Tron is Back!: [Official Trailer]

Submitted by: Cajun247 8 years ago in Entertainment

And better looking than ever!
There are 104 comments:
Male 698
hey Dfaulted thed did that and it failed and the failed game was called tron 2.0
0
Reply
Male 1,403
that looks intense
0
Reply
Male 255
Pros: Origonal actors, nice graphics, same classic feel
Cons: THEY ARE MADE TO GO F*CKING STRAIGHT.
0
Reply
Female 244
I AM GOING TO SEE THIS ONE !!!!!!! especially if Jeff Bridges is in it !! I just had a feeling he would be !!! I saw the original `Tron` and really liked it, and this one looks awesome !!
0
Reply
Male 1,918
"Very cool looking and I hope it picks up from where Tron 2.0 Left off."
If so I got 2 movies to watch before I can see this
0
Reply
Male 1,918
I think it suits being a game better than a movie. But ya kinda risk your life in it don`t ya
0
Reply
Male 377
Very cool looking and I hope it picks up from where Tron 2.0 Left off.
0
Reply
Male 569
"Fair point, but after they left the grid they didn`t leave the walls behind then either. Second, in the trailer he said its just a game: leading me to believe they were in a level of some sort."

True, but you also have to keep in mind the grid was a game program and back then, due to the tech, most vehicles, and characters made 90 degree turns. Now days it`s all about realism, and the grid reflects that.

0
Reply
Male 1,590
Is it too early to start hating this?
0
Reply
Male 45
wait! is this for real? a movie about tron? or just another one of those bs game/movie trailers?
0
Reply
Male 64
"They only did that on the game grid. After Tron, Flynn, and Ram escaped, they turned like real bikes. I for one, am looking forward to this movie."

Fair point, but after they left the grid they didn`t leave the walls behind then either. Second, in the trailer he said its just a game: leading me to believe they were in a level of some sort.

0
Reply
Male 157
Damn, imagine what Tron 3 is gonna look like when it comes out in 2024.
0
Reply
Male 4,680
"Er... how exciting! Line Graphics! Asteroids: Armageddon is surely next!"
Sadly it is: http://uk.movies.ign.com/articles/100/10...
0
Reply
Male 177
I still don`t get it.
0
Reply
Female 113
the dude is looking old :(
0
Reply
Male 276
This looks fantastic. A definite must see
0
Reply
Male 2,506
Looks fckin gay
0
Reply
Male 2,552
I`ll watch it. It should be cool in 3D for sure.

Shame ROM won`t be back. LOL

0
Reply
Female 9,572
I have to wait and see on this one because I`m in the middle with it.
0
Reply
Male 11,739
Uh yeah....and Disney`s involved so you know the level of suckage is going to be more than minimal. The first one was cool for the time. This one....probably not.
0
Reply
Male 525
Ani187 Thanks, people didn`t seem to like my lack of excitement. At lest someone else couldn`t give a damn
0
Reply
Female 257
Not sure if I`m looking forward to this.
0
Reply
Male 420
looks cool, but how can you base a whole movie on two guys trying to cut each other off?
0
Reply
Male 690
Er... how exciting! Line Graphics! Asteroids: Armageddon is surely next!
0
Reply
Male 4,238
wtf! it looks like poo
0
Reply
Male 15,510
Looking the way technology progress nowdays, this film is going to get old rather quick...
0
Reply
Male 1,629
"Looks cool and all but... what`s the plot?"
its tron, it is it`s own plot :)
0
Reply
Male 695
can`t wait to sleep my way through this one.
0
Reply
Female 15,763
Looks cool and all but... what`s the plot?
0
Reply
Female 4,447
Okay, sorry, it`s a sequel and not a remake, still not excited though.
0
Reply
Female 710
Wooooow.
It looks pretty.
0
Reply
Female 39
lol, looks a bit plastic
0
Reply
Male 569
"A dumb remake of one of the crapest films ever made, oh joy"

It`s not a remake, it`s a sequel.

0
Reply
Male 4,745
I hope they don`t screw this up.
0
Reply
Male 72
spambot3000 fails at life
0
Reply
Male 525
A dumb remake of one of the crapest films ever made, oh joy
0
Reply
Male 2,552
Oooh, this looks gooood. ^^
0
Reply
Male 5,094
I`ve been waiting for a good cyberpunk movie for a while, let`s hope this is it.
0
Reply
Male 255
OH, MAI, GAWD.

YES.

0
Reply
Male 72
LMFAO dragosal, as i was watching this runing through my head "OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG"

and there is an IMAX downtown OMG OMG OMG OMG

0
Reply
Male 1,629
omg omg omg omg omg omg OMG! i have been waiting for a sequal or a remake for YEARS! i love the original and i will watch this one THE DAY it comes out. i will admit it does have a speed racer cgi feel to it. i would greatly prefer that movies go back to monster makeup and models/camera effects but sadly cgi is here to stay..
0
Reply
Male 3,619
agree with bankvole. crash vaporizes you. the end.

But i wanna see the movie D:

0
Reply
Male 569
"They turn like a real bike and not the 90 angle from the first one. I get that they can`t do the same scene twice, but the could make the bikes look faster."

They only did that on the game grid. After Tron, Flynn, and Ram escaped, they turned like real bikes. I for one, am looking forward to this movie.

0
Reply
Male 1,265
all cgi? horrible.
0
Reply
Male 142
This looks like a dumb movie to me.
0
Reply
Male 959
But...but... you just don`t survive a crash on one of those bikes. You just don`t.
0
Reply
Male 62
first I thought it was a stupid idea for a film, but hen when it flips out at the end I thought it may be a good movie, because it had that creepy feeling
0
Reply
Female 373
We will always have the old Tron, which I so love. Nothing can change that.
0
Reply
Male 3,425
Looks pretty good, I loved the first one though. However, the whole art style looks like something you`d see in Speed Racer, I just hope it isn`t to gimmicky. I want 12A at least.
0
Reply
Male 2,388
well i will be avoiding this like the plague
0
Reply
Female 35
I dunno- I had a knot in my stomach when I saw the Disney logo.It`s pretty, and that`s all I can say about it right now.
0
Reply
Male 1,196
looks pretty lame to me
0
Reply
Male 413
wot, no wireframe graphics...superbooo
0
Reply
Male 561
Looks as lame as the first one.
0
Reply
Male 215
Where`s the red guy?
0
Reply
Male 74
I pretty much just tripped out on the shiny
0
Reply
Female 55
gay?
0
Reply
Male 5,189
I`d watch it.
0
Reply
Male 427
im worried about the day the world looks like this, good thing i wont be alive lol (hooray for hollywod magic!)
0
Reply
Male 124
cool
0
Reply
Male 219
LAME
0
Reply
Male 388
i just crapped my pants it looked so good!!!!
0
Reply
Male 64
btw, before people want to make the call on worst movie ever: Watch batman and robin and then transformers revenge of the fallen. That bar has been set REAL low.
0
Reply
Male 64
Ok, I don`t like to admit it, but the original kinda sucked. Yeah it looked cool and it was a dude playing video games IN the computer, but the plot had holes and the script was pretty poorly written. I loved LOVED this as a kid but when the special addition came out and saw it with adult eyes i thought, man this movie sucks.
The sequel, from a purely visual stand point, looks f`ing great. Plot? it won`t be hard to be better than the last. However, they did do something that bugs me (How could I be a fan boy if there wasn`t something for me to complain about?)
The lightcycles are too slow. Watch the first one, they turn on a dime, you get first person, you see the lines ziiping by. Real sense of speed and they look like they are going FAST. This? looks like they are cruising at 60 mph. They turn like a real bike and not the 90 angle from the first one. I get that they can`t do the same scene twice, but the could make the bikes look faster.
0
Reply
Male 244
This looks pretty cool, I`ll watch it.
0
Reply
Male 97
I think the line will be drawn here...

People who didn`t see the original will pan this movie and ask why.

Those who saw the original will be of two minds.. why mess with TRON and "ZOMG TRON sequel!"

0
Reply
Male 534
I`m sooo excited for this movie. :)
0
Reply
Male 1,442
Please... no more remakes and unnecessary sequels. Classics like Tron, Indiana Jones, Star Wars and Italian Job that had already achived so much fame and large fan bases, that doing stuff like this is just risking ruining a good reputation.
0
Reply
Male 689
i know that hollywood is notorious for lack of OC...

but if this is real, thats drating ridiculous

0
Reply
Male 524
"ummmmmmmmmmmmm. I SEE NO DISC THROWING!!!"

yea, he has that weird torus-ish thing, maybe it`s like an updated disk or something.

0
Reply
Male 14
I too am from the Tron era when Asteroids, space invaders and donkey kong were the best thing going.I can wait to go see this movie maby several times.
0
Reply
Male 57
ummmmmmmmmmmmm. I SEE NO DISC THROWING!!!
0
Reply
Male 8,300
> ViralVids
> So now red = lime green?

Yeah get with it dude, green is now red. Keep up.

0
Reply
Male 524
hope the bit makes a return lol. yes! no!
0
Reply
Male 3,819
"It`s a CGI movie--like Beowulf was--so the images will look fake-because they are. Get over it.

You can judge from 1 single scene whether the movie is going to be good or not? Wow you must be psychic.

AND NO- it`s not a remake--it is a SEQUEL... A continutation of the story... I know- It`s not Harry Potter so you shouldn`t get excited over it..."

Where in either of those two quotes did you get that they said it looked fake or corny? Everyone here can see that`s gonna be some mean CGI. But yeah usually when you go overboard on the effects department, the writing and acting is gonna be a little lackluster. On top of that it`s a sequel (dun dun dun), so I don`t think it`s all that crazy to predict it might suck.

But you`re right. Tron`s story is just so gripping. In 50 years from now we will be torn over which classic was better, Harry Potter or Tron. The debate will rage on for decades.

0
Reply
Female 572
How can it be a remake when Jeff Bridges looks 30 years older, come on people, think about it. And YES I saw TRON when it first came out. BEFORE computers and CGI and other things like that were even available. It was a pretty kick at a*s movie for its time. :-P

I personally can`t wait to see it.

0
Reply
Male 914
the dude abides!!
0
Reply
Female 385
wait, so, this isn`t some super expensive joke or parady? i seriosuly thought it was fake. there is not plot. there`s just mindless racing on a boring background
0
Reply
Male 1,222
Uh, its like, did anyone see that movie Tron?
No, Nope, No, No, Yes – oh wait I mean No.
0
Reply
Male 135
Official Plot Synopsis:
"TRON is a 3D high-tech adventure set in a digital world that’s unlike anything ever captured on the big screen. Sam Flynn (GARRETT HEDLUND), the tech-savvy 27-year-old son of Kevin Flynn (JEFF BRIDGES), looks into his father’s disappearance and finds himself pulled into the same world of fierce programs and gladiatorial games where his father has been living for 25 years. Along with Kevin’s loyal confidant (OLIVIA WILDE), father and son embark on a life-and-death journey across a visually-stunning cyber universe that has become far more advanced and exceedingly dangerous"
0
Reply
Male 524
"I was under the impression it`s a sequel, hence why the main guy from the original is in it.

Haven`t a clue where this assumption it`s a remake has come from.
"

yea, i also figured that it was a sequel. i`m pretty sure that it is.

0
Reply
Male 135
So now red = lime green?
And I dont know why but the colors at the beginning, when they were just starting to race each other, made me think of gum. Like it was a gum commercial or something, I guess its the lime green.
0
Reply
Male 86
"Wow that looks horrible"
"I just can`t seem to get excited for this remake when it doesn`t seem any different."

It`s a CGI movie--like Beowulf was--so the images will look fake-because they are. Get over it.
You can judge from 1 single scene whether the movie is going to be good or not? Wow you must be psychic.

AND NO- it`s not a remake--it is a SEQUEL... A continutation of the story... I know- It`s not Harry Potter so you shouldn`t get excited over it...


0
Reply
Male 1,704
sweet.
plus 3D
0
Reply
Male 3,058
This might be pretty interesting. The advances in CGI since the original was released 27 years ago will make it worth seeing all by itself.

The original story was pretty weak to begin with, so the bar is pretty low... I don`t see how they could change the original story much and not have it jump the shark a second time.

I for one can`t stand it when they "remake" something, and it bears little or no resemblance to the original... specifically when they take old television programs and turn them into rather buffoonish comedies.

0
Reply
Male 392
I was under the impression it`s a sequel, hence why the main guy from the original is in it.

Haven`t a clue where this assumption it`s a remake has come from.

0
Reply
Male 123
umm...
okay?
?_?
0
Reply
Male 524
looks pretty cool. if it sucks, it sucks, if it doesn`t, it doesn`t. we`ll just have to wait and see....
0
Reply
Female 4,447
Wow...it looks exactly like the first one..with better graphics...
Okay, I mean, I like Tron. I just can`t seem to get excited for this remake when it doesn`t seem any different.
0
Reply
Male 985
Wow that looks horrible
0
Reply
Male 10,440
This is going to be one of the worst movies of all time.
0
Reply
Female 650
This looks like a really stupid remake. I didn`t like the original. But i enjoyed the idea of a tron level on the kingdom hearts games. i think that`s the only thing tron is good for. a cool looking video game. but even that gets old pretty quick.
0
Reply
Male 391
woot??
0
Reply
Female 723
Why oh dear God why! lol
0
Reply
Male 3,819
Never saw the original and never saw the appeal.
0
Reply
Male 1,375
@lion

cmon there was that whole thing with the programing and................ok yeah glowing red cyberfuturemotorcycles was pretty much the entire movie

0
Reply
Male 8,300
> TheSharpest

Well... a bunch of people made lines with glowing red cyberfuturemotorcycles, then...

Come to think of it, that was the whole plot.

0
Reply
Male 1,764
How do you make a plot out of this? Remind me how the first one did.
0
Reply
Female 340
I loved the original when I was a kid. I`m gonna have to see this!
0
Reply
Male 1,685
I thought the 90 degree turns were badass in the original. I hope they do that in this one.
0
Reply
Male 2,592
Awesome, I`m not big on cgi but, I`d love to see it just based off of my love for the video game and the movie
0
Reply
Male 156
I really don`t see them making an interesting story line out of this...
0
Reply
Male 308
suprisingly good looking.
0
Reply
Male 10,855
Link: Tron is Back!: [Official Trailer] [Rate Link] - And better looking than ever!
0
Reply