Real Video Dating Outtakes [Video]

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny

OK, ladies (and some of you guys) of I-A-B, you"re always complaining we sometimes forget about you. COMPLAIN NO MORE!
There are 55 comments:
Female 9
The young may have the energy, it`s nothing in comparison to experience.Be young and get the experience by dating a cougar,Don`t miss the chance, Date with a cougar now, find them @http://www.localcougardate.com
0
Reply
Male 62
when did craigslist get video?
0
Reply
Female 1,401
I AM! I AM THE GODDESS!!! lawlz
0
Reply
Male 111
Monroe has blue eyes? Goddess man cant decide which goddess to go for :(
0
Reply
Male 52
no fatties
0
Reply
Male 73
First guy... Padded chest? Much?
The second guy`s voice just didn`t fit with him, I don`t get it.
0
Reply
Female 1,043
are YOU the goddess? o.o
0
Reply
Male 2,552
At first I didn`t see the "mate" in the beginning, and was thinking to myself "Yup. This is a video. Congratulations, you finally figured it out. Good on you, video editor."
0
Reply
Female 864
oh wow , soooo 80`s . "These are hilarious ,no wonder all of these guys were single .Wonder how many of them met someone ?
0
Reply
Female 3,828
im da goddess.
0
Reply
Male 420
what was wrong with the world war two movie?
0
Reply
Male 678
Curious Booger are you talking about all Australians? Cause i agree we do need to get rid of some a-holes... you should show us how its done and we`ll all follow you i promise. kinda like the magic tonic at a mass cult suicide, you can be the leader.
0
Reply
Female 779
http://www.youtube.com/watch?v=AC5BIuhQB...

This one is A LOT worse, painful but funny!

0
Reply
Male 197
@evryone but lionhart
do u guys want him?
cuz where looking to get our deportation quota up..
0
Reply
Female 146
OMG that was great... who else wonders where these guys are today!?
0
Reply
Male 115
Toxic waste guy was perfect delivery.
0
Reply
Female 2,289
People with no life... example in video. Example below.

aww.. do i HAVE to put the "jk jk lol" thing??! B-|

0
Reply
Male 8,300
> opiebreath @ SaltyVarnish
> *cough* You`re nine years older than me

What, too young for you Opie? Need someone a bit more mature? wink wink wink wink oh nvm

0
Reply
Female 519
The Goddess guy looks like whats-his-face from Breakfast Club.
0
Reply
Male 2
the cat guy is awesome
0
Reply
Male 10,440
I feel so sexy! :D Thanks IAB.
0
Reply
Female 253
Lovin the goddess dude, pure gold. As for no fatty guy... hahaha irony anyone!
0
Reply
Male 12,138
[quote]Some of the I-A-B`ers here are goddesses.....talking about you opie :)[/quote]

D`awwww, somebody has a web-crush...

0
Reply
Male 2,619
Are you the godess?
That man should still be gettin laid from that video to this day!!
He sucks so bad hes good!
0
Reply
Male 678
I cant help it if i`m attracted to unicorns. LOL
0
Reply
Female 369
Guys will say anything to get laid. Yikes.
0
Reply
Female 15,763
*cough*

You`re nine years older than me.

Just.. uh... sayin`.

>_>;;

0
Reply
Male 97
Is the 25 years subscriber "video professor"?
0
Reply
Male 905
no hamsters
0
Reply
Male 678
Some of the I-A-B`ers here are goddesses.....talking about you opie :)
0
Reply
Male 367
It`s a real mystery as to WHY these guys can`t find love.
0
Reply
Male 592
hah, `no fatties`
0
Reply
Male 1,381
"no fatties...no hamsters...do you like cats?"
0
Reply
Male 1,106
Awesome. E-harmony has killed off a wonderful source of entertainment. Please shoot me when those hairstyles come back in vogue.
0
Reply
Male 8,300
> Opie

Tut-tut. Why you so fattist, IABmod?

0
Reply
Male 8,300
> bluestarr
> "are you the goddess? who is the goddess?"

YOU are the goddess. Or her. Or any woman. Any woman at all! I need a woman, whatever one replies to this video must be THE goddess!! Until she dumps me and the next one comes along...

0
Reply
Female 3,598
i kinda liked the guy with the rose.... is that bad?
0
Reply
Female 94
LMAO... "are you the goddess? who is the goddess?"
0
Reply
Male 394
Ted Bundy comes in many shapes and sizes
0
Reply
Male 1,051
Pretty sure these are quality takes.
0
Reply
Male 453
"no fatty`s" and "I`m currently involved in clearing up toxic waste" were definitely my favorites
0
Reply
Female 1,395
If youve got a poo job like `disposing of toxic waste`, dont make it worse by saying it with an impotent, slightly resentful look on your face.
0
Reply
Female 444
This makes even me blush with embarassment...
0
Reply
Male 293
No fatties! I like that guy... cept he looked to be a bit of a fattie himself.
0
Reply
Male 1,718
lol they are all jokers
0
Reply
Female 123
No fatties! XD
0
Reply
Female 15,763

Teehee.

0
Reply
Male 363
Ouch, lasted only a minute.

TOO painful.

0
Reply
Male 987
LMFAO.
They needed more REALLY bored looking people though :c
0
Reply
Female 19
all are incredibly hot. would date any of them in a second. totally.
0
Reply
Male 964
I like the guy that steals watches...seems like a keeper.
0
Reply
Male 1,929
Arrr, not outtakes. Bless you, 1980s
0
Reply
Male 4,807
I have incredibly blue eyes... LMAOff!!!!
0
Reply
Male 677
LOL
0
Reply
Male 20,908
Link: Real Video Dating Outtakes [Video] [Rate Link] - OK, ladies (and some of you guys) of I-A-B, you`re always complaining we sometimes forget about you. COMPLAIN NO MORE!
0
Reply