Push

Submitted by: grade4 7 years ago Games
Action Games

Action Games
Get your little man to the gold coin by pushing other obstacles out of his way by creating bubbles.
There are 21 comments:
Male 625
flame on arrghh
0
Reply
Male 30
sucks
0
Reply
Male 78
haha, this game is cool!

0
Reply
Male 678
can`t do level 0 of easy..

in fact.. I couldn`t do it the first time this was posted a week ago.

I`m sure I submitted a really good game recently.. WHY HASN`T it SHOWN UP when this crud gets posted twice?

0
Reply
Male 328
Whoever made this game needs to go and get a colonic and then eat whatever comes out!!!! So he/she learns to never make anything like this again.
0
Reply
Male 431
a repost of a crap game
0
Reply
Male 395
level 27 on easy. This game is hard.
0
Reply
Male 60
REPOST!
0
Reply
Male 2,229
retarded last time, retarded this time
zero improvement, triple the retardation
0
Reply
Male 45
how the f do you play this!!!!
0
Reply
Male 24
Yeah, this is a repost. It`s still sucky the second time.
0
Reply
Male 10,440
Oh, I`ll get my little man to the gold coin all right...
0
Reply
Female 924
Interesting concept but it gets annoying pretty fast
0
Reply
Female 1,944
there are no directions...how the hell do i even play this game? ahherg!
0
Reply
Male 1,148
Is I-a-b going to get any new games? Seriously
0
Reply
Female 1,018
drat level 2, seriously. There must be an easier way than pushing that block argh.
0
Reply
Male 1,918
has been on the site before...but better because this one (for me) Was zoomed a lot but i couldn`t zoom out. Also isn`t Push a movie
0
Reply
Female 82
This game is annoying after like the first 4 levels.
0
Reply
Male 427
hmmm... repost? why are there so many lately
0
Reply
Male 3,482
I`ve played this before... And for some reason I feel like it was on here...

I might be wrong in this one, but... I think it`s a repost. And an annoying one at that. Damn ice blocks.

0
Reply
Female 870
Link: Push [Rate Link] - Get your little man to the gold coin by pushing other obstacles out of his way by creating bubbles.
0
Reply