The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 72    Average: 3.3/5]
60 Comments - View/Add
Hits: 41728
Rating: 3.3
Category: Funny
Date: 06/29/09 03:26 PM

60 Responses to I-Am-Bored on Splash Mountain [Pic]

  1. Profile photo of fancylad
    fancylad Male 30-39
    18923 posts
    June 29, 2009 at 3:47 pm
    Link: I-Am-Bored on Splash Mountain - `Meh. I`ve been on better water-themed amusement park rides.`
  2. Profile photo of tainteddeity
    tainteddeity Male 18-29
    848 posts
    June 29, 2009 at 4:10 pm
    Everyone go and look for xkcd chess on roller coasters.
  3. Profile photo of panth753
    panth753 Female 18-29
    9252 posts
    June 29, 2009 at 4:13 pm
    I knew I should went to Universal Studios.
  4. Profile photo of xParanoia
    xParanoia Female 18-29
    767 posts
    June 29, 2009 at 4:17 pm
    Everyone go and look for xkcd chess on roller coasters
    ---

    xkcd = win.

  5. Profile photo of neveryours
    neveryours Female 13-17
    1269 posts
    June 29, 2009 at 4:19 pm
    i heart xkcd!
    anyways that guy is the personification of meh
  6. Profile photo of aniahlator
    aniahlator Male 13-17
    65 posts
    June 29, 2009 at 4:22 pm
    :-|
  7. Profile photo of Angelmassb
    Angelmassb Male 18-29
    15511 posts
    June 29, 2009 at 4:27 pm
    Lmao, someone was forced to go to a ride...
  8. Profile photo of hated0love
    hated0love Female 18-29
    344 posts
    June 29, 2009 at 4:29 pm
    ha that was great poor depress dude
  9. Profile photo of dragosal
    dragosal Male 18-29
    1630 posts
    June 29, 2009 at 4:31 pm
    i was hoping it was someone wearing a IAB teeshirt lol, but this is good to
  10. Profile photo of domisgood
    domisgood Male 18-29
    4868 posts
    June 29, 2009 at 4:33 pm
    looks kinda like
    I-am-camp to me
  11. Profile photo of argenteus
    argenteus Male 18-29
    265 posts
    June 29, 2009 at 4:33 pm
    I bet he glued his hand to his face.
  12. Profile photo of ShadowRyder
    ShadowRyder Male 18-29
    2127 posts
    June 29, 2009 at 4:36 pm
  13. Profile photo of tannerb924
    tannerb924 Male 18-29
    488 posts
    June 29, 2009 at 4:38 pm
    whats up with the lame-ass animated splash? is that something new?
  14. Profile photo of Solid_Cat
    Solid_Cat Male 13-17
    301 posts
    June 29, 2009 at 4:45 pm
    lol at ShadowRyder
  15. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    June 29, 2009 at 4:54 pm
    I don`t get how people control their faces on an amusement ride.

    I`m such a pansy. >_>

  16. Profile photo of osirisascend
    osirisascend Male 40-49
    3045 posts
    June 29, 2009 at 4:56 pm
    ShadowRyder wins 250 internetz for that comment.
  17. Profile photo of USFEmoGirl
    USFEmoGirl Female 18-29
    1437 posts
    June 29, 2009 at 4:59 pm
    *giggles and bows down to ShadowRyder*
  18. Profile photo of Rick_S
    Rick_S Male 40-49
    3290 posts
    June 29, 2009 at 5:14 pm
    Photobombing, amusement park ride style.
  19. Profile photo of habbazoot
    habbazoot
    2116 posts
    June 29, 2009 at 5:14 pm
    shadowryder, one day. i shall do that
  20. Profile photo of TCullen23
    TCullen23 Female 18-29
    330 posts
    June 29, 2009 at 5:15 pm
    my dad me and my 9 year old little sister did the see no evil speak no evil hear no evil pose on the tower of terror. HELLA FUNNY!
  21. Profile photo of BunnyNaku
    BunnyNaku Female 18-29
    5224 posts
    June 29, 2009 at 5:16 pm
    LMAO!!!
  22. Profile photo of flagler
    flagler Male 30-39
    321 posts
    June 29, 2009 at 5:42 pm
    Hilarious
  23. Profile photo of britt566
    britt566 Female 18-29
    2290 posts
    June 29, 2009 at 5:50 pm
    I remember going on splash mountain when I was 8 or 9 and every time we went down, I just pressed my face really tight. I never got used to it. I hated it.
  24. Profile photo of icecream2269
    icecream2269 Female 18-29
    523 posts
    June 29, 2009 at 5:56 pm
    hahahaha, i always try and do something funny in those pictures but i always end up actually being surprised. =[
  25. Profile photo of lem0n
    lem0n Female 18-29
    55 posts
    June 29, 2009 at 6:16 pm
    that ride always scared me. i dont know why.
  26. Profile photo of Dilluxia
    Dilluxia Female 18-29
    237 posts
    June 29, 2009 at 6:28 pm
    That ride is so long and f`in boring except for the fall at the end.
  27. Profile photo of primetimekin
    primetimekin Male 18-29
    7935 posts
    June 29, 2009 at 6:32 pm
    "That ride is so long and f`in boring except for the fall at the end. "

    Thats what she said?

  28. Profile photo of Dilluxia
    Dilluxia Female 18-29
    237 posts
    June 29, 2009 at 6:33 pm
    lol primetime
  29. Profile photo of Cajun247
    Cajun247 Male 18-29
    10742 posts
    June 29, 2009 at 6:34 pm
    hmm... LOL!
  30. Profile photo of whatehpotato
    whatehpotato Female 13-17
    59 posts
    June 29, 2009 at 6:35 pm
    LOL, He looks like hes slapping himself to me.
  31. Profile photo of SuperSmash
    SuperSmash Male 18-29
    3758 posts
    June 29, 2009 at 7:06 pm
    That guy`s so bored he photoshopped himself into a picture of Splash Mountain.
  32. Profile photo of domisgood
    domisgood Male 18-29
    4868 posts
    June 29, 2009 at 7:13 pm
    "lol primetime"
    dont say that!
    you`ll only encourage him
  33. Profile photo of SuperSmash
    SuperSmash Male 18-29
    3758 posts
    June 29, 2009 at 7:18 pm
    I guess his shirt is wet, so maybe it`s real or he`s just really dedicated to his craft.

    I`ve never been good at figuring out if was shopped or not. From now on, I`ll just assume everything`s real until someone ruins the illusion for me.

  34. Profile photo of meowmeowmeow
    meowmeowmeow Male 13-17
    187 posts
    June 29, 2009 at 7:30 pm
    He probably just got dumped and then wen on the ride.
  35. Profile photo of justwatching
    justwatching Male 18-29
    115 posts
    June 29, 2009 at 8:12 pm
    my 100th post!!!!


    meh, boring...

  36. Profile photo of loveballet
    loveballet Female 13-17
    138 posts
    June 29, 2009 at 8:25 pm
    lol shadow, i`m seriously gonna try that now.
  37. Profile photo of Cylence
    Cylence Female 40-49
    573 posts
    June 29, 2009 at 9:11 pm
    >o< yawn
  38. Profile photo of iluvpink13
    iluvpink13 Female 18-29
    1414 posts
    June 29, 2009 at 9:39 pm
    lol nice
  39. Profile photo of HorsesRule
    HorsesRule Female 13-17
    368 posts
    June 29, 2009 at 9:43 pm
    meh, not nearly as p0wn as the black guy
    he owned that boat!
  40. Profile photo of DIETY
    DIETY Male 13-17
    196 posts
    June 29, 2009 at 9:51 pm
    It`s not easy to look sad on splash mountain, i`ve tried.
  41. Profile photo of Gerbear
    Gerbear Female 18-29
    1186 posts
    June 29, 2009 at 10:39 pm
    If only IAB could expand its borders to Splash Mountain! Then this guy would NEVER be bored!
  42. Profile photo of kinjomusashi
    kinjomusashi Male 30-39
    916 posts
    June 30, 2009 at 12:40 am
    lol, gotta do this next time i`m on a coaster
  43. Profile photo of lmaonaise
    lmaonaise Male 13-17
    773 posts
    June 30, 2009 at 2:15 am
    i think hes slapping himself..
  44. Profile photo of GRadde
    GRadde Male 18-29
    2556 posts
    June 30, 2009 at 3:35 am
    Haha, love it! I agree with DIETY, this guy has some serious skills with this. I like doing something similar; looking either really pissed and dissapointed or looking like an exaggerated girly Scream imitation on rollercoasters. It`s really fun to see the pic.
  45. Profile photo of Hiromi
    Hiromi Female 18-29
    1149 posts
    June 30, 2009 at 3:45 am
    hehe. I used to love that ride. But in the pictures, I would usually have my eyes shut..and a terrified look on my face. lol
  46. Profile photo of Baalthazaq
    Baalthazaq Male 18-29
    4548 posts
    June 30, 2009 at 3:57 am
    Yeah, was just about to say.

    XKCD. I really gotta come on IAB earlier so I can make all the witty comments before everyone else. :(

  47. Profile photo of scorpio28
    scorpio28 Female 18-29
    343 posts
    June 30, 2009 at 4:42 am
    This pic says "YOUR RIDES SUCK, DISNEY!" lol.
  48. Profile photo of SlapChopper1
    SlapChopper1 Male 18-29
    154 posts
    June 30, 2009 at 6:29 am
    he thought about the wrong happy ending
  49. Profile photo of BoomBox
    BoomBox Male 13-17
    1232 posts
    June 30, 2009 at 8:12 am
    Haha I love these type of pictures.
  50. Profile photo of murrymalty
    murrymalty Female 18-29
    2673 posts
    June 30, 2009 at 8:22 am
    hehe whenever you go on a coaster you challenge your friends to look the most bored, its a funny game
  51. Profile photo of xRedheadx3
    xRedheadx3 Female 13-17
    2045 posts
    June 30, 2009 at 8:25 am
    hahaha, i love the pictures they take on rides. no matter what expression you try to pull off when the picture snaps, it always comes out insanely hilarious.
  52. Profile photo of TheFriedCoke
    TheFriedCoke Male 13-17
    111 posts
    June 30, 2009 at 8:51 am
    I pictured the IAB face on a ride...
  53. Profile photo of iShikamaru
    iShikamaru Male 13-17
    37 posts
    June 30, 2009 at 9:07 am
    That`s amazing.

    Redhead`s right. These coaster pics are always epic, or hilarious.
    Mostly hilarious. xD

  54. Profile photo of Frogtango
    Frogtango Male 13-17
    1720 posts
    June 30, 2009 at 10:49 am
    YESSSSs went to thorpe park today. Was epic. DID MANY EPIC PICTURES
  55. Profile photo of thelonious
    thelonious Male 40-49
    3286 posts
    June 30, 2009 at 11:42 am
    face ride? wut?
  56. Profile photo of DemonDice
    DemonDice Female 18-29
    257 posts
    June 30, 2009 at 11:59 am
    "Oh jeez. I hate getting my hair wet...wait, what?"
  57. Profile photo of malikymoo
    malikymoo Female 18-29
    2028 posts
    June 30, 2009 at 1:34 pm
    ugh old. ive been doing this on rides since as long as i remeber. i have many pretending to be asleep lol
  58. Profile photo of npdarren
    npdarren Male 18-29
    602 posts
    June 30, 2009 at 3:13 pm
    I got kicked out of Seaworld for flipping off the ride cameras...
  59. Profile photo of fr0d0lives
    fr0d0lives Female 18-29
    610 posts
    July 1, 2009 at 5:45 pm
    ahhahaa nice.

Leave a Reply