Epic Phone Fail [Video]

Submitted by: LeotheLion 7 years ago Entertainment

It"s like an episode of "Lost," but different.
There are 39 comments:
Female 34
@Gorgack2000... that IS a good question. >_>

I wanna be there.

0
Reply
Male 3,619
I lollll XD XD
0
Reply
Male 1,918
for those who dont get it. sometimes shows have the phone split screen and the guy actually saw the other and got freaked out
0
Reply
Male 4,680
Good question, why WAS David Bowie there?
0
Reply
Female 895
...what?
0
Reply
Male 842
BriTANick=Best videos anywhere.
0
Reply
Male 15,510
Very unexpected hehe
0
Reply
Male 2,553
Now that was pretty imaginative!
0
Reply
Male 527
Well video was funny but the caption ruined it for me.
0
Reply
Male 721
its funny. worth the second watch
0
Reply
Female 965
Saw this on Cracked yesterday. God, I love it. :D
0
Reply
Male 2,005
roflmao, that was the most funniest thing ive seen in a long time,

where was i? where the hell did i go!? why was david bowie there?

i just must c it again

0
Reply
Female 1,413
i dont get it...
0
Reply
Male 287
gahahaha that`s effing hilarious.
0
Reply
Male 315
LOL! I didn`t get what he was hitting till the second time round. Brilliant video.
Again, for new viewers:
Phone answerer sees a big box with a giant guy pop up. When the box went away, the guy in the kitchen was sent to some weird place.
0
Reply
Female 437
Why was David Bowie there?
0
Reply
Male 123
kinda wack...Im just sayin...
0
Reply
Male 690
these guys are fairly new, so ill give em some time to get funny
0
Reply
Male 181
Wow, seriously, guys? What`s not to get here? It`s painfully obvious what`s happening, and it`s quite amusing.
0
Reply
Female 1,186
Aha! An insta fave! Haven`t had one of those in a long time, IAB.
0
Reply
Male 485
haha roses, same here
0
Reply
Female 89
I had to watch it twice to understand. lol.
0
Reply
Male 493
Michael Swaim is funny.
0
Reply
Male 5,190
Lulz.
0
Reply
Female 15,763
Come on guys. Use your noggin. The box that covered up half the screen and had the other man in it, just like when someone answers the phone in a movie, sent the guy behind it to another dimension.
0
Reply
Female 251
I think the title may have confused people. Seeing as how it isn`t a fail, their was no time travel, and, although i loved it, it was pretty far from epic.

Cracked.com called it
"Answering a phone in a movie can be tricky at first"

0
Reply
Male 46
Wowsers..
0
Reply
Male 1,244
the guy got covered by the phone box thingy, & was trapped..
0
Reply
Female 344
not that great but a little funny
0
Reply
Male 124
um I think he freaked out because the phone thing popped onto the screen. And his hitting it with the broom, and somehow while the other guy was covered up by the phone thing somehting happened to him...?
0
Reply
Male 649
"Why was David Bowie there" lol dude I got . what the hell is wrong with you people?
0
Reply
Male 29
i didnt get it, but they played Five Iron Frenzy at the end, so i love it!!
0
Reply
Male 1,523
Just like everyone else, I was confuzzled when he freaked out on the phone.
0
Reply
Male 17,512
Uhhhhh
0
Reply
Male 438
huh? ok, someone explain it to me plz
0
Reply
Male 31
Lol I did the same thing. When he freaked out I was like wtf, but then after it was over I got it.
0
Reply
Male 98
OHH I GET IT
0
Reply
Male 98
WHat? i dont get it
0
Reply
Male 1
Link: Epic Phone Fail [Video] [Rate Link] - It`s like an episode of `Lost,` but different.
0
Reply