The Most Literal Photo Ever, #2 [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

Gun fire!
There are 66 comments:
Male 203
No guns were harmed in the making of this picture :]
0
Reply
Female 5,222
:P
0
Reply
Male 949
Actually Pilanus, many metals DO burn, including steel. They just lack the surface area required for the reaction. Try burning steel wool, it works. :P
0
Reply
Male 674
"General Muhabe, I`m not sure we have accomplished your goal of creating the Anti-Burningman."

"Why do you say that Lt. Kurama?"

"Because metal doesn`t burn, sir."

"WHAT?! Now you tell me!"

"Sir, I think this is a prime reason why the world thinks our continent is backwards."

"Yeah, you`re probably right."

0
Reply
Female 79
all guns blazing!
0
Reply
Male 2,553
>Shellie
Now THAT would make an interesting literal picture...
0
Reply
Male 2,553
>eflcotw
No, fire arms would be depicted as someone called Arms being fired. This is a gun fire => burning guns.
0
Reply
Male 75
fire arms. hah i get it.
0
Reply
Male 12
So that`s what they did with the weapons of mass destruction.
0
Reply
Male 307
wait, are you serious felix?
0
Reply
Male 382
shut up felix.
0
Reply
Male 126
WAT THE drat DID HE SAY ABOUT THE dratING IRISH IABERS?!?!?!?! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NOT FUNNY U CAN NOT GENERALISE A WHOLE COUNTRY!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 196
"When I said "fire your weapons," this isn`t what I had in mind"
0
Reply
Male 2,159
"Wait, you took the powder out, right?"
0
Reply
Female 2,672
" Let me explain it once more for the Irish IAB`ers... "

every time you say something i laugh
damn u lion :p

0
Reply
Female 1,413
meh
0
Reply
Male 7,933
i love literal photos
0
Reply
Male 2,125
Dammit. Put that in the picture and NOT the description. Sheesh.. :-P

0
Reply
Male 8,302
LOL@ all those who don`t get it... it`s GUNFIRE!! GUN-FIRE. A fire of guns. Let me explain it once more for the Irish IAB`ers...
0
Reply
Male 612
FIRE!!!!!!!
0
Reply
Female 165
I don`t think I could ever get sick of these. Can literal photo #3 be a fork lift lifting a crate of forks?
0
Reply
Male 199
"Was this Obama`s idea?"

I guess it the most liberal photo then! hahaha

I <3 puns

0
Reply
Male 1,788
First literal one was better.
0
Reply
Male 157
Add to their horrible discovery the guns had not be unloaded and began to fire wildly in the air killing......one dog and the towns favorite bird.
0
Reply
Female 34
Was this Obama`s idea?
0
Reply
Female 650
lmfao clever
0
Reply
Male 282
lol indeed :D
0
Reply
Female 901
hahahahaha
a lot better than i thought it would be XD
0
Reply
Male 111
"`Your an idiot.`

Irony?"VV

LMAO

0
Reply
Female 4,197
bloody hell...
0
Reply
Male 178
lol.
0
Reply
Female 15,763
"Your an idiot."

Irony?

0
Reply
Male 772
Wouldn`t that just make them very, very hot? Or do they actually burn and melt?
0
Reply
Male 1,153
`what do you mean you didnt take out the ammo?!`
0
Reply
Male 5,190
You weren`t kidding. o_o
0
Reply
Female 4,225
haha, lol

We don`t want to take away your guns. We just want to take away the ak-47`s. The big guns

0
Reply
Male 121
Bomber, excpet that there already is a lot of gun control, and the most common liberal example is the UK, whch does have a ban on guns. There are a signiicant number of liberals who do want elimination of guns, and probably a majority. Just because you are an exception doesn`t mean that the rule doesn`t hold true.
0
Reply
Male 462
I would normally agree with you, bomberouno, if your picture was not the unabomber.
0
Reply
Female 1,306
not even nearly as good as the original most literal photo

-----

agreed x10. still funny :D

0
Reply
Male 473
not even nearly as good as the original most literal photo
0
Reply
Female 116
lolz @ chillimac

I want a gun-fort now :3

0
Reply
Female 123
I love it when directors modernise and bring old films into the new age.

---

The Wickerman sure has had a makeover.

0
Reply
Male 12,138
lol @ Loofah. Nice.
0
Reply
Female 1,063
I don`t get it... sorry
0
Reply
Male 15,510
They are melting all those guns to make a bigger one
0
Reply
Male 3,301
The African Anti-Satellite Weapons Program getting off to a wonderful start, I see.
0
Reply
Male 953
...and shortly after the fire was out all the people that owned those guns where subjugated and exterminated . Live free or Die ....enjoy your rights....your next in line.
0
Reply
Male 438
thats a shame...all those guns could be going to needy children.
0
Reply
Female 9,403
/panth753 steels a gun before it goes on fire.
0
Reply
Male 123
not even a drop in the bucket compared to whats out there already....
0
Reply
Male 250
guns dont use gunpowder as ammo but all guns use some sort of cartridge that contains gunpowder that propells poo outta the end of the gun
0
Reply
Female 217
hopefully none of them use gunpowder as ammo...
0
Reply
Female 351
Shoot! thats a lot of guns
0
Reply
Male 633
I don`t get it rifle burn?
0
Reply
Male 221
They must have had a lot of STOCK, I bet it was a BARREL of laughs.

Haw. Haw.

0
Reply
Male 2,619
Ready, Aim........... Fire!
*groans*
0
Reply
Male 10,845
How did they stack those?!?
0
Reply
Male 518
Strange, I always thought having bear arms would look kinda freaky
0
Reply
Female 118
Well, well, well was more funny. :C
0
Reply
Male 4,793
"wow. thats a lot of rights to bear arms"

actually im pretty sure neither of our countries give us the right to bear those arms. this freedom crap they say we have is just that, crap.

0
Reply
Male 84
Guy 1: You`re SURE they`re all unloaded right?
Guy 2: For the fifth time, yes! I put all the bullets under the guns to make sure the guns didn`t actually fire.
0
Reply
Female 654
How.... how did they stack it all up so perfectly like that?
0
Reply
Male 331
hahaha gun fire!
0
Reply
Male 845
gun hut
0
Reply
Male 199
wow. thats a lot of rights to bear arms
0
Reply
Male 19,888
0
Reply