SoyJoy Candy Bars Are Go!

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

Another day, another incredibly great Japanese commercial.
There are 60 comments:
Female 7
hahah laughed like crazy! I thought she was japanese Juno going into birth!
0
Reply
Male 59
"lmao i thought she was masterbating..."
"me 2 or pooping XP"
Lol me 3 :D
0
Reply
Female 9,401
This video is creapy with the sound off.
0
Reply
Male 4,393

sweetrebelnc
Female, 18-29, Southern US
34 Posts Friday, April 10, 2009 8:40:25 AM
lmao i thought she was masterbating...

me 2 or pooping XP

0
Reply
Female 668
i was waiting for her to poop or something equally as crazy.
0
Reply
Male 11,740
I was waiting for to explode or something. That would have been cool. Soyjoy is crap by the way. I`ve had them. ICK!
0
Reply
Female 846
lmao i thought she was masterbating...
0
Reply
Female 855
those wacky asians! At least the Soyjoy commercials over there are better than the crappy cartoon ones over here in the US.
0
Reply
Female 614
YAY!
0
Reply
Male 3,425
Ok, I`ve decided, I am now officially moving to Japan.
0
Reply
Female 51
XD
0
Reply
Female 128
AHAHAHAH!!! I love it! No beating around the bush.
0
Reply
Male 419
oh god it looked (and sounded) like she was giving birth to a sh@# baby!
0
Reply
Female 495
haha i like it!
0
Reply
Male 438
consider your self lavished.
0
Reply
Male 160
It`s four in the morning and I`m bored. Someone lavish me with attention!
0
Reply
Male 73
I live in Japan, and this is normal. You should see the adds for wheelchairs!
0
Reply
Male 2,388
Finally an advert from Japan that makes sense
0
Reply
Female 1,653
hahah I love Japan =]
0
Reply
Female 320
Or maybe I`m the only one who thought constipation +soy joy = little effort....
0
Reply
Female 320
Living damn close to Japan, I should have gotten this right away, knowing their facinations......
0
Reply
Male 2,553
Huh.
Interesting brainstorming that musta been:
"Uhm... filst, we make woman stand. Static tlaining! Yes! Then anothel holds oul candy. And she chew! Big effolt filst, little effolt latel, with oul ploduct! Pelfect!"
0
Reply
Male 134
most coherent Japanese ad I`ve seen yet.
0
Reply
Male 87
Japanese commercial, never fails to disappoint.
0
Reply
Male 422
Japan is bullpoo! Except for ninja warrior. That show rules!
0
Reply
Male 94
funny concept.
0
Reply
Female 460
MACH EFFO!

LITL EFFO!

0
Reply
Male 2,199
lol its low on GI`s, would have been hilarious if this was a Vietnamese commercial...
0
Reply
Male 1,523
Uh, that was the weirdest commercial I`ve ever seen, next to the weird mcdonald ones (not the Japanese fake ones).
0
Reply
Male 328
wow. a japanese commercial that ACTUALLY makes sense. straight up, i would totally nail the girl who was eating the candy bar.

btw, you should totally watch the soyjoy commercial where the girl gets a tattoo (one of the recommended videos after the original).

0
Reply
Male 976
Ryan99... I`m going with both.
0
Reply
Male 288
for a minute there I thought she was having a uber-orgasm
0
Reply
Male 2,344
Either she`s tired from standing sit-standing, or the Japanese are freakin insane.
0
Reply
Female 527
I got a free sample of soyjoy in the mail once. DONT EVER EAT IT!
0
Reply
Female 15,763
I expected one from her ass...
0
Reply
Male 375
I expected a small alien to burst from her chest.
0
Reply
Female 15,763
Oh, so that`s what a Japanese woman looks like in deep concentration.
0
Reply
Male 1,598
I`m beginning to think that Japan really IS smarter than us, because obviously they understand this and us Americans don`t.
0
Reply
Female 1,963
Well nothing weird about this. Twas pretty good. Loved the acting.
And again for people who didn`t catch that, she`s trying to exercise.
0
Reply
Male 2,582
Low GI?? huh?
0
Reply
Male 2,395
So... what was happening to her again?
0
Reply
Male 101
Constipation is a terrible thing.
0
Reply
Male 2,125
LMAO Oh, how i love japan =)
0
Reply
Male 460
oh japan, i love you
0
Reply
Male 56
i always did love the japanese
0
Reply
Male 294
i dont know why but.....YES!!!
0
Reply
Male 156
Suprisingly normal...
0
Reply
Male 467
Ahh, it`s because they don`t have chairs in Japan. I should`ve known.. Silly me.
0
Reply
Male 914
pure win...
0
Reply
Male 9,306
LMAO! Oh lawd that was great!
0
Reply
Male 1,629
that is a great commercial. surprises me it was from japan. it only had a slight WTF factor. minus the japanese text and the lady speaking that could have easily been from america, or maybe europe
0
Reply
Male 541
very clever
0
Reply
Female 1,269
hahaha
that was clever
URGGGGGGGGGGGGGGGGGH!
0
Reply
Female 2,927
i tried one of those bars its nasty.
0
Reply
Male 686
My parents looked in my room at the noise she made and it was awkward.
0
Reply
Female 1,589
LOL I get it! XD
She`s trying to loose weight by doing the "Mexican Chair" exercise (although when you normally see it done, they are leaning against a wall) instead of sitting in a real chair at work. It`s for women who don`t have enough time to diet/exercise. They are saying it`s easier to just eat their bars instead.
I actually think it`s a good commercial. It`s hilarious.
0
Reply
Male 486
lolwhut
0
Reply
Male 35
Constipation?
0
Reply
Female 678
uh...what?
0
Reply
Male 19,840
Link: SoyJoy Candy Bars Are Go! [Rate Link] - Another day, another incredibly great Japanese commercial.
0
Reply