Teacher Gives Own Sex Tape To 5th Graders [Video]

Submitted by: fancylad 8 years ago in

A female teacher made an end-of-year DVD for her kids as a gift. Guess who also burnt the wrong hidden files to disc?
There are 147 comments:
Male 233
me WISH my teacher did dat ;P
0
Reply
Male 54
take the blur oof lol
0
Reply
Female 1
that was funny! feel sorry for the teacher though :[
0
Reply
Female 781
One more reason to NEVER MAKE A SEX TAPE EVER.
0
Reply
Male 43
The guy might as well have said "It was a horible mistake... But we`re going to harrass this woman anyway and plaster her mistake all over the news because we in the media are douchebags."
0
Reply
Male 3,915
i think it is just as bad to put the ACTUAL video on the news with very bad bluring effects...i feel like i just got eye raped...
0
Reply
Male 949
Ha. I see a meme in the making.
0
Reply
Male 212
hey in my practical money skillz we were watching some boring tape and at the end it cut to horse racing. so were watching the races picking favorites when suddenly it cuts to the playboy channel. it took about 30 seconds for the teacher to get up and see the naked people we were laughing at
0
Reply
Male 2,591
sux to be her!! astronomically epic fail!! but don`t act like most 5th grade boys haven`t seen a porn already. even before the internet.
0
Reply
Male 1,240
I knew about sex when I was like 7. Didnt actually get it until... Don`t know actually. But I knew the mechanics when I was 11. And I hadn`t watched porn yet.

So yeah, no counseling needed.

0
Reply
Male 13
lucky bastards...
0
Reply
Male 427
they can hand all those dvd`s over to meeeee
0
Reply
Female 195
wow. I feel awful for her. She must be incredibly mortified!
0
Reply
Female 130
`mommy do we have to give it back?`
`but mommy i like the first dvd better!`
`ok... but can i watch it one last time?`
0
Reply
Female 582
5th grade -- you`d be surprised. I learned insert slab A into slot B in 5th grade, but I didn`t get the whole concept of pleasurable sex at that point. I knew one girl who never even had sex ed, barely knew anything about it. She was from the South and A) her parents never talked to her and B) the school never had any kind of sex education program.

Also, the teacher must`ve used a PC. :P

0
Reply
Female 458
Poor woman. I hope she doesn`t lose her teaching degree. :( This is going to be a horrible mar on her record either way. Imagine having to face the other teachers, and future parents, after that...
0
Reply
Male 101
they probably already watch porn anyways...
0
Reply
Male 2,592
so, I guess the question of if it`s a crime or not comes down to one thing. Was she hot?
0
Reply
Male 1,129
nice... id keep it and fap to it..
0
Reply
Male 25
If I was the 5th grader getting the DVD, I wouldn`t show it to my dad. :P
0
Reply
Male 1,226
Honest mistake! stupid, but still a mistake.
Besides, there`s no real damage done, except for the teachers personal life. Counseling? You`re kidding, right?
0
Reply
Female 73
Poor teacher... I mean, I guess this is why you don`t record yourself having sex, but it WAS a mistake.
0
Reply
Female 2,289
If it was a boy who saw it, he won`t be needing and counseling. 5th grade people. That`s about the time you start watching that stuff anyway.

Now having to look his teacher in the face again is a different story.

0
Reply
Male 462
I feel so bad for the teacher, however stupid she was. Also, will someone please explain the why the students need counseling all of a sudden for just seeing a natural part of life?
0
Reply
Female 152
that is a horrible dad your kids dont need councleing man up and explain what they saw
0
Reply
Female 152
how can you be stupid enough to mix the tapes
0
Reply
Female 674
The kids don`t need counseling. Just leave them alone, don`t agitate the problem. It`s been proven that bringing it up over and over causes a `haunting` effect on children into adulthood.
0
Reply
Female 494
That is so sad. I really feel bad for the teacher.... obviously the kids as well...
0
Reply
Female 2,927
oops
0
Reply
Female 1,306
i feel for her, it was a stupid mistake but...wow, that must suck. eek.
0
Reply
Male 690
epic epic fail.
0
Reply
Female 676
Wow... even the reporter said this has to be the most embarrassing moment of her life. So what do they do? Plaster it all over the news! >.<
0
Reply
Male 4,290
Sounds like "Joe" wants someone else to do the parenting for him.
0
Reply
Female 403
"A new DVD will be sent to the children" ..

yeah it`s the Directore cut version with all the funny, sauce out takes from the first one. hahahah.

0
Reply
Male 219
"it`s not fair"

hahaha

0
Reply
Male 690
Fail is not a strong enough word! Colossal bonehead would be better. Hey, has anyone seen the video? Is she hawt?
0
Reply
Male 154
wow the economy is affecting everyone, the reporters outfit look like it came from walmart
0
Reply
Female 390
Youre a parent. Its YOUR job to explain to your kids what they saw :/ Ffs. Sheltered kids either become socially inept or hookers.
0
Reply
Male 190
ah drat, that`s a HUGE fail
0
Reply
Female 397
what a complete moron.
0
Reply
Male 118
I can`t get over the reporter`s outfit - green polo, white belt and blue jeans.

That man`s kids do need counselling, but not for the reasons he thinks.

0
Reply
Male 467
Meh, she looked hot but they blurred the shi*t outta that video.. Gotta go check out PureTNA or Cheggit to see if it`s been leaked!
0
Reply
Male 2,552
Is she even a HOT teacher?
0
Reply
Male 721
.... where can i get a copy
0
Reply
Female 271
If I had seen this as a kid, I`d think it was hilarious but gross at the same time. I wouldn`t be scarred though.

That`s so embarrassing for the teacher, but it`s pretty drating dumb of her at the same time.

0
Reply
Male 213
Hahaha Hey "Joe" .. how was the teacher positioned? hahaha
0
Reply
Male 271
LOL... painful
0
Reply
Male 976
Damn you pixelation! *shakes fist*
0
Reply
Male 60
When I was in 6th grade, we got a DVD at the end of the year. After they were handed out, more than half the kids probably never watched it again.
0
Reply
Male 193
Lol at americans. I knew what sex is long before I went to school.
0
Reply
Female 1,682
you know.....one more thing. I mean, in 5th grade i already knew what sex was >.> im sure these kids know lol i mean maybe they havnt seen it, but still. The parents need to stop acting like they can shelter the kids forever. cause man, once middle school hits. its time for porn and bewbs and masturbation :D
0
Reply
Male 237
counselling for your kid, ffs, you twat, get a grip on life, half of them are gonna grow up junkies or killing anyway. id love to have seen my teacher getting it on!
0
Reply
Female 326
Poor teacher. It was totally stupid, but man, that`s gotta be humiliating.
0
Reply
Male 1,666
Oh come on, 5th grade? Jeez, that`s old enough, parents should stop being such b*tches and educate their kids already. Hell, I`d say 90 percent of the kids don`t even care anyways.
0
Reply
Male 137
Now all my stupid mistakes seem so much less embarrassing!
0
Reply
Male 266
hawt
0
Reply
Male 3,425
Them kids are never gonna look at that teacher in the same way again. Imagine how awkward the sex ed lessons would be.
0
Reply
Male 56
Now thats a nice teacher.I wish mine were like that when I was in school.
0
Reply
Male 734
"OK Johnny, give Daddy the video so he can keep in in a safe place."

Can you imagine what Parent/Teacher night is going to be like?

0
Reply
Female 18
And now class, this is why we always double check and edit everything we make.
0
Reply
Male 1,452
[quote]Give it two weeks and some kid will be selling copies on Ebay for 20 bucks a pop.[/quote] give it three and it will be all over the internet and downloadable on rapidshare
0
Reply
Female 572
Oh my
0
Reply
Male 101
"A new DVD will be sent to the children."

Part two of the sex tape?

0
Reply
Male 901
Yeah the parents have to FIND WORDS to tell 11 year olds what sex is.

Srlsy.

11 year olds.

Still a stupid mistake though.

0
Reply
Male 1,064
that was pretty hawt, even though it was blurred
0
Reply
Male 50
wtf parents having to explain to kids what was going on?they are freakn 5th graders they should know by now, i knew about that poop since i was in 2nd grade >_>
0
Reply
Female 1,004
What I lol`d at most was the dad mimicking the pose the teacher did in her little video there.
"Her leg was up like this and everything!"
0
Reply
Female 89
well, the kids woulda heard ALL about that in middle school, if they hadn`t already.
0
Reply
Male 89
Lol, I wonder if the dads kept the dvd`s.
0
Reply
Male 3,842
Like my very first love was Debbie Harry ("Blondie") and about 30 years later when I finally saw her goodies, since she used to be an art model before becoming a huge star and the pics got leaked onto the internet, I was immensely disappointed.
0
Reply
Male 3,842
On that note, I was so MADLY in love with my female teachers when I was in fifth grade, just starting to get REALLY attracted to women, and I sat there thinking about what they might look like naked...I would have given anything to have a DVD like this, but then again I might have been disappointed.
0
Reply
Male 222
Oh noes! I don`t know how to describe secks to my childrens! Parent Fail.

Oh noes! I`m too stupid to learn how to burn DVDs! Teacher Fail.

0
Reply
Male 99
hmmm, I will require a copy of said video for *ahem* research purposes.
0
Reply
Male 1,347
i`d be like well son, that`s actually what you came out of, no biggie you`ll probably really like `em in a few years. No real harm, no foul in my mind
0
Reply
Male 599
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Epic fail.
0
Reply
Male 308
"i mean almost every guy i know started looking at porn in 5th grade."

LOL! DUH! thats what us teenagers do! xD

0
Reply
Male 123
you know that dad took the dvd and watched it for a couple of hours :P
0
Reply
Male 34
Lol 5th graders need counseling for watching a home made porno?
0
Reply
Male 24
What was scarier was the reporter who did the report...he was really creepy. NEWS FLASH...5th grade teachers get it on....and hey, 5th grade is a good time to learn about sex. She`s doing the parents a favor.
0
Reply
Male 154
"leaving parents having to explain to their children what they are seeing".. Really, they are int he fifth grade, do they not know what sex is? That sucks that that happened though, poor woman, I don`t see why some of the fathers are so disturbed and hating her though. it is not like she wanted them to see her woohoo. Lol.

p.s: anyone else wish they could watch?

0
Reply
Male 3,431
Goodbye mediocre career in teaching, hello high paying career in TEH PRON!
0
Reply
Male 62
Oh sh*t!!! did they really ahve to repeat the sex tape on the news? lolololol!!!!
0
Reply
Male 345
BTW, someone remove iAMZach`s posting, that`s just inappropriate...
0
Reply
Male 345
I wonder how many dads "couldn`t tell it was her" so they had to keep replaying the dvd for buddies and making copies. Good god already, this was definitely a dumb ass mistake and the same people that will let their fat assed kids sit around all summer playing violent video games are going to skewer this poor lady. If I had been that teacher I would have burned new ones and went to each house the day it broke.
0
Reply
Female 1,682
that, would be horrific, but that is hilarious XD
0
Reply
Male 553
I like how the news kept repeating the scene where she was having sex. As if it is not enough the embarrassment she suffered from her 5th grade class watching was not enough... Still funny though.
0
Reply
Male 8,300
Those kids should be glad it was her that was their teacher, and not Mr Garrison.
0
Reply
Male 8,300
Kid: Dad, is that Mrs Defanti in my DVD?
Dad (Jokes): I dunno, I wouldn`t recognise her with her clothes on!
Kid: Well you`d recognise her in this then.
Dad: Wha!?? Gimme that DVD... um... I`m going in my room to... ring the school... don`t come in.
0
Reply
Male 606
ha. she lives in my area. heres here email adress Crystal Defanti

[email protected]

looked up at the schools website. im gonan see if i can find a pic

0
Reply
Male 511
"dad, is that mrs delfonte"
"i think its mrs delfonte"
"it WAS mrs delfonte"

ROFLMFFAO

0
Reply
Female 186
"Oh look, its the field trip to the zoo, I`m going to name this file `Wild animals"...oh look, there`s my sex video. I`m going to name this one `wild animal..."
...^ you know it cuts off the title sometimes...honest mistake? /snicker
0
Reply
Male 79
"SarahofBorg: Because apparently we expect our children to not even know they have gentiles until they`re 18."

You misspelled "genitals" LOL

0
Reply
Male 15
They forgot to report that the father, Joe, watched the DVD 100 times before he got caught from his wife
0
Reply
Male 255
I lul`d.
0
Reply
Female 3,562
And now the kids will learn how horrible and evil sex is and that the teacher deserves to be fired because she accidentally let them know that sex exists.
Because apparently we expect our children to not even know they have gentiles until they`re 18.
FFS, I walked in on my mother watching porn as a kid. I asked questions, her answer was "you`ll know when you`re older. It`s an adult thing."
And that was it. Big f-ing deal. I never cared to even ask again.
0
Reply
Male 3,819
::ahem::

I`m not gonna be able to comment on the subject until I thoroughly review the full video and... take notes. This will be to make sure what exactly went on, just to see whether the outrage is justifiable or not. Purely educational.

::ahem::

0
Reply
Male 510
this is why adults shouldnt be allowed to perform complex operations on a computer on their own
0
Reply
Female 257
How the hell do you make a mistake like that?
0
Reply
Male 25
The best part is the dad at the end that symbolizes what is wrong with sex-education today. He actually says that he wants counseling for the children so that they will have someone to talk to about this, someone to answer the questions they have been asking him.
Is he actually saying that his children are going through a tough time and that he intends to ignore their crisis and try to shift the responsibility unto someone else? He even said that they had asked him questions about what he saw and he wants someone else to come answer them!
0
Reply
Male 353
councelling for my children? dude, porn is all over the net, it won`t make a difference and they don`t need councelling
0
Reply
Male 2,582
Father of children: "I was shocked, this is much milder porn than my children are used to. It`s a tough thing to have to tell your children about soft core porn".
0
Reply
Male 2,148
TITS OR GTFO.
0
Reply
Male 2,440
This is retarded. I bet there wouldn`t be as big a fuss over all this if it was some horribly bloody scene from a horror movie instead of just a few seconds of sex. Those parents should be thankful is was just sex.
0
Reply
Male 47
hmm wonder if she was hot
0
Reply
Male 38
Man... a combined LOL and an OMG.
This is awesome.
0
Reply
Female 523
LMFAOOO!
0
Reply
Female 895
@ IslandLotus

Agreed, must have been casual Fridays over at Chanel 13. *shudder*

0
Reply
Female 410
That reporter`s jeans were way too tight. He looked uncomfortable walking at 1:33.
0
Reply
Male 28
When I was 10 I had to find porn in bushes. Now your teacher gives it to you. COOL!!

Anyone remember the Venom song Teacher`s Pet?

0
Reply
Female 15,763
Biggest FML of the year.

Remember students (and teachers), always double check your work!

0
Reply
Male 425
But i tell you what, a couple of my teachers were pretty hot. I wouldn`t have minded getting a tape like that from them :D
0
Reply
Male 425
lmao Epic fail!
0
Reply
Male 1,505
Give it two weeks and some kid will be selling copies on Ebay for 20 bucks a pop.
0
Reply
Female 179
ha that was great love how some care and does not
0
Reply
Male 11,739
She`ll be fired, I`d bet money on it. I`m not saying she should, just that she will. She really should have checked it first.
0
Reply
Male 439
Seriously. It was a dumb mistake but a parent who can`t explain sex to a kid in 5th grade shouldn`t even be a parent. The American hysteria over sex is just ridiculous. It`s a natural thing, and seeing someone masturbate won`t exactly flip your world upside down unless you are in serious need of having your world flipped.

Really, this shouldn`t have happened but i don`t see what the big deal is, just get the dvds back and toss em away and there you go.

0
Reply
Female 1,412
ugh. my worst nightmare.
0
Reply
Male 1,931
"I want the school to be my kids parents for me". Real quote at the end.
0
Reply
Male 5,314
wait, so that dad at the end can`t ask his kid questions? he want the school to ask that questions and then tell him? idiot.
0
Reply
Male 5,189
Don`t 5th graders need to learn about sex ED in 5th grade? We did where I lived. :P
0
Reply
Male 2,125
Where do I get a copy?
0
Reply
Male 118
"lol why do they keep cutting to it?", haha i was thinking the same thing! xD
0
Reply
Female 291
the funny thing is they r trying 2 keep the kids frm seeing it but mean while they broadcast it on the news. lol classy move there.
0
Reply
Male 3,619
id keep the cd :3
0
Reply
Male 221
XD thank god that hasnt happened to me.. i STILL havnt gotten an even somewhat good looking teacher
0
Reply
Male 107
lol why do they keep cutting to it?
0
Reply
Female 761
I bet the dad said `Son, go and play in your room while daddy looks into this`....*fap, fap, fap* bwahaha! GROW UP AMERICA! If this weekend with my idiotic family has taught me anything it`s that kids are little monsters. I had my little cousin call me a `Fat boob` for 2 days and grab at my bikini at a waterpark, cause I get he wanted a closer look. Kids are sick. *shrug*
0
Reply
Female 9,584
You gotta talk about the birds and the bees sometime.
0
Reply
Male 897
Man, this story is crazy. Why didn`t stuff like this happen when I was a kid..?
0
Reply
Male 15,510
How long for that video to show up on Internet? my bet is this week
0
Reply
Male 218
damn i gotta find that video on internet
0
Reply
Female 3,696
Oh maaaan that sucks. Especially seeing as she WAS trying to be a nice teacher. My teachers never made me cool memento DVD`s dammit! Especially not with born >:(

Although maybe just because you taped yourself having sex during that school year you shouldn`t keep it in the "Grade5-2009 memories" folder lol!!

"Daddy, is that Ms. Defanti?"
"Well...you see son...Ms.Defanti is..a naughty naughty girl"

0
Reply
Male 394
ms.delfante?! when i was in elementery there was a teacher ms.defante!
0
Reply
Male 7,933
""Parents are now having to find words to explain what their children saw on that tape"
About damn time you finally explained where babies come from, since they`re about to hit puberty an` all."


I don`t think thats what they meant

little Suzy: Mommy where do babies come from?
OK

little Suzy: Mommy whats the bucking bronco?
Not OK

0
Reply
Female 1,436
I was talking about this with my co-workers yesterday when it hit the news. This is completely insane.

I don`t understand a few things here though. If it were an accident and she honestly didn`t know this had merged onto the dvd she was creating for school then she should be reprimanded but allowed to keep her career as a teacher. However, I do NOT believe she didn`t know. After the video was done being created - she didn`t ONCE look over it to review it?

I`m with Goth on this one. The moron should`ve never taped herself in the first place.

0
Reply
Female 110
"And that`s why we preview things."

Amen.

0
Reply
Male 695
thats great! can`t wait to see it on the internet.
0
Reply
Male 4,680
"Parents are now having to find words to explain what their children saw on that tape"
About damn time you finally explained where babies come from, since they`re about to hit puberty an` all.
0
Reply
Male 2,703
gothicqueen, I don`t think she distributed copies of pure sex tape, it was an additional item burnt to the dvd that was a hidden file.

its not like she had 50 dvd`s burned of her sex tape, it was a file saved on the computer that she apparently forgot was in the folder that she burnt.

0
Reply
Male 629
And that`s why we preview things.
0
Reply
Female 4,376
lol wow..

how is it possible to have made so many different copies of it without realzing? couldn`t she have made the video on a digital camera and her cute little dvd for her class on something else. i dunno i just don`t get how anyone could be that stupid and even though i don`t think she should lose her job over it no school will ever hire her knowing this, they don`t care if it was an accident it will make them look bad.

next time don`t tape yourself darling.

0
Reply
Female 63
wow that sucks
0
Reply
Male 1,623
Tell us if you find it duffy.
0
Reply
Male 2,788
That`s one hot teacher.
0
Reply
Male 456
hahahahahhahahahahahahahahahahahhhahha
0
Reply
Male 5,194
STILL can`t find the damn thing on teh intarwebz. Sauce?
0
Reply
Male 21,008
Link: Teacher Gives Own Sex Tape To 5th Graders [Video] [Rate Link] - A female teacher made an end-of-year DVD for her kids as a gift. Guess who also burnt the wrong hidden files to disc?
0
Reply