BOOM! I Just Bombed Your Photo [9 Pics]

Submitted by: fancylad 8 years ago in Funny

The "Partially-Nood Buttocks Edition." Warning overprotective moms: Partially nood buttocks so 18+ please. NSFW.
There are 71 comments:
Male 14
That`s right nun, LOOK AT IT!
0
Reply
Female 135
7, hahaha!
0
Reply
Female 126
that nun is creepily out of place. definitley photoshopped.
0
Reply
Female 59
The nun one looks photo shopped. :DDD
0
Reply
Male 81
HaHa, the nun.
0
Reply
Male 562
ohi 3
0
Reply
Male 161
Fav is funny cause who the hell would take a pic with someone like that.
0
Reply
Male 690
7 doesn`t quit belong here...something different going on there.
0
Reply
Male 103
my fav is 6 lol
0
Reply
Female 713
Silver you obviously haven`t seen many guy`s butts ;) Everything you said, I could say about a guy.
0
Reply
Male 3,431
Gay Men are Retarded. Why in THE HELL would you prefer to sidle up next to a butt that looks like a grinning adolescent wookie instead of some sweet smooth and super foine grrrrrllll Booty!? DAMN Women are the Hawt.
0
Reply
Male 205
The best one happens to be lucky no. 7...
I just wish we had a 15 second clip to show what the nun does.
0
Reply
Male 181
Rofl at the nun one XD!
0
Reply
Male 108
The second one ftw
0
Reply
Male 807
The 2 girls hugging are really creepy.
0
Reply
Male 220
Any guy who says insults gingers must not like sex, cause red haired ladies = sex incarnate ^_^
0
Reply
Male 2,703
I thought the same thing Frogtango...I was like, "is that jesus?"
0
Reply
Male 426
gingers must die!
0
Reply
Female 2,044
HAHAHAHA
the nun one made me lol hard xD
great link.
0
Reply
Male 131
Buddahfinger made me go lol
0
Reply
Male 149
Say no to crack
0
Reply
Male 1,718
Is nun looking at boy or girl? Hips look too narrow to be a girl but i dont know.
0
Reply
Female 1,412
the nun is the best...
0
Reply
Male 358
IT BURNS
0
Reply
Male 123
Now this is comedy!!!
0
Reply
Male 3,014
And not a single naked female butt in any of them.

Coin slot in #7 doesn`t count.

0
Reply
Male 690
she had a great ass!
0
Reply
Male 95
I am intrigued by this.
0
Reply
Male 562
yiffmurr
0
Reply
Female 1,186
I love how nearly all of them are with stereotypically looking sorority chicks.

"I just don`t understand the joy of messing up someone else`s photos."

Maybe try it some time? (O:

0
Reply
Male 5,189
All butts. .-.
0
Reply
Male 56
then u should take a look at mine
0
Reply
Male 438
lem0n
hairy butts creep me out.

Your not alone..

0
Reply
Female 4,197
*shudders*
0
Reply
Female 195
lol I agree the fourth one was probably accidental. But freaking priceless.
0
Reply
Female 55
hairy butts creep me out.
0
Reply
Female 901
i love the nun one XD
0
Reply
Female 1,211
#9: Man, that`s one hairy buttcrack.

Guess one can`t expect to turn the other cheek, huh?

0
Reply
Female 609
haahahahahaaaaa
0
Reply
Female 344
the nun one was great priceless
0
Reply
Female 650
poor nun lol
0
Reply
Female 257
That nun looked viciously envious.
0
Reply
Female 1,260
And not a hairy one among them...
0
Reply
Male 67
i think number 4 might have been an accident...
0
Reply
Male 1,232
The nun one was just. Wow...
0
Reply
Female 9,572
lmao at the nuns.
0
Reply
Male 227
How many time has the guy in #5 choked his chicken to his chick`s room-mate? Probably a bunch...I would.
0
Reply
Male 895
osirisascend, I would fricken DIE If I saw yor stone faced seriousness running up to me.
0
Reply
Male 3,058
I think photo bombers suck. It`s generally some drunk fratboy or some other douche who couldn`t get laid without a bottle of tequila and a handful of roofies.

I took my niece and some of her friends to the Minnesota Zoo last week, and some jackass saw that I was taking a group shot of the girls near one of the animal enclosures, and he ran behind them and dropped his pants. I put the camera down and ran up behind him.

He turned around just in time to see me coming for him and he tried to run... with his shorts still at knee-level. He face-planted, and I didn`t touch him, just subjected him to a few seconds of non-profane verbal abuse. (after all, I WAS chaperoning a group of young ladies) Everyone else present started laughing at him, and the girls got their picture taken buttocks-free.

I just don`t understand the joy of messing up someone else`s photos.

0
Reply
Male 844
lol at the nun
0
Reply
Female 1,412
white bumss :]
0
Reply
Male 7,933
ha! the nun one is crazy
0
Reply
Male 315
7 = Win
0
Reply
Female 778
lol @ the finger in 6.
0
Reply
Male 54
I`m having a hard time figuring out who the photobomber is, the chick? or the nuns?
0
Reply
Male 3,058
I think photo bombers suck. It`s generally some drunk fratboy or some other douche who couldn`t get laid without a bottle of tequila and a handful of roofies.

I took my niece and some of her friends to the Minnesota Zoo last week, and some jackass saw that I was taking a group shot of the girls near one of the animal enclosures, and he ran behind them and dropped his pants. I put the camera down and ran up behind him.

He turned around just in time to see me coming for him and he tried to run... with his shorts still at knee-level. He face-planted, and I didn`t touch him, just subjected him to a few seconds of non-profane verbal abuse. (after all, I WAS chaperoning a group of young ladies) Everyone else present started laughing at him, and the girls got their picture taken buttocks-free.

I just don`t understand the joy of messing up someone else`s photos.

0
Reply
Male 2,788
Hell yeah, opie
0
Reply
Female 15,763
Nudity and nuns should always be together.

ALWAYS.

0
Reply
Male 2,395
OMG, the nun picture XD
0
Reply
Female 1,436
These all were epic!
0
Reply
Female 713
HA nuns!
0
Reply
Female 876
The picture of the nun was just priceless.
0
Reply
Female 1,386
"Finger through the fly" is a classic. Entertaining and self-owning.
(Look, its my willy, and its only as big as an index finger!)
0
Reply
Female 311
The guys tan in number 1 is just epic.
0
Reply
Male 71
AAAAAAAAAAAAAAAAAAGH! THE TAN LINES IT BURNS!!! MY EYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!
0
Reply
Male 511
that nun is thinking...niiice but ive seen bigger.
0
Reply
Male 4,867
haha these are awesome
0
Reply
Male 15,510
Tooo funny the accidental one by the pool
0
Reply
Female 272
The nun one is fantastic!
0
Reply
Female 346
Lmfao, these are great. Number 3`s got a sexy ass.
0
Reply
Male 20,901
Link: BOOM! I Just Bombed Your Photo [9 Pics] [Rate Link] - The `Partially-Nood Buttocks Edition.` Warning overprotective moms: Partially nood buttocks so 18+ please. NSFW.
0
Reply