Animated Song From `Silence! The Musical`

Submitted by: demidoffia2 7 years ago Entertainment

Hilarious spoof of Silence of the Lambs set to LEGO blocks and stop-motion animation. Some NSFW language.
There are 20 comments:
Female 54
that
was
awesome
FTW
0
Reply
Female 212
Lol. Epic
0
Reply
Female 79
More info for those who enjoyed it: All of the songs and lyrics from "Silence! The Musical" are available here: http://www.jonandal.com/. There are also 3 other fan-generated videos on Youtube, which use clips from the film as visuals to go with the songs. I did not have the pleasure of seeing this musical live, but I`m told that there was a much-loved production of this musical a few years ago at New York City`s Fringe Festival. I love the way they got the voices perfect in these songs.
0
Reply
Female 17
win
0
Reply
Male 2,388
that was good
0
Reply
Female 667
I want to see the rest of it!!
0
Reply
Male 569
beautiful...
0
Reply
Male 276
lol this was funny, and Opie wodnerful picture though I miss the oes with bright hair
0
Reply
Male 680
Well made, sucks that I don`t remember the scene from Silence of the Lambs..Nice musical :)
0
Reply
Female 447
This is the best lego musical ever!!!
0
Reply
Female 15,763
OH.

MY.

GOD.

I LOVE THIS MOVIE AND LEGOS AND OMG IF ONLY THERE WERE GIRAFFES IN IT...

0
Reply
Male 357
aaaaahahahahahahaha that was epic!
0
Reply
Male 3,255
@SPARTAKITTY

How are you over 18 and haven`t seen "The Silence of the Lambs?" Did you lie on your IAB app?

0
Reply
Male 1,718
well done tho. Good mouths
0
Reply
Female 2,120
Is there supposed to be humor?
0
Reply
Female 209
...i didnt enjoy that at all i just kinda hoped something would happen so i watched it to the end, i regret it, thats 2:35 ill never get back...
0
Reply
Female 4,028
I dunno, I didn`t find it amusing.
0
Reply
Female 4,197
lol "id kill you but theres someone at the door"
0
Reply
Female 122
Did they get Kermit the Frog to do the voice for this?
0
Reply
Female 79
Link: Animated Song From `Silence! The Musical` [Rate Link] - Hilarious spoof of Silence of the Lambs set to LEGO blocks and stop-motion animation. Some NSFW language.
0
Reply