Sickest Frog in the Pond [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

"Oh God, I knew I shouldn"t have had that last fly."
There are 57 comments:
Female 48
aww chillin out
0
Reply
Male 79
what if theres a gigantic f***in python like stalkin him from beneath the water?? hes completely unaware!!
0
Reply
Male 5
he licked his own back lol
0
Reply
Female 614
hes not sick, hes mellow
0
Reply
Female 82
Hahaha!
0
Reply
Male 3,296
hahah lols
0
Reply
Male 1,918
no hes chilaxin
0
Reply
Male 1,108
erm, where have I seen something like this before?
0
Reply
Female 2,352
Hey now, he just saw ms piggy reactant to piggies one cup.
0
Reply
Male 418
This is awesome none of the flickr photos are available.
0
Reply
Female 855
Chillaxin` and dreaming of Piggy
0
Reply
Female 343
Adorable. Must have froggy. (loved your comment Twist22402). 8-)
0
Reply
Male 162
chillin`
0
Reply
Female 101
Hey, this is from a commercial we have here for Motilium!
0
Reply
Female 1,395
It made me make this noise: mmhawawawawahh.
0
Reply
Male 1,232
He looks relaxed.
0
Reply
Male 51
He put the lime in the coconut, drank `em both up.


He had it coming. Should have listened to Kermit`s plight. http://www.youtube.com/watch?v=O9Qaf5YZ5...

0
Reply
Male 1,381
that`s how i roll.
0
Reply
Male 5,190
Nah he is just chillin.
0
Reply
Male 1,064
on his little frog deathbed. D:
0
Reply
Male 184
Just workin` on my tan yo!
0
Reply
Male 612
frogs are officially awesome
0
Reply
Male 617
aw he isn`t sick, he`s just chill.
0
Reply
Male 13,624
He`s sleeping off the hangover I guess
0
Reply
Male 4,867
froggy has a belly ache
0
Reply
Female 291
maybe he isn`t sick...maybe he is just reflecting about his past and dreaming about the future???
0
Reply
Female 56
Bud-wei-ser.

;D

0
Reply
Female 723
I think he looks more like he`s sun bathing
0
Reply
Male 169
lmao cylence i though the same thing...im kinda disappointed now =[
0
Reply
Female 365
I don`t think he`s dead. Have you actually ever flipped a frog on it`s back?
The don`t move.
They just lay there on their back until you flip them up right again.
0
Reply
Male 39
either he`s sick or extremely chill
0
Reply
Female 1,944
this WAS cute. until lemurs pointed out it was dead. ignorance is bliss.

meh :(

0
Reply
Female 385
this was my computer`s background for a LONG time. `till i realized it was dead. frogs don`t do that alive
0
Reply
Female 30
That`s well cute ^_^
0
Reply
Female 572
lol, I`ve seen this before. I thought it was gonna be of a frog that had puke on him or something.
0
Reply
Female 9,402
looks like Kermit the Frog had a depressing day.
0
Reply
Female 173
the baby is moving :D
0
Reply
Male 506
"duuuude, the clouds are moooving"

Clouds move anyway...

0
Reply
Male 3,425
Hahaha, that frog`s had a few too many spliffs.
0
Reply
Male 1,375
hes just relaxing if your patient the flies will come to you ;)
0
Reply
Female 257
"Kermit the Frog just found out Ms. Piggie is pregnant, and its not his."

It looks like she impregnated him.

0
Reply
Male 387
Radtothemax:

It`s not excepted. It`s accepted.

0
Reply
Male 301
"duuuude, the clouds are moooving"
0
Reply
Male 85
It is doing its daily sit-ups
0
Reply
Male 2,050
Kermit the Frog just found out Ms. Piggie is pregnant, and its not his.
0
Reply
Female 19
Even if it is dead, it looks like it excepted death before it went.

like it just laid back to watch the clouds one last time.

i don`t know if i feel better, or even sadder now. ._.

0
Reply
Male 2,788
"its probally dead :\"

HAHAHAHHAHA
..wait, thats not funny

0
Reply
Male 2,388
he died the way he lived on his back with bitches (behind the camera)
0
Reply
Male 143
Its dead X X
*
0
Reply
Female 1,412
``its probably dead :\``

you ruined it :(

0
Reply
Male 3,014
v THANK YOU, Mr. Sunshine.
0
Reply
Male 394
its probally dead :\
0
Reply
Female 767
I wanna see this frog in the pregnant bikini video.
0
Reply
Female 397
AAWWWWW! foggie!
0
Reply
Male 4,807
Ohhh, I`m so full I just want to Croak!
0
Reply
Male 1,051
This playa is chillaxin`.
0
Reply
Male 19,840
Link: Sickest Frog in the Pond [Pic] [Rate Link] - `Oh God, I knew I shouldn`t have had that last fly.`
0
Reply