Blowin [Chunks] In The Wind: A Pictorial [20 Pics]

Submitted by: _Snoopy_ 7 years ago Funny
http://www.holytaco.com/people-blowin-chunks-gallery

A classy collection of people doing what we here at I-A-B love best: Vomiting all over they selves. [Warning: Gross!]
There are 65 comments:
Female 111
nasty...well the pink one was interesting
0
Reply
Female 471
I laughed SO hard at the end! XD
0
Reply
Male 101
nice
0
Reply
Male 169
lmao that last one was funny as poo
0
Reply
Male 674
"Back on the barf topic, I did puke in sync with a buddy of mine once..."

r66tramp, how much did you have to pay the hooker for that?

I have never been in the company of a hooker. Perhaps you watch alot of interweb porn?

0
Reply
Male 9,306
Pool pic is disgustingly funny.
0
Reply
Male 1,505
@taxicab2004

holy crap - a robitrip! kudos!

0
Reply
Male 112
#13 = robitussin puke.
0
Reply
Female 48
lol @ the last one!
0
Reply
Male 422
I`m a mog: half man, half dog. I`m my own best friend!
0
Reply
Female 254
I can smell it ._.
0
Reply
Male 3,756
"Back on the barf topic, I did puke in sync with a buddy of mine once..."

r66tramp, how much did you have to pay the hooker for that?

0
Reply
Female 47
Really the only funny one was the guy in the pool. Hm...I have the sudden urge to never drink ever agian.
0
Reply
Male 674
You can`t escape from Canada...there is ol` John Candy(RIP) for the last pic.

Back on the barf topic, I did puke in sync with a buddy of mine once...but that was a very long time ago. I can`t recall the last time I hurled my cookies.

0
Reply
Female 77
So, barfing is interesting to look at now?
Last I check, it`s all the same.. just in various colors. :|
0
Reply
Female 859
the last one made ME projectile vomit.
0
Reply
Male 1,381
i can`t believe i looked at these.
0
Reply
Male 2,619
second from last. Typical party night, with some fat biffer honking her guts everywhere
0
Reply
Male 2,125
*looks at first pic*
Oh hell no...
0
Reply
Male 113
True yodaspeak would`ve been Impressive, bright pink vomit was, as well I thought.
0
Reply
Male 4,867
that aint nice.....
*scrolls down anyway*
0
Reply
Male 221
Bright pink vomit was impressive, I thought as well. (Yoda speak ftw)
0
Reply
Female 82
Well that was lovely... :/

I think the one in the pool was the worst.

Whereas I thought the guy with the bright pink vomit was pretty impressive.

0
Reply
Female 1,413
btw, i couldnt even handle this after scanning the first 3 progectile pukes...
0
Reply
Female 1,413
love the caption. warning-gross. i loled at that way more then the pics for some reason.
0
Reply
Male 3,819
Did we break it?
0
Reply
Male 1,629
lmao space balls ftw
0
Reply
Female 74
#2 looks like he was inconvenienced
0
Reply
Male 606
Thursday, July 9, 2009 12:22:28 PM
whats the correct term for "puking-fetish"?

Emetophilia.

I can`t be-drating-lieve I didn`t have to Google that...gawd...

0
Reply
Male 10,845
Barf hehe
0
Reply
Female 353
barf!!! ^_^
0
Reply
Female 531
eeeeew one guy was puking out of his nose
x.x that would hurt sooo bad
0
Reply
Male 301
whats the correct term for "puking-fetish"?
0
Reply
Male 357
I`m emetophobic, why did you make me look at that?
0
Reply
Female 1,269
so elegant...
0
Reply
Male 1,666
You stay classy.
0
Reply
Male 4,807
Oh god, that thing in the purple almost made me hurl!!!
0
Reply
Female 1,006
The last one was a nice palette cleanser. I thought I was going to hurl.
0
Reply
Male 341
About 3 pics in i thought "Why the f.uck am i looking at this? This is nasty"
0
Reply
Male 227
OMFG at the pool shot...*shivers*
0
Reply
Female 394
barf hehehe *sigh* gotta love spaceballs
0
Reply
Female 395
ah the pink guy reminds me of when i`ve had a few too many wkd`s ie, luminous. nice.
0
Reply
Male 695
BOOMER!
0
Reply
Male 679
Why would anyone want to see that?
0
Reply
Female 291
that was horrifiying
0
Reply
Male 194
barf, puke, whatever.
spaceballs is awesome
0
Reply
Male 442
The look on the face of the pool guy is so funny
0
Reply
Male 144
That reminded me of the time when I was a little fella and I had chicken noodle soup and fruit punch for lunch. Something didn`t quite set right and when I hurled, pink noodles came out my nose. It was pretty rad.
0
Reply
Female 30
Puke in the swimming pool....
lovely
0
Reply
Female 257
Barfolemew gave it a nice touch.
0
Reply
Male 5,314
hahahaha nice. love barf at the end.

also, did that one guy down a bottle of pepto right before be blew chunks?

0
Reply
Male 5,190
I`m a little sick now. Ty IAB.
0
Reply
Female 1,004
....I think it must be unhealthy to be puking bright red. But I suppose it could`ve been fruit punch.
The guy puking out his nose along with his mouth and the puke floating in a puddle on the top of the pool were rather interesting. The rest.... meh.
I`m sick enough today already. :[ This didn`t help...
0
Reply
Male 309
ommggg i nearly threw up the 3rd one in
0
Reply
Male 3,425
Seriously, pictures of people vomiting? Come on, I though IAB was above this. If you enjoy this sort of thing, you`d probably be better off somewhere like NothingToxic.
0
Reply
Female 488
oh god i couldn`t get through the whole thing!! blechh
0
Reply
Female 15,763
jhfebldjfbew;dljb;qdjks

I can`t bring myself to look at it. D: Someone pick out the best and describe them. Or I can just live in ignorance and bliss.

0
Reply
Female 39
Haha the second guy seems so non-chalant about it.
0
Reply
Male 506
The reason they all puked was because of the last picture.
0
Reply
Female 654
Some of the colors were pretty.
===

Lmfao... yeah.


Btw, the photo of the fat chick near the bottom.. IS SHE WEARING ANY PANTS?!

0
Reply
Male 4,594
Some of the colors were pretty.
0
Reply
Male 1,375
hahaha yes its always better when its someone else. (ps I think the fat lady is just doing it to shed the winter weight)
0
Reply
Male 12
Pizza the Hutt: Well, if it isn`t Lone Star. And his sidekick, Puke.
Barf: That`s Barf.
Pizza the Hutt: Barf... Puke... *Whatever!*
0
Reply
Female 572
I just KNEW what I would see and yet, I still clicked on the damned thing, ARGGGGG!
0
Reply
Female 1,252
Link: Blowin [Chunks] In The Wind: A Pictorial [20 Pics] [Rate Link] - A classy collection of people doing what we here at I-A-B love best: Vomiting all over they selves. [Warning: Gross!]
0
Reply