Charlie Brown, If He Was A Real Boy [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Weird

Definitely not as creepy as Human Bert (linked just below Human Charlie Brown), but creepy nonetheless.
There are 71 comments:
Male 53
If I were president, this kind of thing would be forbidden.
0
Reply
Female 24
I`m pretty sure that isn`t what he would look like if he was real.
0
Reply
Male 1,918
*shudder*
0
Reply
Female 160
The artist is Tim O`Brien. I love his work.
0
Reply
Female 2,352
This is what my fugly cabbage patch kid would grow up to look like. Freaky. XD
0
Reply
Male 285
je_scream... it is an actual picture.

to prove it, try right clicking on it, it says "save picture as"... seems like a picture to me.

0
Reply
Female 761
lame. I thought it was gonna be an actual pic. false advertising lol.
0
Reply
Male 1,232
Pretty awesome.
0
Reply
Male 3,296
supacreepy
0
Reply
Female 1,260
Definitely less creepy that the human Bert! Kinda makes you want to hug him...sorta.
0
Reply
Female 173
geez, that`s a big head lol
0
Reply
Female 30
:o|
Creepy...
0
Reply
Female 36
I mean it doesent even look like a real person. Someone please kill him or put him in a crazy house cuz he is wild.
0
Reply
Male 3,425
I want to stamp on that thing`s face. With golf cleats. On fire.
0
Reply
Male 756
I think somebody needs a hug. D:
0
Reply
Male 2,788
Charlie looks sad
0
Reply
Male 4,594
See? It`s sh#t like that which makes me believe that there is a hell.
0
Reply
Male 144
Aaah! Kill it! Kill it NOW!!!
0
Reply
Female 214
vv should have listened to your warning, that was nightmare-inducingly creepy!
0
Reply
Male 782
so he`s a cabbage patch kid?
0
Reply
Female 397
DON`T LOOK AT BERT!!!
charlie looks sad.
0
Reply
Male 2,552
Dude, that`s creepy looking.
0
Reply
Male 149
It`s Karl Pilkington
0
Reply
Male 172
His hair looks nasty lol
0
Reply
Male 3,301
The perfect headshot!
0
Reply
Male 976
(As Peanuts trombone): wha wha wha-wha wha wha wha-wha-wha wha whaaa...
0
Reply
Male 173
What a block head! lol
0
Reply
Male 1,596
good grief!
0
Reply
Female 5,222
he looks like a cabage patch kid
0
Reply
Male 56
Thats great.!
0
Reply
Female 572
Nope
0
Reply
Male 1,381
that`s AWFUL!
0
Reply
Male 5,190
LAWLS!
0
Reply
Female 121
oh my god that looks like my little brother! no joke!
0
Reply
Female 443
For Solid Cat:
0
Reply
Female 11
haha. crazy.
0
Reply
Male 129
Whoa! Who`s the round-headed kid?
0
Reply
Female 368
holy shoot, that looks like something tim butron made
0
Reply
Male 2,592
thats the stuff that my daymares are made of
0
Reply
Male 301
i would prefer a real snoopy
0
Reply
Male 612
LOL morn i totally agree!
0
Reply
Male 8,302
From the new book, "What`s Prozac, Charlie Brown"?
0
Reply
Male 820
what? that`s just if the IAB face had a body, and went to Halloween as Charlie Brown.
0
Reply
Male 10,855
aww he looks so depressed :*(
0
Reply
Male 11,740
Bert is definitely more creepy. This isn`t realistic.
0
Reply
Male 512
Kill it! Would fire be enough, I wonder?
0
Reply
Female 1,095
Creepy, but Bert was hilarious.
0
Reply
Female 15,763
I always wondered if he had leukemia or something... seems like he would. Sad. Slightly sickly. Bald.
0
Reply
Male 914
that`s one ugly kid...
0
Reply
Male 15,510
And this is how he looks inside:
0
Reply
Female 509
Eww.
0
Reply
Female 364
I feel sorry for his mom. That would hurt.
0
Reply
Male 313
thats not a real boy either
(i hope)
0
Reply
Male 7,933
kill it
0
Reply
Female 9,478
Why so serous, Charlie?
0
Reply
Male 342
Clearly, he couldn`t fit that shirt over his head.
0
Reply
Male 4,867
he looks so damn miserable
0
Reply
Male 1,375
a single tear falls down his cheek as he gets back up from trying to kick the football......AAAAAAAG!
0
Reply
Male 394
I WILL END YOUH!
0
Reply
Female 767
fnkychkn, the same way Squidward does.

Also, I got my ex a Charlie Brown shirt. He was just as creepy.

0
Reply
Male 85
This is cool
0
Reply
Female 609
he`s oddly cute... in a weirddd way.
0
Reply
Male 3,915
woah....weird...
0
Reply
Female 1,264
Oh my...It`s disturbing. Not Bert-like disturbing, but nonetheless...
0
Reply
Female 855
How does he put his shirt on, with that big ol` head?
0
Reply
Female 961
...whoa...that`s pretty creepy
0
Reply
Female 2,289
I`m a little really freaked out.
0
Reply
Male 3,014
Good grief...
0
Reply
Male 458
Yeah iunno, I`d say this is creepier than bert.
0
Reply
Female 362
creepy...
0
Reply
Male 20,194
Link: Charlie Brown, If He Was A Real Boy [Pic] [Rate Link] - Definitely not as creepy as Human Bert (linked just below Human Charlie Brown), but creepy nonetheless.
0
Reply