Is This Possibly the Best Spoiler Ever? [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

Do not click if you haven"t seen The Sixth Sense?
There are 64 comments:
Male 22
I didn`t watch 6th Sense. -___-
0
Reply
Male 168
oh spoiler and spoiler
0
Reply
Male 95
lol vary litaral
0
Reply
Male 148
I`m terrible at getting jokes. never really fanceyed watching the sixth sense anyway :/
0
Reply
Male 1,361
Aww dear god, that took me wayy too long to get..
0
Reply
Male 37
How could you not have got that straight away o.O...
0
Reply
Male 1,484
wow, thats almost funny
0
Reply
Female 965
*joins group of people who didn`t get it at first*
0
Reply
Female 182
OMG LOL I didnt get it at all...I had to read a couple of other comments lol...just love the pun. Very creative. It must get the Best Literal Picture Award haha..
0
Reply
Female 1,413
ya that was a definite literal picture.
0
Reply
Male 670
uh, how about Best Literal Picture Award?
0
Reply
Male 1,051
I think JIMP made this spoiler obsolete. I find it hard to believe people haven`t seen JIMP yet.
0
Reply
Male 838
aaaahahahahahahahahaa....
0
Reply
Male 1,193
ya i knew he was dead right in the beginning and i was like 8. also why is this even on the site?
0
Reply
Male 59
scrubs ruined this for me
0
Reply
Female 400
Wow Lionhart, you are such a smarty pants

lol

0
Reply
Male 419
that was hilarious
0
Reply
Male 8,302
> Spider_sol
> That`s not a spoiler. People have wrongfully called it a spoiler for years but that is a wing. A spoiler is a similar concept but it does not sit on legs above the car; it touches the car the whole width of the spoiler

Thanks Spiders-hole, next time I see you car I`ll be sure to put a big abrasive paint-removal chasm in it with my bunch of metallic vehicular access and ignition lockout security bypass devices.

0
Reply
Male 8,302
I thought it was a pretty unmysterious movie. There`s a scene really early where he sits at a table with his ex and she doesn`t acknowledge a thing he says - I said right there "He`s dead and doesn`t realize it yet" first time I saw it, and everyone else in the room threw things at me.
0
Reply
Female 9,402
lmao, win!
0
Reply
Male 104
Well, I was warned. Now it`s spoiled.
0
Reply
Female 10
when i go to a video store with my friends, we walk around to see what people want to rent. so if they pick up a movie, i coyly tell my friend next to me the ending to the movie the person is holding. hahahha xD
0
Reply
Male 285
except for nomorecheese
0
Reply
Male 285
what ever the proper term for the car accessory is doesnt matter. everyone else in the world would instantly get the joke, i want this.
0
Reply
Male 1,381
puns rule.
0
Reply
Male 1,666
Hah!
0
Reply
Male 463
i dont get it ;-/
0
Reply
Male 4,680
I have been inspired. When I get a car I shall put bumper stickers ruining the plot of new films all around the back, updating them regularly. Thanks for the idea IAB!
0
Reply
Male 3,255
@Spider_sol

Thanks for the info, but you`re not ruining the joke for me. It was too clever and I still have some laughing to do.

0
Reply
Male 1,451
That`s not a spoiler. People have wrongfully called it a spoiler for years but that is a wing. A spoiler is a similar concept but it does not sit on legs above the car; it touches the car the whole width of the spoiler.
0
Reply
Female 160
Haha! Nice pun!
0
Reply
Male 115
har har har
0
Reply
Male 2,121
Win.

I`m going to spoil your life: you die.

0
Reply
Female 4
Oh the puns. How they get cornier, and yet they still make us laugh. lol
0
Reply
Female 2,672
nice on frog
double spoiler
0
Reply
Female 1,435
LOL @ the ppl who just dont get it. ¬_¬
0
Reply
Male 1,718
That tail fin is generally attached to the back of the car behind or above the rear view mirror. It is called a spoiler. It is generally intended to give a car more traction as the aerodynamics force the back wheels of the car down..... basically......
0
Reply
Male 1,718
Oh wow. A double spoiler. Extra win
0
Reply
Male 114
My goodness, the jokes get worse lol.
0
Reply
Male 21
oooh clever clever IAB.
its a spoiler bcuz it ruins the movie.
and it literally is a spoiler!
bwahahahah
0
Reply
Male 3,425
About a decade late there IAB
0
Reply
Male 5,094
Oh hardy har.
0
Reply
Female 38
I don`t understand.. what does it mean?

Man I feel stupid writing that comment.. lol but seriously. What?

0
Reply
Female 1,395
ok, i dont get it...is the thing its written on called a `spoiler` or something?? *scowl*
0
Reply
Male 3,756
This isn`t even funny or witty. Everyone already knew he was already dead. How is it even a...Oh, now I get it. Hahaha.
0
Reply
Male 120
boooo
0
Reply
Male 740
sup 1999
0
Reply
Male 2,344
Ooooh, I got it. For a while, I was thinking it was just dumb...And then it hit me.
0
Reply
Female 118
witty, very witty =D
0
Reply
Male 1,148
Who hasn`t watched sixth sense that still wants to watch it.
0
Reply
Male 308
Who cares about that crappy movie anyway?
0
Reply
Male 1,002
Yes, title, that is correct. Do not click if you haven`t seen The Sixth Sense.
0
Reply
Female 876
Oh I get it! Lol. Clever clever.
0
Reply
Female 838
hahaha you see what they did there was...
0
Reply
Male 243
who didnt know that?
0
Reply
Male 569
im surprised they didnt make this a "literal photo #_"
0
Reply
Male 1,093
Or was he?
0
Reply
Female 308
ha nice...a spoiler on a spoiler, took me awhile to get that!
0
Reply
Male 61
lol?
0
Reply
Male 8
Haha funny one, spoiler :D
0
Reply
Male 135
Hah. `Spoiler`
Epic wins.
0
Reply
Female 1,578
er.... what is that?
0
Reply
Male 5,314
hahaha that`s awesome
0
Reply
Male 19,854
Link: Is This Possibly the Best Spoiler Ever? [Pic] [Rate Link] - Do not click if you haven`t seen The Sixth Sense?
0
Reply