Special Delivery [Pic]

Submitted by: fancylad 8 years ago in Weird

Excuse me, Ma"am, I believe this package is yours...
There are 128 comments:
Female 105
lmfao
0
Reply
Male 138
"I`m telling you man, That guy has a bomb down his pants.."
"That`s bullcrap. He`s just got a massive-"
B O O M ! ! ! !
0
Reply
Female 188
ahaha. yummy.
0
Reply
Female 176
its actually his pet chinchilla
0
Reply
Male 5,094
Cancer?
0
Reply
Female 5,222
lmao.. i think its a joke
0
Reply
Male 838
BIG time elephantitis.
0
Reply
Male 394
so there`s like a pillow in there or something right? O_O
0
Reply
Male 2,748
my brother asks, is that real?!?!?!?
0
Reply
Male 328
Man that guy loves his enzyte.
0
Reply
Male 2,506
lol elephantitis
0
Reply
Female 209
thats just scary
0
Reply
Female 28
thats soooooo gross like anyone wants to see that dudes grotch stick out :-(
0
Reply
Male 85
dayyyyyyyyyyum
0
Reply
Male 3
Moosenuckle much
0
Reply
Female 167
Daaaaaaaaaaamn
0
Reply
Male 1,357
could be a chode. All girth and no length
0
Reply
Male 2,199
either hes wearing a diaper or this guy is packin heat...
0
Reply
Male 117
poo! My pictures got leaked to the internet...
0
Reply
Female 323
im pretty sure this is photoshopped.
0
Reply
Female 2,064
"Does he have an anaconda in his pants?"
- Mah friend Xol
0
Reply
Female 31
Could this be compensation for his tights and fairy shoes?
0
Reply
Female 98
lol @ iluvfood

It looks like it`s `shopped. The quality of the picture isn`t as clear around his fun parts. Could be real though. O_o

0
Reply
Male 89
stuffer.
0
Reply
Male 324
i wonder if he faints from blood loss
0
Reply
Female 66
dude......what?
0
Reply
Female 2,509
OMG OMG ...gunt.... ahahhahahahahah

it takes so little to amuse me.

0
Reply
Female 390
did he just crap his pants :/
0
Reply
Female 2,672
its a man with a gunt :O
0
Reply
Male 3,296
"oh, hey ladon. Hey whats going on? how are you?" yeah, oh? just me stewie being myself.Yeah oh, wooow wow, this? oh yeah its just my package,yeah yeah oh just my package, God delivered it, I signed it, world keeps on spinning"
0
Reply
Female 37
er it looks like he`s wearing a nappy - and its full!
0
Reply
Female 2,509
Mangina LOL ROFL LMAO Mangina heheheheheh
0
Reply
Male 15
All words Are made up...
0
Reply
Male 2,510
don`t say made up words like mehish.

........

0
Reply
Female 9,572
He`s mehish. If is face wasn`t girly, I would do him.
0
Reply
Female 1,412
WtF :/ :/ :/ :/ :/ :/
0
Reply
Male 29
That looks like a HUGE mangina somehow.
0
Reply
Female 1,001
It`s already been done.

Reminds me of the ballet dancers in Top Secret..

great movie.

0
Reply
Male 1,232
"I believe this package is yours..." HA! I get it! There`s a hidden pun in the description.
0
Reply
Male 394
... gross >.>
0
Reply
Female 38
What has been seen cannot be unseen! This image will remain burned in my eyes for days.
You know, this would make a great ad for all of those `male enhancement` pills, haha
0
Reply
Male 12,365
I wondered where all the socks I`ve lost in my washing machine went.
0
Reply
Female 54
oooooh D:
0
Reply
Male 92
for all we know the man could be wearing adult diapers.
0
Reply
Male 4,546
"He`s got one heck of a smile"

Hey, I`d be smiling too if I had... erm... legs like that...


>.>
<.<

Yeah... legs.

0
Reply
Female 351
That man has balls!
0
Reply
Male 243
oh my... look at those long arms!
0
Reply
Male 1,360
photoshoped but still funny
0
Reply
Female 192
O.o What show is this?

But this seems like it belongs in one of the 10 disturbing pics from fancy`s files lists to me.

0
Reply
Male 5,189
He`s got one heck of a smile.
0
Reply
Male 56
but... why?
0
Reply
Female 262
@JMoney: Yes, but in the same size as his head?
0
Reply
Male 1,153
he looks happy enough. i mean what is that? udders or something
0
Reply
Male 4,014
I`m not sure I would count it a negative to know nothing of the wonders of cod pieces.
0
Reply
Male 312
ever hear of a cod piece anyone?

ignorant buffoons...

0
Reply
Male 2,238
O_O.

Stuffed Boxers anyone?

0
Reply
Female 1,006
I call Adult Diaper. No time to stop and pee or poo when you`re dancing!
0
Reply
Male 174
three words; What The Fu(k ?!?!?
0
Reply
Male 62
it`s a susp.
0
Reply
Male 123
i didnt know u could poo through ur dick!
0
Reply
Female 105
Please tell me this is a picture from Top Secret! cause that is too redonk.
0
Reply
Female 346
I suspect this man of smuggling kittens in his britches. >.>
0
Reply
Female 70
That`s very disturbing.
0
Reply
Male 510
Are you sure hes npt just wearing a diaper? Cuz that looks like a diaper.
0
Reply
Female 330
the wonders of photoshop now a days :)
0
Reply
Male 3,301
Quick, activate the Pabasa-signal!
0
Reply
Female 24
mhm i see he was going for the naturally large look when he stuffed his panties ¬_¬
0
Reply
Female 31
Wtf?
0
Reply
Male 190
So THATS where those pillows escaped to...
0
Reply
Male 1,297
faaake lols... i lol`d :)
0
Reply
Male 101
Peter: "Stewie, you can come out now."
Stewie: "Turn off the light. I`m reading a ghost story."
0
Reply
Male 7,933
*inserts Toilet Paper*
0
Reply
Female 50
w
t
f


ewwww

0
Reply
Female 4,028
That just does not look right. Looks quite frightening, actually.
0
Reply
Male 2,172
For christ sake man... stop farting in your tight pants!
0
Reply
Female 678

0
Reply
Male 701
Well said, Negative.
0
Reply
Male 63
its as if he took inversed steroids!
0
Reply
Male 2,582
"Oh, hey, Liddane. Hey, what`s goin` on? How are you? Yeah. Oh, it`s just me, Stewie, just, uh, bein` myself. Uh... yeah. Oh-oh, well, this here? Oh, it`s just my package. Yeah, just-just, uh... just, uh, my package. God delivered it, I signed for it, the world keeps on spinnin`, huh?" -Stewie Griffin
0
Reply
Female 209
yea, it looks like he has elephantitis... weird.
0
Reply
Male 483
elephantiasis

wtf is elephantitis? inflammation of the elephant?

0
Reply
Female 15,763
That can`t be healthy.

o_O

0
Reply
Male 2,049
Looks like an elephant-toe.
0
Reply
Female 650
that looks like elephantitis...
0
Reply
Male 229
Horse dick?
0
Reply
Male 138
he looks creepy... and makes me think of carrot top...
0
Reply
Female 344
ha yea i think not
0
Reply
Male 844
@ sarah-face89 - why would he wearing a diaper though?

very disturbing

0
Reply
Female 187
its a diaper. no one is impressed with your incontinence, dude.
0
Reply
Male 669
that doesnt look right, even the shape is just weird.
0
Reply
Female 1,095
....
0
Reply
Male 418
I liked that part with the dick.
0
Reply
Female 151
idk if this has anything to do with this, but wayyy back when they used some kind of...item to make themselves look bigger. so maybe this play is from that time period? not sure. just a wild guess.
0
Reply
Male 10,440
He`s either wearing a diaper or its stuffed. Its nothing to be impressed with. Anyone can do better with some loose sweatpants and a pool noodle.
0
Reply
Male 4,242
It`s not Photoshop it`s called stuff in your pants. The photo looks like it`s from some sort of college comedy skit. Or perhaps he`s related to the Zohon
0
Reply
Male 864
Am I allowed to say I`m jealous?
0
Reply
Male 516
is he wearing a diaper?
0
Reply
Female 354
"Forsooth, mine masculine organ engorgeth at the site of thy fine juicy melons, Juliet. How about it?"

hahahahahahahahaha

you are amazing

0
Reply
Female 357
ho dang.
0
Reply
Female 104
Sometimes bigger isn`t always better...
0
Reply
Female 165
whoooaaa.... o.0
0
Reply
Male 291
HOLY CHRIST BALLS! looks like someone needs special pants from Germany
0
Reply
Male 8,300
"Forsooth, mine masculine organ engorgeth at the site of thy fine juicy melons, Juliet. How about it?"
0
Reply
Female 267
Oh gee! Someone`s learned Photoshop!
0
Reply
Female 609
OMG
0
Reply
Female 1,963
Ummm... yeeeah.
0
Reply
Male 533
its obviously a play, so his character must have a really bit dick
0
Reply
Male 505
That`s a baby.
0
Reply
Male 548
jeeeeessssssuuuuuussssss
0
Reply
Female 335
o.o
0
Reply
Male 347
There must be some logical explanation for this?

Some modern ballet or something?

0
Reply
Male 30
Toilet paper stuffing FTW!
0
Reply
Female 901
..is that even possible??
0
Reply
Female 1,306
i`m sorry, what?
0
Reply
Male 1,629
moose knuckle is a bitch to hide it seems
0
Reply
Male 820
0_o what the hell
0
Reply
Male 3,755
Jim J. Bullock. That`s the actor I was trying to think of.
0
Reply
Male 678
Inflammation is a bitch. I don`t think they make a cream for Undistufferitis.
0
Reply
Male 2,395
Oh wow.. O_O
I`m pretty sure he`s smuggling something in there...
0
Reply
Male 505
What the... balls? Yes, I suppose that would be appropriate. And justbeodd, you`s gonna get youself bann`d. Either that or the mods will let your comment stand as a tribute to FAIL.
0
Reply
Male 3,755
Wasn`t that guy an actor in a bunch of horrible TV shows? I think he wore glasses in one show that was about working at a department store.
0
Reply
Male 512
I think this guy just broke every Gaydar ever :|
0
Reply
Male 516
What`s worse, the package, the hair, or the creepy look on his face?
0
Reply
Male 462
We`ve all heard of the elephant man, but...
0
Reply
Female 527
what on earth is happening in there?!

0
Reply
Male 216
normal... scrolling... normal... what the-... that is just messed up!!
0
Reply
Female 497
O____O

I don`t know what to say.

0
Reply
Male 20,917
Link: Special Delivery [Pic] [Rate Link] - Excuse me, Ma`am, I believe this package is yours...
0
Reply