Look At Who Got A Facebook Account [Pic]

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny

You might as well just confirm because he"s gonna know if you ignored the request.
There are 118 comments:
Male 48
HOLY poo!!
i ran track with a dude named jesus, (real name, not nickname). he was kinda short and black. didn`t know he started his own church.
0
Reply
Male 172
Spambot wins an internet... :D
0
Reply
Female 22
hmmm... I don`t remember a Jesus from my schools, and there isn`t one at my work.... *ignore* lol :-P
0
Reply
Male 62
i have a facebok too lolz :)
0
Reply
Female 428
Thank you Spambot3000 ^_^ I couldn`t have said it better.
0
Reply
Male 525
@daisy822 picking Atheist implies that you care enough about religious belief to make a decision even if it is a negative one. None implies that you find the whole idea to ludicrous to even think about, if I had the choice I`d pick none.
0
Reply
Male 88
Jesus? Was that that guy from mexico? Hmm... don`t remember.. *ignore*
0
Reply
Female 1,043
@seeks_love

atheism means you have no religion.

0
Reply
Female 1,120
Just ignore it without pressing ignore.
0
Reply
Female 428
Ignore

Side note - IAB, why isn`t `none` a choice on the religion drop down menu?

0
Reply
Female 5
Ah..... If I said I was tempted I`d be lying. IGNORE!
0
Reply
Female 218
ignore
0
Reply
Male 117
Already added.
0
Reply
Male 292
confirm:) hahaha
0
Reply
Female 149
Wow nice try. Church still sucks lol.
0
Reply
Male 2,841
Ignore, my last imaginary friend tried to kill me...
0
Reply
Female 5,222
accepted
0
Reply
Male 2,159
*Keeps clicking Ignore* Nothing`s happening!

BBQ = Win!

0
Reply
Male 467
Accept, only to see if he has any drunk photos I can post in IAB. Then -> Block.
0
Reply
Male 2,238
Have you friended Jesus yet?
0
Reply
Male 3,255
Ignore. Ignore in the EXACT same way I would ignore a bum on the streets that walked up to me and claimed he was god`s brother.
0
Reply
Male 71
I went to click accept but he already blocked me! :(

I guess I should have forwarded on that chain e-mail about the angels instead of just deleting it.

0
Reply
Male 734
Ignore. I`m also not going to join his Fan page either.
0
Reply
Male 144
ignore, and block.
0
Reply
Male 47
Is that a stained glass Xenu I see? L. Ron Hubbard would be rolling in his DC-8 if he saw this!
------------------------------------------------
although i like a scientologist bashing as much as any other sane person. but its the anthropromorphic personification of a god-like ideal (aka jesus) in the reflection...
0
Reply
Male 39
Nice a Stained glass Cthulhu, Cthulhu fhtagn
0
Reply
Male 5,189
Ignore.
0
Reply
Male 49
Lol, I thought it was going to be Tom from MySpace.
0
Reply
Female 6
Is that a stained glass Xenu I see? L. Ron Hubbard would be rolling in his DC-8 if he saw this!
0
Reply
Female 118
I thought this was going to be another Chad thing
0
Reply
Male 2,582
Mankinds only true salvation:
0
Reply
Male 2,582
I bet he`s a troll.
0
Reply
Male 216

He found me!!!

0
Reply
Male 2,549
LadyIsis_The Glebe is a trendy community near downtown Ottawa. (Ottawa the capital city of Canada.) This sign almost made me miss Ottawa...
0
Reply
Male 1,918
Who is this guy? *Ignore*
0
Reply
Male 1,292
Some people do have the name `Jesus`, it may not be pronounced as the christian Jesus, so without the phonetics of it all, how the in the name of Jesus do they expect us to figure this out.

I`m sorry, im trying to be witty, but really im just stressed out cause i need a job.

0
Reply
Male 249
ignore.
*cough*
0
Reply
Male 165
The sign won`t let me confirm or ignore what the incredible hulk.
0
Reply
Male 167
"poke jesus"
0
Reply
Female 403
"A caring Christian Community in the Heart of the Glebe"

what the heck is the Glebe?

0
Reply
Male 1,381
i can imagine how many "ignores" Jesus would get...

this poor poor world.

0
Reply
Male 1,222
I hate having Jesus as a friend, always opening those stupid fortune cookies and poking everyone
0
Reply
Female 46
Who says you`re going to Heaven? ;-)
0
Reply
Female 459
That is awsome.
0
Reply
Male 1,403
theyre finally learnin how to get us to show up on sunday
0
Reply
Female 572
Wow I just got done reading all the comments and omg so many non-believers out there. Oh well more room in Heaven for me, yay!!!
0
Reply
Female 572
The picture made me giggle but the caption made me laugh my a*s off.
0
Reply
Male 454
Block
0
Reply
Male 404
Ignore.

>.>

0
Reply
Female 470
gotta hand it to `em, it`s pretty clever
0
Reply
Female 187
I think this is very creative, and is a clever way to get younger people interested in sermons :)
0
Reply
Male 1,666
Xanadu, RAmen.
0
Reply
Male 25
@JJXanadu

havent seen that picture in aaaages! lol at noodly appendage :p

0
Reply
Male 9
This church is right near my house! I have a picture of me with my hand on ignore :P

It`s on Bank street in Ottawa, that church always has some funny signs.

0
Reply
Female 464
Ignore Ignore Ignore.
0
Reply
Male 516
Here`s to you, caboose117:

0
Reply
Male 395
You only live for about 80 years here on earth. In heaven you live forever.
0
Reply
Male 12,138
Jesus sent you an invitation to joint the group "Christianity"!

Do you want to a) Accept, or b) Burn in torment, torture and damnation for all eternity?

p.s. Send this to 10 friends!

0
Reply
Male 38
Pizza is worth more than `god` in my opinion.
So is music and technology and...(Well include every non-religious positive thing here.)
0
Reply
Male 311
awwwww! look at the religious people! they`re so cute!!
0
Reply
Male 139
People who take humor as religion/race/whatever bait are morons. Just enjoy it for what it is.
0
Reply
Male 1,375
I just want to know if the bible was an old version of childrens fairy tales kind of like the brothers grimm except with a pinch of higher power thrown in yet still keeping with the "whole killing everyone except the morally righteous so that you learn a lesson at the end" deal
0
Reply
Male 525
@Caboose117, yeah mate I noticed you where full of jokes though
0
Reply
Male 579
I think you should worship pasta.. but that`s just me..
<<===
0
Reply
Male 1,086
How cute.
0
Reply
Male 1,204
"
I`ll seek God the traditional way. I don`t wanna get poked by Jesus thank you very much."

The only witty thing I`ve seen on this entire comments section. Really guys? spaghetti monster? is that really witty at ALL? man I-A-B is losing it`s sense of humor

0
Reply
Male 21
@Itsalwysunny

... some people see it as a religion. I *almost* worship pasta.

0
Reply
Male 2,229
"Ignore. I don`t accept zombies."

LOL, thats a good one

0
Reply
Female 257
Well let`s see how many mutual friends we have...none? Ignore!
0
Reply
Male 2,229
Why is Christianity so hung up over a guy that did a bunch of `magic` tricks and and con job or two?
0
Reply
Male 1,375
Spambot3000
Male, 18-29, Europe
222 Posts Tuesday, August 04, 2009 11:40:40 AM
Hey can we get Pastaterian added to the list of profile religions? Just asking
-------------------------------------------------
dude thats a diet where all you eat is pasta not a religion
0
Reply
Male 3,425
Can`t Christians just accept we don`t want to join their f-cking church?
0
Reply
Male 4,793
ignore it! hes an evil bastard!!!
0
Reply
Male 818
haha sweet I like it
0
Reply
Male 525
Hey can we get an edit button for when we screw-up and pout the wrong fake religion in our posts? Just asking ;-)
0
Reply
Female 713
HA clever.
0
Reply
Male 1,148
:P nah only one letter of, it`s understandable at least.

the ideas of that religion really make me laugh though :P

0
Reply
Female 3,696
Bahahah so pro
Accept! But if you leave scathing comments on my party pics you are DELETED!
0
Reply
Male 525
Yes Sen, I do as a mater of fact. Well don`t I feel silly
0
Reply
Male 1,148
@spambot3000 Do you mean `Pastafarian`?
0
Reply
Male 525
Hey can we get Pastaterian added to the list of profile religions? Just asking
0
Reply
Female 82
Lol
0
Reply
Male 7,933
certainly does appeal to the young ones
0
Reply
Male 525
Ignore, I`m a Pastaterian.
0
Reply
Male 240
Ignore. I don`t accept zombies.
0
Reply
Male 2,591
yep it IS spam if you accept you`ll be lured into buying much jesus paraphernalia
0
Reply
Male 2,591
i dunno guys i think its spam
0
Reply
Female 118
hmmm... he seems awfully suspicious...
0
Reply
Male 305
I`ll seek God the traditional way. I don`t wanna get poked by Jesus thank you very much.
0
Reply
Female 46
-Hits ignore/block-
I can`t I already accepted a friend request from the FLYING SPAGHETTI MONSTER.
0
Reply
Male 207
ah..J.C. is cool...is just his damn followers that are annoying as all hell.
0
Reply
Male 287
Ignore.
0
Reply
Female 9,561
I wonder what he thinks about the nude pics I just posted. <.< >.>
0
Reply
Male 54
lol he even tried to add me in myspace.
Ignored
0
Reply
Female 64
ignore IGNORE GOD DAMN IT >.<
0
Reply
Female 91
There is a sign like this at the Church near my house..
but it says "You have one new request-Jesus wants to be your Faithbook friend"
0
Reply
Male 3,915
lmao @ ohplease
0
Reply
Female 1,436
I would accept and then have a religious debate with him. I would take the screenies to the nearest crisis center and have him committed for being insane. :D

However, I do wonder - would Jesus mind getting poked >.>

0
Reply
Female 961
i would hit ignore, but with my luck i`ll get struck by lightening or something
0
Reply
Female 414
I think the comments are more entertaining then the picture really!
0
Reply
Male 566
Jesus! quit pokin me! & no i don`t want to play mafia wars!
0
Reply
Male 310
fail
0
Reply
Female 654
Can`t you do this from one of them sites that put your messages up on Church boards? =/ There is one anyway.
0
Reply
Male 183
Itsalwtsynny>> Hey, Zeus is a god I can get behind :-D
0
Reply
Male 101
More importantly, which facebook games would Jesus play?
0
Reply
Male 772
"Jesus has sent you one Piece of Faith!"
0
Reply
Male 976
Jesus doesn`t like being poked though. :|
0
Reply
Female 931
:o!
0
Reply
Male 1,375
to be honest a would probably think it was a mexican spammer named jesus(hay-zues)
0
Reply
Male 211
I`d confirm him as a friend and then ask him a few simple questions, at which point I would probably realize he wasn`t who he said he was, and delete him.
0
Reply
Male 3,369
very creative
0
Reply
Male 180
Christian Win.
0
Reply
Male 388
accept....remove friend...
0
Reply
Male 480
Ignore!
0
Reply
Female 397
what what would you do fancy?
0
Reply
Male 101
Ignore and report spam.
0
Reply
Male 1,375
ignore ignore ignore ignore ignore IGNORE IGNORE IGNORE IGNORE
0
Reply
Male 20,829
Link: Look At Who Got A Facebook Account [Pic] [Rate Link] - You might as well just confirm because he`s gonna know if you ignored the request.
0
Reply