Ukranian Band Covers Katy Perry

Submitted by: j-b0ne 8 years ago in Entertainment

Polka band rocks some Hot and Cold.
There are 92 comments:
Male 1,071
These guys are bad ass mo fo`s
0
Reply
Female 68
Hahah friggin awesome!
0
Reply
Male 82
hahaha i love this :D
so much better than the original
0
Reply
Male 1,853
That thing is the size of an orange.
0
Reply
Male 126
lol camaro
0
Reply
Male 6
i like it better than the original
0
Reply
Female 335
how adorable ^o^
0
Reply
Female 244
That was entertaining. XD And the main singer has a huuuge Adam`s apple.
0
Reply
Male 242
They have absolutely no idea what they are singing...
0
Reply
Male 189
they just pwned that song. in the face.
0
Reply
Male 1,193
a 4 effort
0
Reply
Male 230
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 134
fun
0
Reply
Male 895
heinz veinz drats veir
0
Reply
Male 87
Love it! Really hope they do more.
0
Reply
Female 713
I want more of these. Polka covers should rule the world!
0
Reply
Male 1,685
that was sweet
0
Reply
Female 198
That was awesome. Would have been better if Mr. Accordion had the bridge solo.
0
Reply
Male 375
Gotta agree with bananajojo.
0
Reply
Male 49
i seriously liked the gang vocals
0
Reply
Male 985
huge accents lol
Clever but it sounded like circus music at the start
0
Reply
Female 1,401
that`s better than the real versioN!
0
Reply
Male 142
I`m still in shock by the heaviness of thier accents. O.o
0
Reply
Female 288
incredible
0
Reply
Female 2,064
Is this version on iTunes?
0
Reply
Female 443
Ahahahahahahaha Love it!!
0
Reply
Male 358
KILL IT, KILL IT WITH FIRE
0
Reply
Male 51
MY..EARS...BLEED
0
Reply
Male 109
pure genious...haha!
0
Reply
Male 1,627
ah it sound like if someone was dipping a goat into cold water >_<
0
Reply
Female 1,653
I love the accent :)
These guys pwn Katy Perry. I never bought her version but Id buy this
0
Reply
Female 495
Much better!!

Katy Perry is an annoying, boring, tacky, unclassy troll!

0
Reply
Female 21
I need more of this is my life!
0
Reply
Male 1,894
That is almost as good as Richard Cheese
0
Reply
Female 5,139
I genuinly enjoyed that..
again again!!
0
Reply
Female 14
Haha! This is Better than Katy Perry!
0
Reply
Male 2,510
YES!!!!
0
Reply
Male 115
i culdn`t stop laugin
0
Reply
Female 609
pahahah the guys in the background are sooo funny!! =)
0
Reply
Male 1,365
This is the best!

0
Reply
Female 654
WANT. MP3. OF THIS. ON. MY IPOD.


U!!!

0
Reply
Male 284
Lol, this is pure epic win. Particularly liked the guys screaming "YOU". Kinda made me think of the NO U meme.
0
Reply
Male 59
It is in time with the beat! Kids.....
0
Reply
Male 1,383
It`s not even in time to the beat lol
0
Reply
Male 27
lol bizang
0
Reply
Male 2,238
Win. I know that this is much the same thing that everyone has said, but Epic, epic win. Does anyone know where I might download it?
0
Reply
Female 3,696
You...PMS...like a beech...I should know

fuc kme hahahaha

0
Reply
Female 167
Way better than the original. xD
0
Reply
Male 425
drating awesome :D
0
Reply
Male 413
Can I book them for my birthday party?
0
Reply
Female 447
NICE!!! Ukrainian noses are hott
0
Reply
Male 914
this is freakin` awesome!!
0
Reply
Female 230
They`re so much fun! I wouldn`t mind going to a party with these dudes.
0
Reply
Male 115
This band is awesome! :D!
0
Reply
Female 528
Better than the original by far!
0
Reply
Male 4,290
"why do they do the count in german?"

Because no-one would recognise Ukranian?

0
Reply
Female 63
I actually loved that
0
Reply
Male 94
did they say F*** YOU on 1:06?
0
Reply
Male 94
AWESOME!! the pronunciation makes it worth watching
0
Reply
Female 627
I like their version better.
0
Reply
Male 1,347
That was sweet!

[side note] why do they do the count in german?

0
Reply
Male 1,666
It really fit`s the original song`s rhythm too
0
Reply
Female 675
LOL! that was amazing
0
Reply
Male 619
Feel-good video of the day.

0
Reply
Female 158
That just made my night!
I wonder if they have done other songs? (that I`ve heard of, I mean)
0
Reply
Female 546
I...
I don`t know what to say for once.
0
Reply
Male 1
That pretty much rocked my face off.
0
Reply
Male 886
that was just superb lol
0
Reply
Male 505
That was really awesome. Although, I have to say that I`m disappointed. I wanted the lead singer guy to just yell out, "ACCORDION SOLO WOOOOOOOOO" (or the Ukrainian equivalent) and bust out with some diatonic sweetness.
0
Reply
Male 44
Yes! First ever submission of mine that made it in!
0
Reply
Male 153
epic sweetness :)
0
Reply
Male 207
that was AWWWWEEEESOME
0
Reply
Female 168
freakin` lol`d
0
Reply
Male 486
I agree.
0
Reply
Male 4,012
Reminds me of EUrovision 2007 if I`m not mistaken, when Ukraine sent in a polka band complete with a grandma on the big drum.

Ah, good times.

0
Reply
Male 42
i want this to be the new rickroll
0
Reply
Female 778
ugh, i really dislike katy perry. these guys aren`t bad though, i like it actually.
0
Reply
Female 71
i think my brain just asploded
lolz!
0
Reply
Male 756
Ohmigarsh....
That was so wonderful my face exploded. =X
0
Reply
Male 300
nice job, men
0
Reply
Male 178
Lolz.
0
Reply
Female 15,763
Dear Ukraine,

I.. I love you...

Sincerely, Opie.

0
Reply
Male 4,393
that was so LULZ XP
0
Reply
Male 588
They are great! I`m putting this on my mp3 player.

rdco49 - I agree!

0
Reply
Male 203
this is so legit!!!! XD
0
Reply
Female 5
This definitely made my day :)
0
Reply
Female 1,269
0.0
that...was...amazing!

:D

0
Reply
Male 190
this is truely amazing
0
Reply
Male 9,305
I like this song...
0
Reply
Female 101
Gogol Bordello better watch their backs...
0
Reply
Male 349
Wow...Left me speechless. not gonna lie. that was something.
0
Reply
Male 44
Link: Ukranian Band Covers Katy Perry [Rate Link] - Polka band rocks some Hot and Cold.
0
Reply