Do You Have The Number To Heaven [Video]

Submitted by: jennocyde 7 years ago Funny

OMFG, I have this exact same nightmare every night!
There are 90 comments:
Male 1,461
The f*ck did I just watch?
0
Reply
Male 62
That`s what Michael Jackson did with all the kids he DIDN`T get caught molesting.
0
Reply
Male 18
that`s freaky and what`s that monster thing
0
Reply
Female 576
WTF
hahaha
0
Reply
Male 1,484
wow
0
Reply
Male 9
I feel demonic now...I shouldn`t have laughed xD
0
Reply
Male 782
That was pretty good. haha!
0
Reply
Male 2,582
If this is from Attack of the show, then lame,
If this is not from Attack of the show then awesome.
0
Reply
Male 151
there`s a deep message here.... somewhere... I think....
0
Reply
Male 2,788
...what the fuuu?
0
Reply
Male 395
wtf
0
Reply
Male 25
....Wha?
0
Reply
Male 906
ummmm no comprendo senor
0
Reply
Male 1,403
haha?
0
Reply
Male 420
what the hell, this is like the fourth thing ive seen on here today that was on Attack of the Show yesterday, do we just steal their Around the Net feature now?
0
Reply
Male 954
Yeah the number 1-800-GOD but OK, that works to...
0
Reply
Male 39
Daddy?!
0
Reply
Female 99
row row row your boat gently down the stream...


0
Reply
Female 146
wtf?
0
Reply
Male 2,229
does it make me evil that I found this funny?
0
Reply
Female 877
uh.. *shivers*
0
Reply
Male 75
That is terrifying!
0
Reply
Male 300
uuuhhhh...
0
Reply
Male 101
lolage !
0
Reply
Male 1,190
this is the best video ever on IAB!!!

Kudos!!!

0
Reply
Male 1,371
WHAT THE FU*K?!?!?!
0
Reply
Male 1,666
What. The. F*ck.
0
Reply
Male 416
It doesn`t know how to row a boat though...
0
Reply
Male 18
that was freaky
0
Reply
Female 19
LMAO.
I must say I was not expecting that.... but I still enjoyed it. That`s freaking messed up. Kudos to the sick mind that came up with it. That 36 seconds sticks with you, man.
0
Reply
Female 442
Okay... out of shock now... I think that was the WTF of the year.
0
Reply
Male 2,737
AH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! That was S.S.FANTASTIC!!!!!
0
Reply
Female 1,186
WHOA! That sudden turn in music scared the crap outta me!
@Shadowspirit, thanks for clearing things up. Though, I`m not too keen on watching the rest of those videos on that site.
0
Reply
Female 442
...I don`t think I can comment on this - I`m still in shock.
0
Reply
Male 42
What the drat?
o_o
That was. Utterly. *shakes head*. I have no clue. Of course I have to see someone get pushed off a rowboat and be brought down by a chain right before bed. =[.
0
Reply
Male 524
well, this has got to be the weirdest thing i`ve seen all month.
0
Reply
Female 723
I am severely disturbed and frowning IAB...FROWNING!!!!!

*sniffle*

0
Reply
Male 506
ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
0
Reply
Female 372
Yeah.
What the fu*k.
0
Reply
Male 599
wut
0
Reply
Male 390
What. The fuccck was that. No seriously. What the fuuck was that?
0
Reply
Male 3,819
Dude... you`re lucky I wasn`t high when I watched that. Fuuuuuuuuuuuuu*k.
0
Reply
Male 1,164
i love the way the monster things mouth moves :D
0
Reply
Male 1,765
The plot is hard to follow.
0
Reply
Male 138
lolwhut
0
Reply
Female 262
What did I just watch...
0
Reply
Male 123
WT frickin F?!
0
Reply
Male 1,222
WTF indeed
0
Reply
Male 600
wtf
0
Reply
Male 37
WTF of the day.
0
Reply
Male 599
i saw this on aots
it was really funny
0
Reply
Male 931
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaad late on the old abortion there, dont you think?
0
Reply
Female 34
THAT WAS CRAZY AND SCARY AND STUPID!!!!
0
Reply
Male 527
Okay so I figured out what this was about. It was a video made for the annual film festival in Austin, Texas called Fantastic Fest.
This video was made with these rules.
*Must be 30 seconds of length
*Must have a child and a monster
*Has to have the word Fantastic at the end.

Here is a link to the other videos for the festival which are just as weird/creepy.
http://www.filmmakingfrenzy.com/ViewFilm...

0
Reply
Male 1,837
T~T
0
Reply
Female 1,260
Whoa...weird...but kinda sucked me in.
0
Reply
Male 382
That was freakin sweet! Best post in a while. Does anyone know who made this?
0
Reply
Female 1,401
WHY IS THIS LABELED AS FUNNY??? i`m scared...
0
Reply
Female 1,413
defenite wtf of the day. lol ss fantastic..
0
Reply
Male 3,619
holy poo! that scared me =O I MEAN SERIUSLY SCARED THE FRIDGE OUT OF ME >:`O

WHAT THE FÃœCK IAB?!?!? WHAT THE FÃœCK!?!?

0
Reply
Female 49
WHAT?
0
Reply
Male 312
O.o That sucks
0
Reply
Female 414
oh my god WHAT THE HELLLLLL
0
Reply
Female 120
W... T.... F.....
0
Reply
Male 360
...someone hold me please
0
Reply
Male 1,918
Uh what, why didn`t he notice the chain around his neck and the brick it`s tide to? And wtf is that about. Now I`m not bored but very confused
0
Reply
Male 13,624
He did look quite dejected
0
Reply
Male 2,372
The kid didn`t seem very happy about having that concrete block dragging him into the water...
0
Reply
Female 73
"What is lightning bolt, lightning bolt fantastic?"

Er, that`s S.S. Fantastic...

0
Reply
Female 365
=( that kinda makes me sad..
0
Reply
Male 227
Thanks, Bats...couldn`t place the music...Man I miss Goose. Why didn`t Maverick die instead?
0
Reply
Male 1,375
wait so the monster killed the mom too?
0
Reply
Male 511
that was f-ing hilarious...

...gimmeeee MOAR!

0
Reply
Male 749
What is lightning bolt, lightning bolt fantastic?

0
Reply
Male 144
wtf??
0
Reply
Male 2,388
i agree this had a wtf quality to it still doesnt beet old naked man playing guitar
0
Reply
Male 56
lol, wtf?
0
Reply
Male 2,076
lol funny because it doesn`t make any sense
0
Reply
Male 1,505
Thanks for the nightmare fuel.
0
Reply
Male 13,624
Im quite confused about all of that
0
Reply
Male 1,375
huh?
0
Reply
Female 15,763
I DON`T UNDERSTAND!

I NEED CONTEXT!

AAAHHHH!

0
Reply
Male 302
Not sure what the kid was thinking the whole time he was chained to a cinder block, but that was awesome.
0
Reply
Female 290
...Well, there went my "WTF" of the year.
0
Reply
Male 4,004
I loved the "Goose is dead" music from Top Gun haha...
0
Reply
Male 779
What the poo did I just watch?
0
Reply
Male 1,647

I guess he`s going to visit her instead.
0
Reply
Male 527
Was this a reference to something? Or what?
0
Reply
Male 145
HEY, EVERYBODY! Let`s all point out the fact they put "ever" instead of "every"!

But seriously, folks.

I saw this on Attack of the Show. :)

0
Reply
Female 26
Link: Do You Have The Number To Heaven [Video] [Rate Link] - OMFG, I have this exact same nightmare every night!
0
Reply