Most Literal Photo of the Day, #6 [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

This is one boner of a pic.
There are 89 comments:
Female 9
so do I. Cute!
0
Reply
Male 18
I find it Humorous too xD
0
Reply
Female 42
lol
0
Reply
Male 13
@seabass101dg:
These aren`t your dad`s buns, these are your boyfriends buns! TURBO BUNS!!!!
0
Reply
Male 101
this is a shop, i can tell by the pixels and by have seeing many shops in my life. oh wait, wrong pic, sorry.
0
Reply
Male 1,918
witty
0
Reply
Male 478
These aren`t your dad`s puns, these are TURBO PUNS!!!!
0
Reply
Female 1,299
LMFAO that was epic
0
Reply
Male 101
love puns
0
Reply
Female 901
HAHAHAH!
0
Reply
Female 110
Haha I`ve had this pic on my facebook profile for ages. It`s a good one, innit?
0
Reply
Female 931
uhh. oh. :/
0
Reply
Female 7
ooh my god its so funny i wanna cry
0
Reply
Male 98
This was the greatest ever til the damn `dark truth` link popped up again...
Otherwise, Pic=WIN!!
0
Reply
Male 42
I see what you did thar
0
Reply
Male 1
where did you dig that up from
0
Reply
Male 169
lmao. that is just the epitome of win
0
Reply
Male 257
Genius :D
0
Reply
Male 1,232
This made my night.
0
Reply
Male 138
That is rather humerus
Lol
0
Reply
Female 56
I enjoyed that so much before that I put it on my facebook.
0
Reply
Male 68
Didn`t make me laugh... my mind is screaming "repost"...
0
Reply
Male 756
Hehe.
I laughed pretty stupidly.
0
Reply
Male 4,807
Opie!!!! what are you doing it your pic??? OMG.

PS, your friend has Homer simpson eyes!! LOL

0
Reply
Male 4,807
Funnier if it said "I found this humerus"
still funny LokL
0
Reply
Female 535
i seriously let out a large and embarrassing "HA!"
0
Reply
Female 397
where?
0
Reply
Female 414
hahaha nice oneeee
0
Reply
Male 3,301
:facepalm:
0
Reply
Female 965
Hehehehehehe XD
0
Reply
Female 688
lmfao ahahahahaha
0
Reply
Male 1,596
humerus yes

funny no

0
Reply
Female 218
xD
0
Reply
Male 50
i love this :D
0
Reply
Male 338
lmao lame lol ;) %( jk jp
0
Reply
Male 1,357
lmao
0
Reply
Male 513
Very humerus, indeed!
0
Reply
Female 5,222
lmao
0
Reply
Female 572
Lame
0
Reply
Female 40
Umm yeah i do too
0
Reply
Male 5,190
:| No
0
Reply
Male 617
somebody block that a-hole sumitra for real. NOBODY LIKES A SPAMMER.
0
Reply
Male 7
haha YES!
0
Reply
Female 291
lmao!!!
0
Reply
Female 368
rofl
0
Reply
Male 34
its "i found this humerus
0
Reply
Male 600
LMFAO I love it!
0
Reply
Male 301
HUGE BONE!!!
0
Reply
Male 8,302
I found it, it`s behind the writing!
0
Reply
Female 523
hahaha same.
0
Reply
Male 2,229
oh your so punny
0
Reply
Male 3,915
how does "this is one boner of a pic" ruin the joke?....it has nothing to do with "i find this humerus"...your comment is void...
0
Reply
Male 499
You have to stop writing so obvious desriptions, it`s so obvious and ruins the entire joke.
0
Reply
Female 53
Ba-dum-tssh.
0
Reply
Male 403
...Lol.
0
Reply
Male 3,014
That`s why they call it the funny bone.
0
Reply
Male 136
*clap* *clap* *clap* Bravo.
0
Reply
Female 854
Made my chuckle...that`s about it.
0
Reply
Female 961
lol puns...they`re so stupidly hilarious
0
Reply
Male 5,314
well well well, what do we have here?
0
Reply
Female 4,197
bahahahahahahahahaaaaaa! *gaaaaaasp* BAAAAHahahahahaaaaaaa!

oh god, so lame, yet so funny xD

0
Reply
Female 15,763
I laughed hard for about 3 seconds, then realized how dumb it was...

...then continued laughing, even harder.

I love you long time, I-A-B.

0
Reply
Female 241
hah.
wow.
I lol`d.
0
Reply
Female 250
ha ha! i do i really do
0
Reply
Male 2,388
you have to fee mur of it to believe it
0
Reply
Male 3,819
I use this often. I love it.
0
Reply
Female 9,402
lmao.
0
Reply
Male 24
Wow no bones about it one has to bone up on one`s spelling before posting at I.A.B or they will wind up accused of committing a BONER
:-P
0
Reply
Male 1,064
i missed the other five :/
0
Reply
Male 1,086
wasn`t expecting that, lol
0
Reply
Male 7,933
LOL
0
Reply
Male 15,510
"Its spelled not spelt. `
Both are correct actually

Base Form: Spell
Past Simple: Spelt/Spelled
Past Participle: Spelt/Spelled
3rd Person Singular: Spells
Present Participle/Gerund: Spelling

0
Reply
Female 29
At first I thought it said "most liberal photo of the day" and when I saw the bone I got really confused. haha
0
Reply
Female 654
spelt 2 (spělt)
v. A past tense and a past participle of spell1.

spelt 1 (spělt)
n. A hardy wheat grown mostly in Europe.
(Which I doubt you were using..)

http://dictionary.reference.com/browse/s...

0
Reply
Female 5,139
"Its spelled not spelt. `


either is fine, but spelt is more common in english, spelled in american english."


I think this is getting a little silly...


0
Reply
Male 1,381
lol femur.
0
Reply
Male 91
`"domisgood
Male, 13-17, Europe
3898 Posts
Monday, July 13, 2009 3:09:18 PM
you spelt humorous wrong.."
Double fail.
you thought i was serious...
triple fail


Its spelled not spelt. `


either is fine, but spelt is more common in english, spelled in american english.

0
Reply
Male 34
"domisgood
Male, 13-17, Europe
3898 Posts
Monday, July 13, 2009 3:09:18 PM
you spelt humorous wrong.."
Double fail.
you thought i was serious...
triple fail


Its spelled not spelt.

0
Reply
Male 4,867
"domisgood
Male, 13-17, Europe
3898 Posts
Monday, July 13, 2009 3:09:18 PM
you spelt humorous wrong.."
Double fail.

you thought i was serious...
triple fail

0
Reply
Male 184
Alwynian

Quote should have been "I`ve got a vertical bone".

0
Reply
Male 13
My anatomy teacher made that joke last semester <_<
0
Reply
Male 244
"domisgood
Male, 13-17, Europe
3898 Posts
Monday, July 13, 2009 3:09:18 PM
you spelt humorous wrong.."

Double fail.

0
Reply
Male 2,552
*rimshot*
0
Reply
Female 140
I lol`d xD
0
Reply
Male 25
no the bone and the word are spelt differently...
0
Reply
Male 1,718
Quite a literal fail.
0
Reply
Male 4,867
you spelt humorous wrong...
0
Reply
Male 4,680
Seems more like a bad pun to me...
0
Reply
Male 19,854
Link: Most Literal Photo of the Day, #6 [Pic] [Rate Link] - This is one boner of a pic.
0
Reply