Simon`s Cat in `Fly Guy`

Submitted by: xxamsey 7 years ago in Funny

Simon"s cat is in another adventure. Note the sound of the dolphin cat posted earlier.
There are 45 comments:
Female 111
haha yes so true awesome video
0
Reply
Female 126
os adorable. such an awesome cat.
0
Reply
Female 1
thats my cat...
0
Reply
Female 965
0:49 XD
0
Reply
Female 4,028
I love Simon`s Cat. Captures the nature of cats so perfectly.
0
Reply
Male 3,915
wow...so exact...so precise...great job...
0
Reply
Male 25
Simon just flat out picked the wrong cat from the litter.
0
Reply
Female 160
This is exactly like what my cat does. I love it.
0
Reply
Female 311
I love these haha. Spot on.
0
Reply
Female 101
this just made my day!!!!!
0
Reply
Female 472
Oh god I laughed so hard between 1:03 and 1:38. My cat did that very same thing with a moth just the other day.

Whoever makes these shorts is a genius.

0
Reply
Female 324
Guess you have to be a cat lover to like these
0
Reply
Male 2,388
this was so much better than pixar its a T
0
Reply
Male 287
I agree with pinkslipper. Genius. He gets cats` mannerisms absolutely perfect. I have 3, and they`re constantly playing with flies. Exactly like that.
0
Reply
Female 64
genius
0
Reply
Female 961
lol oh man i love these things
0
Reply
Male 427
lol that was really cute
0
Reply
Female 572
I can`t stop laughing! I love Simon!!
0
Reply
Female 1,593
LOL THAT IS SO CUTE!
0
Reply
Male 985
What a nice cat :D
0
Reply
Female 713
I hate cats...and this is the main reason why.
0
Reply
Female 20
Love the proud look on his face when he deposits dead treasure on his owners chest.
0
Reply
Male 695
Nailed it!
0
Reply
Male 1,918
love that cat! :)
0
Reply
Male 619
Who is this Simon, and how does he have footage of my cat?
0
Reply
Female 40
Simon`s cat just makes me rofl every time. I love how it plays with the fly after it`s caught it. Really has cat behavior down.
0
Reply
Male 915
haha i love simon`s cat, reminds me of mine - his name is battlecat =)
0
Reply
Female 23
I think Simon`s cat is channeling my cat. Is it just me, or does this cat always ask for food at the end of the cartoon?
0
Reply
Male 3,819
I understand why people are bothered by that, but think of it this way Dylan.

Our job is to search the internet for entertaining poo so you don`t have to (not actually make entertaining poo). We`re sharing, not selling. And yeah there are other sites out there who do the same thing, so naturally if there`s something new out there it`s probably gonna end up on all of them.

Personally this is the only site of it`s kind I visit regularly, so I dono the difference.

0
Reply
Female 290
That was AMAZING. XD
0
Reply
Female 857
`Something I have been noticing a LOT more lately is that it seems IAB is taking almost everything BuzzFeed posts, and puts it on their site shortly after. I know that`s what this whole internet thing is all about but basically copying another site is sad. `

I`ve never heard of that site. o_o I`m a subscriber of Simon`s Cat, so I get an email whenever he posts a new video. Lawl. That`s why I posted it.

0
Reply
Male 156
Something I have been noticing a LOT more lately is that it seems IAB is taking almost everything BuzzFeed posts, and puts it on their site shortly after. I know that`s what this whole internet thing is all about but basically copying another site is sad.
0
Reply
Male 2,199
wow this guy`s stuff just gets better and better
0
Reply
Female 5,139
YYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYY simons caaaaat!!!!

wooooooooo

0
Reply
Female 675
EEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! NEW SIMONS CAT!
0
Reply
Female 9,477
That`s dogs are better then cats, lmao.
0
Reply
Male 72
Cartoon Cats = Cartoon Dogs
0
Reply
Female 4,447
Simon`s Cat is the epitome of cat.
0
Reply
Female 2,220
I watched this this morning and I went, "See, he`s making the noises from the dolphin cat video!"
haha
0
Reply
Male 3,619
heheheheeehhhhhhhhh... that was fun
0
Reply
Male 17,512
Good One :-)
0
Reply
Male 33
Cartoon Dogs > Cartoon Cats
0
Reply
Female 494
I freaking love these! Just like a cat!
0
Reply
Male 1,375
hehe cute
0
Reply
Female 857
Link: Simon`s Cat in `Fly Guy` [Rate Link] - Simon`s cat is in another adventure. Note the sound of the dolphin cat posted earlier.
0
Reply