10 More Creepy Photos From Fancylad`s Hard Drive

Submitted by: fancylad 8 years ago in Weird

Sure, these photos are safe for work, but you might want to make sure your co-workers aren"t looking over your shoulder.
There are 121 comments:
Male 257
ninth lol
0
Reply
Female 134
number two is the best...for some reason. probably just cos he`s holding a sack of weed. and whey! yum.
0
Reply
Female 901
UGGGHH that 4th one remineds me of my ex DX
0
Reply
Male 229
The guy smoking with his nostrils looks like Turk from Scrubs.
0
Reply
Male 169
WTF number 10......
0
Reply
Female 58
COPY AND PASTE THIS IF YOURE SICK OF THESE THINGS. [email protected]#$%^&*()_+=-~`/.,`;:"?><}{|[]\
0
Reply
Female 1,231
The first was the worst.

x.x

0
Reply
Female 368
#4
photoshopped
1 and 3 were creept

haaah, i do woner if the people in the animal costumes are perverted
i will never take my kids to disneyland until i find out

0
Reply
Female 474
@everyone asking about the monkey pic
it`s doing a michael jackson pose lol
0
Reply
Male 290
hilarious. but what is creepy about the monkey on a rope? and hasn`t that last one already been on here?
0
Reply
Female 1,120
lmfao barney`s eyes are half-closed and hes biting his lower lip.
0
Reply
Female 713
Rosie I just love your shoes. I have a thing for high shoes! They make people so tall. lol.
0
Reply
Male 395
whats wrong with #6?
0
Reply
Female 6
evil cheese: Its not really copping a feel if i was supposed to do it :P

Shellie: I dont think my photographer would put their hard work up online for free.... and the set i have is on my hardrive. Ive used a few for personal things (like my avatar), lol but its wierd cause *I* dont even have that pic so i dunno where it came from. If you want the full set, email me.

0
Reply
Male 256
So that`s where storm troopers go on vacation.
0
Reply
Female 2,064
#9: YOU`RE DOING IT WRONG.
0
Reply
Male 4,680
#7 made me LQTM
0
Reply
Female 2,927
#3 the poodle " i got it, i got it,i got it!"
0
Reply
Male 145
I agree Skeezer1991, its gotten a bit old.
0
Reply
Male 138
Barney blowjob. lmao.
0
Reply
Female 538
I liked how the last two lined up xD That was the only thing that makes me smile
0
Reply
Male 90
nice, mickey mouse ownage
0
Reply
Female 19
XD I always knew Barny was a little suspicious..
0
Reply
Male 720
I think it`s time to put this series to rest.
0
Reply
Male 317
Boring, unlike the other sets.
0
Reply
Female 70
you stole my avatar b:tch =( =.(=(.
0
Reply
Female 965
Loving the third one :D lol
0
Reply
Male 156
the mickey mouse reminds me of when i was a kid and me and my neighbours went to this Magic School bus thing and there was some sort of mascot there so when he went to bend down and wave to my friend little brother the punched the mascot in the the nose then when ever he walked by he would rub his nose lol. the funniest part was watching his mom freak out at him *grabs arm* to the car NOW!!!!!
0
Reply
Male 91
these ones lacked the unbelievable creepiness that the others had.
0
Reply
Male 1,064
o.o that top one looks like my mom.
0
Reply
Male 40
"Is the very top picture E-Honda from Street fighter?"

LOL!!!!! HAHAHA

0
Reply
Female 208
Ooooh....that Mickey Mouse pic must have hurt....
0
Reply
Female 97
BTW, Rosie, you`re totally copping a feel in that pic...
0
Reply
Female 97
The first one looks like Annabell Lotus` mom. Look it up on ED under `ICP`.
Or that `Gothopotomus` motivational poster.
0
Reply
Male 2,510
gene simmons has really let himself go...
0
Reply
Male 15
Is the very top picture E-Honda from Street fighter?
0
Reply
Female 167
I know a bro in LA with his nose stretched out like that. Legittt.
0
Reply
Male 2,552
The Star Wars-one was pretty awesome.
"Aah, this vacation came in the nick of time..."
"Yeah, I was going mad with all the work!"
"Agreed. What`s with Vader`s obsession with this Luke kid and his little rebellion? I mean, they ain`t got much on us..."
"Too true. Hey, did you hear that bang? Almost as if some huge spherical space station blew up!"
"Naw, only your imagination dude. Here, have another tequila."
0
Reply
Male 137
#4 - is that Tiger Woods?

Those don`t look like golf groupies, though.

0
Reply
Male 174
LOL @ Mickey gettin a kick to the bean-bag!
0
Reply
Male 690
All of these pictures were taken in my neighborhood, except no.2. I don`t know that guy.
0
Reply
Male 493
The guy in #2 needs weight gainer instead of Whey. The wind might come and blow him away.
0
Reply
Male 42
Lol Barney noo!
0
Reply
Female 4,197
rosie, link up the whole set.. you couldve found youre avi anywhere on the net if you know where to look

no offense, but this IS the internet lol

0
Reply
Male 612
#10...are those breathable nose plugs? because if not...damn
0
Reply
Female 1,112
Tis ok dear... I see how you would see a landstrider there, but you should watch it again!!! The Dark Crystal is a gem and you should appreciate it!!!! glad for the reference!
0
Reply
Male 374
XD #5 was great, in about .5 seconds mickey is gonna get owned and have to explain to minnie why he isnt putting out.

"Sorry hun, I was trying to force a little kid to hug me when she kicked me in my curds"

0
Reply
Male 2
Okay, I know this is weird, but I swear I know the guy in the second picture. It`s kind of starting to freak me out. I`m going to hide under my bed now.
0
Reply
Female 17
yea thats what I meant, my bad its been awhile
#3
I guess I just don`t like to acknowledge the fact that there are people like the guy in #2 out there,,,
0
Reply
Male 1,540
Ahahaha the barnie one is PERFECT.
0
Reply
Female 1,112
horse type things???? are you talking about landstriders??? uh no.....
0
Reply
Female 1,112
1....3....4..... seem..... connected....some how...
0
Reply
Female 17
#2 looks like the horse type things from The Dark Crystal
0
Reply
Female 6
Opie:
You know, you`re right... It is a terrible photo, there were so many better ones in that set. Creepy. Someone was watching.... ew. I`ma freak myself out if I don`t stop.... =/
0
Reply
Female 15,763
Yeah, it`s just weird how the picture is kind of out of focus and you aren`t looking at the photographer.

And yes, though sometimes finding yourself on the internet can be somewhat scary too.

0
Reply
Female 6
opie, I guess that could be... but it was a closed set. There weren`t any other people around I`m pretty sure i would remember a random person taking pics of me w/o my permission. I`m pretty sure the photographer got those high up shots too.... Still anytime you find yourself on the internet ya gotta think its a small world huh? lol.
0
Reply
Female 15,763
Rosie, it looks like the person that took the picture in the 10 photos compilation... wasn`t your photographer.

:O

0
Reply
Female 6
mcmonkeyman: I dont *hehe* little wierd to come across on the internet however.

bingo: yes its quite bubbly....

0
Reply
Male 207
@rosie... lol. I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE.
0
Reply
Male 243
RosieKittien: I feel bad for you...
0
Reply
Female 6
Like i said.... thats me and my friend`s girlfriend whos licking my boot. I want to know where fancy got these pics, cause they were part of a photoshoot my photographer did. I`ve got the full set, tho i dont have this particular pic. Odd.
0
Reply
Male 4,317
RosieKittien: looking at your profile pic, yep that the same two woman
0
Reply
Male 4,317
RosieKittien: realy? do you have a link or something
0
Reply
Female 6
Omg wow... i mean just wow....

I`m famous now. Internet famous.

#4 Is me, my friend and his girlfriend. I`m on the left. I can prove this.

0
Reply
Female 340
I WANT THAT LANDSPEEDER POOL TOY!
0
Reply
Male 328
damn mickey is having a bad day.
0
Reply
Male 90
hahaha i always wondered why barney hugged like that!
0
Reply
Female 289
i glanced at SuperSmashed comment when i was about to write one and saw him talking about the first one and said "of her dress" ....I so thought that person was a guy =-\
0
Reply
Female 3,696
Ugh...my computer was frozen on number one for like 5 minutes..goddamn!
0
Reply
Female 107
Was I supposed to be amazed by 1`s knee?
0
Reply
Female 609
oh, barney.
0
Reply
Female 4,197
wow.. just wow...
0
Reply
Male 426
is it bad that the storm troopers are the closest to normal?

yes, yes it is

0
Reply
Male 701
That last one was on a previous one. o.O
0
Reply
Male 137
holy crap, I think I know that jagweed in the #2 spot!
0
Reply
Male 3,058
#1 I wonder why she doesn`t have a boyfriend.
#2 Doesn`t even know he`s a douchebag.
#3 TESTIFY!!!
#4 Oh yeah... he`s the PIMP.
#5 Stormtrooper vacation?
#6 Cirque Du Soleil has obviously cut the budget.
#7 Is anyone surprised by this?
#8 NO MEANS NO!!!
#9 Because I got high, because I got Hi-igh...
#10 Photographic evidence of the elusive Pig
People of the rainforest
0
Reply
Female 837
Also, Opie, I`m not on a computer with photoshop, so I can`t zoom in on it very well. I think Son-In-Law is in there though.
0
Reply
Female 837
First of all, I`m kind of thinking number 1 is a guy.

Second, I kind of really want to know where Fancy found number 4, because I know a guy who looks quite similar to that one.

0
Reply
Male 1,598
The creativity of Star Wars fans never ceases to amaze/disturb me.
0
Reply
Male 2,748
Stormtroopers + Micky crotch shot - barney pedoBJ = FTW
0
Reply
Female 64
#4 is made alot worse with the fact that the girl on the right is totally going for a feel. lol
0
Reply
Female 357
seriously... how many pictures does Fancy have? He creeps me out a bit now >_>
0
Reply
Female 176
lol the stormtrooper one is hillarious
0
Reply
Male 1,629
lucky bastard got the 2 goth chicks hangin on him :\
0
Reply
Male 3,755
Sorry, one more...

"these are getting kind of old."

Then don`t click on it. Gaww!

0
Reply
Male 3,755
Oh yeah, judging by the frame in the corner, the "gangsta" seems to be sitting on his mom`s couch.
0
Reply
Male 3,755
The first one makes me thank God we all decided to cover our naked bodies. I owe my life to that piece of her dress covering up you know what.

The Barney one made me actually laugh out loud.

0
Reply
Female 323
aw. dont make fun of the last lady, its her culture.
0
Reply
Male 555
@JuniorJim: He`s got Weed, Whey and Won hundred dollar bills...
0
Reply
Female 57
diet suppliments and corncob pipes are so gangsta.
0
Reply
Male 391
barneys a pimp....sorta
0
Reply
Female 119
#5 is just bad-ass. I wish I had speeder/Millenium Falcon floaters.
0
Reply
Male 12,138
Habba, I care. You know I`ve always cared.

*hugs*

0
Reply
Male 525
Fancylad you`ve out done your self
0
Reply
Female 1,297
wut
0
Reply
Male 74
"#10 is a repost right?"

yes it is, fancy, you`re getting lazy

0
Reply
Male 8,300
1. The other daughter that you never see on Gene Simmons` "Family Jewels"
2. The 3 W`s of success - Weed, Whey and Wimp.
3. You`d better not mug Ninja Chihuahua`s owner.
4. He might be god, but they definitely aint angels.
5. On the water world of Aquavita, stormtroopers arrested a local rubbaduck for trying to peck a hole in the Death Floatie.
6. Yeah sure its just to entertain the crowd, not like I`m practicing to escape this lousy cage or anything - damnit me and my mouth!
7. Nothing to see here, move along.
8. Mickey takes one for the team, and sends the girl to yesterday`s Donald Duck ride in revenge.
9. He has two more cigarettes further down, out of shot...
10. The "lady of negotiable virtue" IAB hired to send to the homes of those of you who whinge that my captions aren`t funny :-P
0
Reply
Male 15,510
The first pic is Daisy from Geekologie.com site
0
Reply
Female 650
these are getting kind of old.
0
Reply
Female 103
#4: Worst. Pimp. EVAR!!1!
0
Reply
Female 92
#10 is a repost right? Either that or they are just starting to all look the same.
0
Reply
Male 3,819
I think habbazoot wins the thread.
0
Reply
Female 470
ah, lady from #10.... we meet again
0
Reply
Female 403
is it just me, or is the last one a repeat from before?
Barney is a child molester and Mickey is a cannibal?!?!?!?!??!!?
0
Reply
Male 5,314
coolest monkey and coolest dog EVAH
0
Reply
Female 9,585
I lol`d at the barney and micky one.
0
Reply
Male 108
also, that monkey is awesome
0
Reply
Male 108
the last 2 look kinda like before and after pictures to me.
0
Reply
Male 9,305
Opie: Barney balls. I`m dying. XD
0
Reply
Male 3,819
Mickey Mouse made me lol.
0
Reply
Female 15,763
Alright... *deep breath* Here we go.

1. Can anyone read the titles of the movies behind her? I`m oddly curious...
2. Whey? Whet? What?
3. Cady`s mom already tried the dog-embryo route... *goes to hell for that one*
4. They DO exist!
5. You`d think the circuitry would get wet or something...
6. All he needs is some sunglasses, nipple rings, and yellow hair and he`ll be the coolest on the.. rope...
7. TASTE BARNEY BALLS, BITCH!
8. The children of the world seek revenge on the infamous Barney Balls incident of `04.
9. Or can I interest you in SUPER CANCER!?
10. And you thought it was just for punk kids...

0
Reply
Male 10,440
would that make it a weird-repost?
0
Reply
Male 1,894
is it just me, or are these posts getting tired?
0
Reply
Female 540
are these REALLY on fancy`s hard drive?
0
Reply
Male 1,788
I`m just amazed that these pictures are staying disturbing.
0
Reply
Male 7,933
Woah..barney
0
Reply
Female 410
Wasn`t that last one first on ones of these lists a few days ago? Surely there isn`t a lack of weird in the world today that we need a double posted photo.
0
Reply
Male 1,718
Puts a new perspective on `I love you, you suck me`
0
Reply
Male 263
number one is just... sexy!
0
Reply
Male 251
Wow...
0
Reply
Male 21,025
Link: 10 More Creepy Photos From Fancylad`s Hard Drive [Rate Link] - Sure, these photos are safe for work, but you might want to make sure your co-workers aren`t looking over your shoulder.
0
Reply