10 More Truly Disturbing Pics Off Fancy`s C: Drive

Submitted by: fancylad 8 years ago in Weird

Lots of skin in this one so be careful. Also, a Safe For Work "2 Girls, 1 Cup" bonus appearance! We missed you, ladies.
There are 123 comments:
Female 70
#2 makes me proud to be a Sooners fan!
0
Reply
Male 233
All made me laugh except the 2 girls 1 cup one :/.
0
Reply
Male 78
Number 1 and 2 creates a great contrast. Or I must say creepy contrast.
MY FAVOURITE IS THE BADASS GRANDMA.
0
Reply
Female 13
I love that skateboard.
0
Reply
Female 27
nice xandir cosplay lulz
0
Reply
Female 430
Lmfao at the snake.
And I really lol`d at the cats. xD
0
Reply
Male 562
#7... yes
0
Reply
Male 838
lol #8... taking advantage of a situation, right there...
0
Reply
Male 599
lol owned
0
Reply
Male 197
I don`t see what`s wrong with #2... Isn`t that what all Sooner fans look like?
0
Reply
Female 609
go kittyy! pahaaa
0
Reply
Male 112
Second guy looks like my gym teacher

0
Reply
Female 1,231
The skateboard took me half a second. Then came the lulz. ^w^
0
Reply
Female 343
Lol i love the granny rockin the shades.
0
Reply
Female 340
Snake one: True Oroboros?

And what did the wookiees do to deserve being subjected to Zoidberg??

0
Reply
Female 265
always something that makes my day at work seem less horrid =]
0
Reply
Female 931
lmao wtf skateboard O.o
0
Reply
Male 148
2cats 1 granny!!!
0
Reply
Male 31
lol the last one looks like chris pointius off jackass
0
Reply
Female 961
snake one made me laugh. last one made me scream and forget about the snake one
0
Reply
Female 859
oh god.. that last one caught me unprepared
0
Reply
Male 313
#6- Shopped! the universe would collapse.
0
Reply
Male 2,688
2G/1C FTW!
0
Reply
Female 713
I seriously almost asked what was up with the skateboard one. I`m looking at it and thinking "Ok all I see is 2 girls and a oohhhh!"
0
Reply
Male 139
What sort of sordid back-alley corners of the internet do these COME from?
0
Reply
Female 173
i think that last one burned my retinas.
i sit and wait as my vision returns. hopefully.
0
Reply
Female 46
Boy in the 4th one is hott.
0
Reply
Male 215
#9 - Oh no, chewie got Dr. Zoidberg!!!
0
Reply
Female 1,407
#10....Most distrubing pic yet. g_g
0
Reply
Female 442
The face in #7... oh, god, it makes me laugh.
0
Reply
Male 452
I WANT that skateboard.
0
Reply
Female 69
Oh, Lord, the guy in the Sooners shirt is worse than my father. D=
0
Reply
Male 897
Gravy! Bunny guy at the end is very scary.

..actually, most of these will induce horendous nightmares later tonight. Well Done!

0
Reply
Male 9
LOL snake one made me think of Ron Jeremy... atleast what he claimed he used to be able to do...
0
Reply
Male 4,867
lol 2g1c skateboard
0
Reply
Male 500
If I had a cat, that would be it (the one with the can on its head).
0
Reply
Male 36
If I had a skateboard, that would be it.
0
Reply
Male 500
proof1221, his name is "fancylad" work it out FFS.

And number one is the AIDS fairy.

0
Reply
Female 61
OUROBOROS! i effin want that snake so bad now.
0
Reply
Male 245
In #8, we can clearly see that the cat`s equivalent of putting a paper bag over one`s face during sex is jamming one`s head into a tin can.
0
Reply
Female 143
@Yadarfyn
Yup `Tis an Ouroboros.
It`s a mythology thing but it`s smegging weird to see a "real" one.
0
Reply
Female 1,264
Gangsta grandma FTW
0
Reply
Male 1,297
girls like each other when they drink =D
0
Reply
Male 690
is fancy gay?? that last pic was just ewww
0
Reply
Male 221
I love these, but damn that`s a lot of pictures on one hard drive!!! :D
0
Reply
Female 190
The snake thing is called something like Ouroboros (sp?).

I know that from Red Dwarf...

0
Reply
Female 509
...just...too...much...
0
Reply
Male 67
Lesbians and coffee?...ooohhhhh
0
Reply
Female 282
it took me a min to understand the skateboard haha
0
Reply
Female 67
#7 I`m sure is a repeat.
0
Reply
Male 89
I always wondered what would happen if a snake started swallowing its tail.
0
Reply
Female 582
Brown bagging the ugly pussy -- cat.
0
Reply
Male 844
took me a second to figure out the snake lol!
0
Reply
Male 2,552
Hey, the scateboard ain`t bad, it`s funny.
0
Reply
Male 949
Lol, cat secks.
0
Reply
Female 1,412
The snake looks like he has a smiley face :D And the last one is really minging :/
0
Reply
Male 257
i will not be able to sleep for weeks now... thanks...
0
Reply
Male 2,552
LMAO @ #1
0
Reply
Male 722
The last one just ruined the Nissan Silvia for me D:
It was one of my favourite cars too :(
0
Reply
Female 122
The cat one is f*ckin` awesome.
0
Reply
Male 240
I see Ouroboros
0
Reply
Male 15
1:Is probably gay.
2:He super sized it.
3:Awww....until you realize that the baby is fake.
4:Wonder what would happen if you rode that to school?
5:She knows where you live.
6:This is why you feed your pets
7:In training for the Special Olympics
8:*Is hypnotized into not commenting*
9:...I wonder what they were doing?
10:You know you want it.
0
Reply
Female 15,763
Philosophic snake is masochistic.

Oh, and that first boy has a better figure than I do. That`s just not fair. :(

0
Reply
Female 4,028
Ha, I just saw the first one in the comment section of the WoW freakout.

And that grandma looks bad-ass.

Aaand... the cats... is that like their version of BDSM?

I also have another picture of that snake that has a caption of, "Omnomnom Oh shi-"

0
Reply
Female 23
#10 is zander from drawn together
0
Reply
Female 175
OMG DR. ZOIDBERG!
0
Reply
Female 4,376
Zoidberg xD
0
Reply
Male 2,125
#8 "If you want me, you gotta hide your face"
0
Reply
Female 188
That roadkill bunnyman isn`t quite dead ...
0
Reply
Female 650
was that bobby lee?
0
Reply
Male 315
6 & 8 = LOL

That`s a whole new level of cannibalism.

Apparently, 8 is either cat rape or the girl is multitasking.

0
Reply
Male 3,014
Did anyone else get the Highlander reference at #6?
0
Reply
Male 1,232
The last one was just... Oh lord...
0
Reply
Female 257
I lol`d at #6
0
Reply
Male 104
We miss Dr. Zoidberg too, not just 2 Girls 1 Cup.
0
Reply
Male 579
I could have gone my entire life without seeing that last one...
0
Reply
Male 2,159
No one messes with StreetGrammy.
0
Reply
Female 28
number three looks alot like my uncle O.O
0
Reply
Female 251
#9 just screams win. In Dr. Zoidberg`s patented warble scream
0
Reply
Male 310
i can haz you from behind?
0
Reply
Female 41
Hehe...I like the failtastic snake. I have a picture of him on my hard drive, too.
0
Reply
Male 35
"Number 2 looks a lot like Stephen Root
(Milton from Office Space)"

OMG yes!

0
Reply
Male 10,855
#6) Aww... Jormungandr was so cute when he was young.
0
Reply
Female 9,585
"All these movies being thrown out as really, really bad, and you`re all missing the worst one of them all:
1 Fancylad and a website."

Muhahahaha.

0
Reply
Male 3,343
All these movies being thrown out as really, really bad, and you`re all missing the worst one of them all:

1 Fancylad and a website.

0
Reply
Male 82
For anyone interested, I heard that in the 2girls1cup video, it`s actually chocolate ice cream. Although the rest is real >_<

obviously this person has not watched 2 girls 1 cup. there is no way it is ice cream.

0
Reply
Male 247
Number 2 looks a lot like Stephen Root
(Milton from Office Space)
0
Reply
Male 1,718
The snake - Ouroboros! Hope Red Dwarf fans get that :)

I do. The never ending cycle. aww i loved that show

0
Reply
Male 145
Zoidberg "help! I have been captured by hairy walking things!!!"
Sounds like something Zoidberg would say doesn`t it.
0
Reply
Female 349
For anyone interested, I heard that in the 2girls1cup video, it`s actually chocolate ice cream. Although the rest is real >_<
0
Reply
Female 349
The snake - Ouroboros! Hope Red Dwarf fans get that :)
0
Reply
Female 1,148
Number one needs a gym membership....or a life.

dear screaminbean, your icon made me giggle.

0
Reply
Male 4,807
snake eating tail = priceless
0
Reply
Male 2,395
#9 is pure genius. :D
0
Reply
Male 363
@ DrVenkman, what you talkin bout!?! 2 girls one cup is just about the worst thing ever! *watches 2 girls 1 finger* ..... *gouges eyes*. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 272
@ atconner: 1man1screwdriver??? What the drat is that???
0
Reply
Male 4,012
Can I bring #1 home please?
0
Reply
Male 39
No, no, no, 2girl1cup isn`t so bad. Don`t watch 1man1jar, or 1man1screwdriver. They`re terrible. Awful stuff.
0
Reply
Male 569
DR. Z?! WOOKIES?! Best picture I have seen. Ever.
0
Reply
Female 1,095
lol zoidberg >_<
0
Reply
Male 10
Last guy is a playa fo real.
0
Reply
Male 287
The heck with 2girls1cup. 2girls1finger is worse.
0
Reply
Male 5,094
davisboy, yes you should in NO WAY google "2girls1cup", it is absolutely terrible and WILL scar you for life. Do NOT search for "2girls1cup"! :D
0
Reply
Male 462
#9: Whooooop whoop whoop whoop whoop whoop!
0
Reply
Male 587
Oh i see, doesn`t look like a cup to me. Needs to have a handle and be shaped more like a coffee cup to make the meaning clear.
0
Reply
Male 27
lol I thought it was the cats 2 girls 1 cup until I relooked at them all
0
Reply
Male 366
davisboy, that comes from the infamous "2girls1cup" video that`s online. I highly recommend you avoid watching it! Just read about it to see how disturbing it is
0
Reply
Male 1,523
Where do these pics come from?
0
Reply
Male 3,343
Davisboy, it`s 2 girls and a cup.
0
Reply
Male 442
the skateboard is 2 girls 1 cup

took me a bit to get that

0
Reply
Female 1,063
tsk tsk tsk... Fancy you are a strange one but I still like ya
0
Reply
Female 64

#4- Best. Skateboard. Ever.


0
Reply
Male 587
I`m not grasping the message on the skateboard. Is he against lesbianism? If so, shouldn`t it be = garbage instead of a & garbage?

Am I missing something here:\?

0
Reply
Male 5,189
LOL. These rule.
0
Reply
Male 12,138
[quote]2 pussies, 1 can??[/quote]

Nah mate, the skateboard.

0
Reply
Female 5
The snake just reminds me of "In the Lake of the Woods"

Gotta love Zoidberg :P

0
Reply
Male 516
2 pussies, 1 can??
0
Reply
Male 9
daaaaamn!!!! this is waaay to disturbing, what the hell is wrong with this people!!
0
Reply
Male 91
The Best one has to be Zoidburg with the Wookies
0
Reply
Male 506
The last picture reminds me of Chris Pontius, for some reason.
0
Reply
Male 115
snake one was good
0
Reply
Male 814
Granny`s got some major bling
0
Reply
Male 21,023
Link: 10 More Truly Disturbing Pics Off Fancy`s C: Drive [Rate Link] - Lots of skin in this one so be careful. Also, a Safe For Work `2 Girls, 1 Cup` bonus appearance! We missed you, ladies.
0
Reply