reply
Male 1,718
aww thats just ewww.. The epiphany he is having is his first erection
0
Reply
Male 9,306
....why is she wearing that in the first place?
0
Reply
Female 2,672
she could kill peopl with those things :O
0
Reply
Male 2,549
Some women just aren`t meant to wear to low plunging necklines...
0
Reply
Male 345
Seriously, give the kid a break. When you were just learning to drive you`d be happy taking a Pinto out for a spin. Now that you`ve matured you know that no one in their right minds would get in that and you desire something faster, younger and with tighter lines. Ah manhood, the journey of a lifetime starts with the side-stare of youthful innocence...
0
Reply
Male 4,793
that is so incredibly true, pepsi.
0
Reply
Male 31
I meant bloody... ;)
0
Reply
Male 31
You always have to look at gross things like a bloddy car accident or the boobs of your ugly teacher...
0
Reply
Male 443
Yeah, you cant help but look at them...
0
Reply
Male 256
Ah, school mammaries...MEMORIES!!!!
0
Reply
Male 343
I think the girl at the very front of the pic. has a crush on someone.... a hint, she`s not looking a boy, and its not the teacher... See if you can figure it out from there
0
Reply
Male 13,624
The biggest perv here, is the person taking the shot....
0
Reply
Female 864
Well theres a pair of pendulous orbs
haha ,I remember having teachers like that and you just couldn`t help looking no matter how hard you tried .
0
Reply
Male 964
i like how he , the guy behind him and the girl beside him all look alike...
0
Reply
Female 1,260
Teacher should wear tops that cover her better - maybe a BIG ole turtleneck that she can pull up over her face too! Jus` kidding - she should rein in those big bosoms though before she pokes the kid`s eye out!
0
Reply
Male 13,624
Well theres a pair of pendulous orbs
0
Reply
Male 308
It may be a boob look, but it`s still nasty as hell.
0
Reply
Male 135
I like how you double posted.
And.. oh god my eyes -claws them out of my skull-
0
Reply
Female 311
i like how it looks like his right eye is looking at his work and his left eye is looking at the cleavage.
0
Reply
Female 311
i like how it looks like his right eye is looking at his work and his left eye is looking at the cleavage. Skillz
0
Reply
Female 9,475
Eww... :(
0
Reply
Male 114
I think the little girl is watching him draw the womans bewbs lol.
0
Reply
Male 153
Is she just wearing a cardigan with holes in it?
0
Reply
Male 264
Hard to tell from the angle, but she appears to have a decent rack for her age.
0
Reply
Male 3,425
Eeew, no. That will haunt him.
0
Reply
Male 1,093
i think the girl next to him is also checking out the bewbs
0
Reply
Male 318
class perve right there
0
Reply
Male 2,619
yeah but one eye`s lookin at his paper and the others on the candies
0
Reply
Male 20,158
Link: Schoolboy Has An Epiphany [Pic] [Rate Link] - Sometimes sneaking a bewb look is a bewb look, no matter how unattractive your teacher is.
0
Reply