The Best Of Denmarks Night Clubs [PICS]

Submitted by: euphoriajoca 8 years ago in Weird
http://www.magazine13.com/best-of-denmark-night-clubs/

Look how some of people in Denmark have fun. You’d probably find similar wasted freaks in every country.
There are 94 comments:
Male 169
lol....what is this the special education kids night club or something?
0
Reply
Female 265
disgusting
0
Reply
Male 149
Did anyone else notice the coke nostril on 19? The place must be drating terrifying on drugs!
0
Reply
Male 208
I know... Lets make an article about how ugly people are and call them weird. It`ll be just like the KKK except with danish people. yaaaay!
0
Reply
Male 2,582
Just a bunch of douches and ugly ass fu*ktards.
0
Reply
Female 901
i think #7 was ripping out my soul until i scrolled down... is it bad that everything i touch dies now..?? O.O"
0
Reply
Female 282
ooh the last one! <3
0
Reply
Female 323
Yaaaa these are really weird.
0
Reply
Male 2,862
The girl on the right in #2 is quite cute, and #14 not bad either. (God I hope I counted right.)
0
Reply
Male 82
@rgsupergrove
What is it with you saying "brutal" to everything?
0
Reply
Male 895
BLOOD VOMIT
0
Reply
Male 895
so the brutal idewa is that everyone is either ugly or gay?
0
Reply
Male 895
LOL it was cocaine!!!
0
Reply
Male 103
the only true one is the last one, and its really true
0
Reply
Female 101
was that cocaine up his nose??
0
Reply
Female 859
lol! one dude had some sort of "white substance" in his nose...
0
Reply
Male 1,718
Ummmm lovely Pbasa
0
Reply
Male 4,012
[quote]Seriously, you guys... antiperspirant is your friend.[/quote]

Actually from personal experience, wearing black works the best. And I sweat a lot.

0
Reply
Female 326
Wtf. Was that Nick Nolte (lol!!)
0
Reply
Male 413
The girl with the eyelids turned inside out look like Squidward
0
Reply
Male 1,240
As much as I`d like to take shots at our little neighbour to the south(and I really do), this is not a representative of the danish clubscene. At least not in copenhagen. I`d guess it pretty much looks like Stockholm`s, though a tad more inbred.

They are danish, after all.

0
Reply
Female 4,197
if you`re gonna get your photo taken, make sure there`s no sweat stains under your arms, and wipe the coke from your nose first :/
0
Reply
Male 674
...and that dude with the horse face. yeah youll know who am talking about.

I did not see sarah jessica parker;-)

0
Reply
Male 3,296
WESTSIDE!!!

and that dude with the horse face. yeah youll know who am talking about.

0
Reply
Male 354
This is why the earth will end.
0
Reply
Male 276
love the midget
0
Reply
Female 1,063
I think I am going to be sick *help*
0
Reply
Female 282
stay classy denmark, stay classy
0
Reply
Female 2,120
Seriously, Denmark? That`s what Japan is for.
0
Reply
Male 1,685
so...kids drink free in Denmark?
0
Reply
Male 651
"Something is rotten..."

that made me lol.

0
Reply
Male 431
the third from the last pic...the kid on the right still has a nose full of COKE! ha
0
Reply
Female 105
Most of those pictures come from a site called Danmark by Night (hence the dkbn stamp), a site where people create a profile and upload their party pictures. Someone just went and picked out the worst of the lot.
0
Reply
Male 2
beautiful beautiful beautiful beautiful beautiful
I agree ..now please pass the crack pipe.. like now !
0
Reply
Male 360
I`d tap every single one of them.
0
Reply
Female 609
ewwwwwww pit stainssssss
0
Reply
Male 11
i`ve never been so turned on.
0
Reply
Female 28
beautiful beautiful beautiful beautiful beautiful
0
Reply
Male 2,510
i like how the guy in second last still has excess cocaine stuck to his nose.

you stay classy guy.

0
Reply
Male 964
You can sorta see a nip slip on number 8 from the bottom :P

Some of those were really faggy and strange.

0
Reply
Female 1,412
these people are all really fit.
0
Reply
Female 35
eh, you can find weird and ugly people everywhere.
0
Reply
Female 390
That good looking guy 3rd from the bottom has coke in his nose didnt he.
0
Reply
Male 241

holy crap, real life Butthead!!

0
Reply
Male 2,395
Huh, I guess I won`t be going there for summer anymore.
0
Reply
Male 904
note to self: forget usa, the party`s in Denmark!
0
Reply
Male 23
for a minute there, i thought about maybe traveling to denmark. no more.
0
Reply
Male 592
2nd to last... i bet her mum is so proud of her choice in man.
0
Reply
Male 505
What I have learned today: Denmark is filled with sweaty, inbred drunks. Duly noted.
0
Reply
Female 15,763
Seriously, you guys... antiperspirant is your friend.
0
Reply
Male 283
there sure are some ugly people there... where are the swedish night club pics?
0
Reply
Male 5,189
I have an urge to punch the poo out of those wiggers in the red shirts.
0
Reply
Male 2,748
some of those people did not look right... at all
0
Reply
Female 9,572
wow...
0
Reply
Male 9,305
lol there`s kids at the bar...
0
Reply
Male 312
I wanna party with midgets :<
0
Reply
Male 625
yeah i can see all these people pretty much every night i go out whats the big deal?
0
Reply
Male 422
That`s why when in Denmark go to the cinema and not to clubs. But seriously, Denmark is one of the greatest countries I know :)
0
Reply
Male 7,378
In picture 19 the dude on the right is wasting a lot of coke.
0
Reply
Female 414
agh, woww burning...eyes...
0
Reply
Female 163
so many pit stains! Ick!
0
Reply
Male 376
You don`t need to be good looking to go out get wasted and dance.
0
Reply
Female 192
I`d hit the first one.
0
Reply
Male 844
fugly people, mostly
0
Reply
Female 1,697
Wow at the dress

and really ugly guys, but given the chance I`d love to go dancing there, would be fun

0
Reply
Male 3,369
osirisascend
Male, 40-49, Midwest US

Conclusion drawn from these photos: Denmark`s club scene SUCKS.
----------------------------------------------------

Dont worry. I`ve got the American, English and Aussie one`s on standby.

0
Reply
Female 3,726
No,no,no people...I have been to some danish clubs and they are not like this at all! I am not sure where they found these people...Copenhagen is really cool though!
0
Reply
Male 3,058
Nice... If this photo set is any indication, then Denmark`s club scene is full of sweaty nerds (pic 1), sweaty fat girls (pic 2), sweaty gangsta wannabe Arabs (pic 4), sweaty midgets (pic 6), sweaty inbred/genetic experiments gone horribly wrong (pics 7,8,9,10, & 17), and sweaty gay guys who are too fu*ked up to know that they have $30 worth of blow stuck just inside one of their nostrils, far from where it will do any good.

Conclusion drawn from these photos: Denmark`s club scene SUCKS.

0
Reply
Male 392
I got to the midgets and got scared.
I can`t even watch wizard of oz because midgets are scary
0
Reply
Male 2,372
These pictures were "4 out of 4" amazing!!

Get out there and vote ;-/

0
Reply
Female 82
I dated a guy from there once. He was really cute but acted like a girl and had a small pecker, which was odd because he was like 6`4. Also he was kind of naive, people took advantage of him over here.
0
Reply
Male 5,314
is that legit
0
Reply
Male 132
west west, y`all.
0
Reply
Male 513
Meh....kinda pointless
0
Reply
Male 2,528
There seems to be some serious inbreeding issues in Denmark.
0
Reply
Male 2,229
wtf, what`s with #18, the one with the kids?
0
Reply
Female 855
the second picture. the fat chick. pit stains. **shudders**
0
Reply
Female 457
14 looks like she`s dressed for open heart surgery.
0
Reply
Male 1,129
ok out of everyone in those pics only one is even remotely normal looking
0
Reply
Female 4,447
That was such a waste of internet.
0
Reply
Male 388
i don`t get it.... o_O
0
Reply
Male 1,270
Lets all laugh at the gay and/or ugly people *unimpressed sounding `yayyy`*
0
Reply
Male 2,125
I thought these were gonna be hot...
0
Reply
Female 115
meh...boring.
0
Reply
Male 45
"Is that cocaine in #19`s (third from bottom) nose?"

Lmfao I see it!!

0
Reply
Male 358
Denmark is NOT ok, those people like to have curtains in their cars.
0
Reply
Female 395
OMG! i went out last night and had my photo taken. went online today to see what it was like, trawled through about a hundred before i found mine but they looked so similar to these!!
0
Reply
Male 3,755
Is that cocaine in #19`s (third from bottom) nose?
0
Reply
Male 134
Something is rotten...
0
Reply
Male 45
Let us go to Denmark!!!!!!!
0
Reply
Male 13
3rd from the bottom - whats that in his nostril?...
0
Reply
Male 4,807
Ewww...Some BUTT UGLEE people!!
0
Reply
Female 209
how many pit stain can one string of pictures have? geez. get some d-o for the b-o please
0
Reply
Male 9
Link: The Best Of Denmarks Night Clubs [PICS] [Rate Link] - Look how some of people in Denmark have fun. You’d probably find similar wasted freaks in every country.
0
Reply