This Toilet Can Flush Anything!

Submitted by: eugenius 8 years ago in Weird

But what a way to waste a bunch of good stuff.
There are 129 comments:
Male 89
Note that everything they tested it with was already in small pieces that don`t cling to each other. When it can flush a one pound log the consistency of clay, I`ll be impressed.
0
Reply
Female 167
Dude, I need that toilet. My craps clog mine up constantly. There`d be so much more freedom to crap to my hearts content if I had this sucker.
0
Reply
Female 60
no way.
but seriously who has the time to figure all of tht out???
0
Reply
Female 79
gcghost: "Obviously designed by someone WITHOUT children!"

On the contrary! If kids flush random stuff down regular toilets the plumbing bill to fix it would be outrageous. Sure, you might lose a few precious items, but that`s probably not as bad as paying for plumbing bills.

0
Reply
Male 168
Obviously designed by someone WITHOUT children!
0
Reply
Female 859
now thats my kinda toilet!
0
Reply
Female 24
NOOOOOOOOOO THE FOOOOOOOD -tears-
0
Reply
Male 418
the people down manning the waste treatment filter are like " W T F ???!!! "
0
Reply
Male 1,894
I bet it has a hard time flushing poop.
0
Reply
Male 1,718
okay i get it. mmm i wonder how easy it is to flush a body?
0
Reply
Female 3
hmmm...why did I find this interesting??? LOL
0
Reply
Male 381
if you stuck a nappy/diaper in there, it would definately break.
0
Reply
Male 431
pretty impressive... this is the kind of technology we should be focusing on rather than all that overrated going into space crap.
0
Reply
Female 12
woow what a great toilet LOL
but such a waste of GUMMY BEARS !! am hungry LMFAO
0
Reply
Male 741
...and I bet the guys down at the sewage treatment plant were going "WTF!?!?!?"
0
Reply
Male 741
yeah....I remember the time I ate 2.5 pounds of carrots, a bag of gummi bears, 18 hot dogs, 3.5 pounds of dog food and 3.5 pounds of grapes...and then I got to thinking, "I really don`t like golf or chess or playing with plastic numbers and letters"....
0
Reply
Female 212
Nooo!!!! Not the Gummi Bears!!!! What is wrong with those people?!? And they were the red ones, the red ones are my favorite.

3.5 pounds of dog food... wow, that`s about what my dog eats in a day, and no he`s not fat, just huge. His vet refers to him as "The Big Dude." LOL

0
Reply
Female 4,028
And then it breaks. :-P
0
Reply
Male 10
I hate pooping gummie bears
0
Reply
Male 42
if your pooting golf balls i recomend you see a doctor.
0
Reply
Male 548
this product is good for me, because i regularly shît chess sets and whole hotdogs
0
Reply
Female 527
p.s. i cant believe i just watched almost 3 minutes of things flushing down the toilet. i have to admit though, i was rather entertained!
0
Reply
Female 527
yes very impressive, but who needs to have a toilet that can flush 3.45 pounds of random objects?
0
Reply
Female 22
The dog food was impressive. It practically absorbed all the water in the bowl. :)
0
Reply
Female 913
Kids don`t try this at home.
0
Reply
Male 12
You don`t need a trash can or garbage disposal any more just flush all your garbage down the toilet.
0
Reply
Female 395
why would anybody need a toilet that strong?! baffling...
0
Reply
Male 226
14 iphones ~flusssh~
0
Reply
Female 323
Haha. I really want that toilet. Then i would never have to deal with unclogging the friggen toilet. And i could just through anything down there.
0
Reply
Male 216
carrots, gummies, grapes, hotdogs, dogfood, what a feast for the crocs! whats for dessert you ask? plastic and golfballs, of coarse!
0
Reply
Male 604
But does it flush poo?
Does it run linux?
0
Reply
Female 495
And what would be the point of buying that?!
0
Reply
Female 393
the water spun all of the items in a cyclone-like manner, which made it easier for the items to go down the pipe.
0
Reply
Male 432
OldOllie
Male, 50-59, Midwest US
76 Posts Saturday, March 07, 2009 10:50:55 PM
I guess you can crap as much as you want as long as you pinch it off in 3" sections.

For a better test, instead of 24 hot dogs, how about one giant kielbasa? Or instead of 3.5 lbs. of dog food, how about a 3.5 lb. dog?
--------------
This post wins.

0
Reply
Male 107
i think most toilets can flush those things, what about a giant log made of macaroni and cheese, potato wedges and molasses cookies???
0
Reply
Male 422
What if I want to flush 30 instead of 20 golfballs? Will it cope?
0
Reply
Female 1
I dont think anyone should need flush like that!! if you do, you need help!!
0
Reply
Male 452
I was like waiting for: 5 kilos of cocaine... 18 bags of heroin etc. :P
0
Reply
Female 106
this is a good video. incidentally, ive just figured out how to get rid of those twenty fingers that have been sitting in my freezer.
0
Reply
Male 639
What kind of monster actually needs this thing?
0
Reply
Male 438
thats all well and good but i can probly
still clog it
0
Reply
Male 442
great but will it blend?
0
Reply
Male 59
Nah its all small bits. It needs to flush a log about a foot long and 3 inches in diameter!
0
Reply
Female 1,436
Amazing. . . ?
0
Reply
Male 807
Why is the toilet in the living room?
0
Reply
Male 256
So, now I can flush that fish that refused to flush!!!
0
Reply
Male 1,383
It makes it look so easy that I could just shove anything down my toilet and it would work.
0
Reply
Male 288
Ha! I got an idea... they should make a "Will it Flush" thing just like the "Will it Blend".
0
Reply
Male 288
You gotta take one hell of a power dump to get that thing plugged up...
0
Reply
Male 41
Okay so how does it do with "pardon the pun" a sh*t load of tp that would make Sheryl Crow want to jump of a cliff?
0
Reply
Female 1,653
pointelss and wasteful.
0
Reply
Female 230
Somehow I felt uncomfortable watching this....hmmm....
0
Reply
Male 2,506
useless stuff
0
Reply
Male 97
wooow what a waste, you would think we would get the picture after the first two examples

but the dog food was pretty sick to watch :P

0
Reply
Male 1,557
It doesn`t matter if the toilet can flush anything, it`s whether or not your PIPES can deal with it or whether they`ll spew it all back up, block up etc, and the effect it`ll have on the treatment plants.
0
Reply
Male 674
My terds do not enter the toilet in 20 or more pieces, well, not always:-)

Can it take down a big fecker of a log or what?

0
Reply
Male 1,064
thats the first thing i thought of when i saw this. Will it blend? the second thing i thought of was a blender and a toilet combined. MY GOD THAT WOULD BE THE SHIZ.
0
Reply
Male 15,832
I guess you can crap as much as you want as long as you pinch it off in 3" sections.

For a better test, instead of 24 hot dogs, how about one giant kielbasa? Or instead of 3.5 lbs. of dog food, how about a 3.5 lb. dog?

0
Reply
Male 1,627
lol but "does it blend"
0
Reply
Male 1,627
you know how many kids an africa could of been feed with all that food.

and what about a shi,,t load of toilet paper?

0
Reply
Male 15,510
This looks like a challenger for our Sunday nights
0
Reply
Female 360
yeah, why didn`t they test a foot long turd? I mean seriously what toilet can`t flush grapes?
0
Reply
Male 4,004
Umm, I really hope all the crap he just flushed didn`t go to the sewers...as if we didn`t have enough water pollution. Last thing I need is some golf balls covered in grape flavoured dog food with hot dog and carrots for good measure clogging up the sewers, and then forcing the mutated freaks and TMNT`s to come up and bitch at us for the good food we`re wasting.
0
Reply
Male 2,395
That`s a toilet Taco Bell`s going to need.
0
Reply
Female 1,082
awesome toilet. i guess it comes in hany if you have to take a really big poo or something
0
Reply
Male 1,788
This`ll come in handy when I eat 21 hot dogs.
0
Reply
Male 1,629
aph3x
i could still clog it.


indeed so could i

0
Reply
Male 1,164
aph3x why would you try and flush yourself to begin with?
0
Reply
Male 211
lol @ KeVsTeR and i agree with cdubb
0
Reply
Male 80
i could still clog it.
0
Reply
Male 1,837
but can it flush a toilet?

what now.

0
Reply
Female 318
...impressibe
0
Reply
Female 244
and it look`s like no one`s said HOLY CRAP!!! what a great toilet ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 139
Everything they flushed was pretty much the same. No big masses, just a bunch of smaller items that can be easily sucked up in a vortex (cause they are broken apart and basically go single file) Throw a huge was of paper towels in there (the kitchen kind) and see what happens.
0
Reply
Male 1,059
Amazing. :P
0
Reply
Male 135
wtf?
0
Reply
Male 967
Yeah, yeah, impress me when it can flush Lincoln Logs.
0
Reply
Male 3,301
And then they create a massive clog in the sewer pipes below your house. Way to go.
0
Reply
Male 612
So...instead of flushing right after you crap, just leave it in, and after 3-5 craps...flush away!!!!!
0
Reply
Male 619
My parents have one of those toilets that can flush 22 golf balls. It was great when they bought it, and looked fine on the showroom floor, but what you don`t know about is the sound. You`ll notice that they played music instead of letting you hear the flush. The reason is that the things are LOUD. If you live in a building with other tenants, they will know when you are going to the bathroom.
0
Reply
Male 103
it creates a vortex to flush the stuff down
0
Reply
Male 103
good way to "accidentally" flush a female relative, girlfriend, or wife`s dildo down
0
Reply
Male 712
Someone is going to be at the sewage treatment plant going "WTF!?!?"
0
Reply
Male 5
but can it flush poop?
0
Reply
Male 89
what a waste of food!...but ya, it must go through SO much water per flush
0
Reply
Male 430
It may flush it but ill do hell to your septic tank
0
Reply
Female 346
I have a superflush, I couldn`t live without it!
0
Reply
Male 50
Im hungry now.. damn.. where are my gummy worms..
0
Reply
Male 845
the only thing poop shaped was the hotdogs.
0
Reply
Male 45
I think the funniest part about this was the serious tone it had.

I was just waiting for "the wallet that my kid took from me when I wasn`t looking".

0
Reply
Male 949
Impressive, a toilet that can flush small objects. :\
0
Reply
Male 117
To really sell it they should have showed flushing porn and body parts.
0
Reply
Male 4,546
Seriously.
"30 Condoms"
"A Newspaper"

Also, the longest poop ever was measured at 26 feet. Link.

Could that be flushed?

0
Reply
Male 166
all of that stuff looked decidedly more disgusting the moment it entered the toilet bowl
0
Reply
Male 2,172
"Coodude26: This isn`t even relative, I`ve taken bigger craps than all that sh*t. No pun intended."

This is why the internet was invented. Thanks for sharing.

Seriously now, this video proves that their toilet is good at flushing everyday life objects and large quantities of undigested food but the real question is "How much toilet paper can you flush in it before it clog."

I just googled "Clog toilet" and found the 9th picture starting from the top. Good read.

0
Reply
Male 2,076
for those of you who take 4 pound craps
0
Reply
Male 340
This isn`t even relative, I`ve taken bigger craps than all that sh*t. No pun intended.
0
Reply
Male 156
Every serial killer should have one!
0
Reply
Male 139
My parents own a plumbing supply shop which I have worked at for years.

Every company has one of these videos.
Gerber Viper, Vitra V3, Toto Drake, Mansfield Quantum etc.

Personally I haven`t had much experience with St. Thomas Creations but these "test" videos are nothing new to me and don`t really tell you much.

Most of these company`s use Flushmate brand presure assist tanks or Fluidmaster fill valves with a standard flapper type flush valve. What this all means: you`re generally just paying for the name and the design of the porcelain, not the engineering of the flush mechanisms. It may have a larger trap way, but not much is different between brands.

0
Reply
Female 2,064
Seeing all those things in the toilet made me feel kinda sick.
0
Reply
Female 1,571
my toilet is a champ..but i dont think i want to see if random objects can be flushed in it!
0
Reply
Male 324
what unhuman creature would need this
0
Reply
Male 119
hrrm. what about condoms????? those things are evil on the piping. will a person be able to flush condoms and not worry about it creating problems down the line?

and only 18 hot dogs? wasn`t up to trying 19 huh? pitiful.
although i actually wouldn`t want to see it happen. i find it humorous that a toilet commercial shows everything being flushed except exactly what is supposed to be flushed.
;)

0
Reply
Male 354
that doesnt prove anything. a lot of the toliets out there can flush all that stuff. the true test would be things that stick together and clump up to clog the toliet. ie a lot of toliet paper
0
Reply
Female 178
Bingo5765, I`ll be saying "Heyo!" all night now.
Ah-thank youu.
And yeah, it flushed a bunch of dry things, but what about something wet and gloppy?
:|
Ew.
0
Reply
Male 1,526
what ? no toilet paper??
0
Reply
Male 207
Will it flush an Ipod? Because that`s the biggest piece of crap ever. Heyo!
0
Reply
Male 1,929
Gee, thats perfect for me because all my turds are dry and non-stick.

I`d like to see it deal with a wet fudge special stuck half way up the bowl. Bet it couldn`t.

0
Reply
Male 633
Not a true test, you need that toilet after a cheese easting contest.
0
Reply
Male 322
i bet i could plug it after a good night at the chinese buffet.
0
Reply
Male 4,393
Astrid87
Female, 18-29, Europe
209 Posts Saturday, March 07, 2009 3:57:34 PM
why did i spend 3 minutes watching a toilet flush?

i have no clue....

0
Reply
Male 736
the kind of thing you like to watch despite yourself.
0
Reply
Male 488
20 golf balls? thats about what my poop was like earlier. man i couldve used this then!
0
Reply
Female 322
Does anybody else think it`s so awful that they`re flushing food down the loo?!

...Hahahaha too true KrazyLuv.

0
Reply
Male 207
It`s powered by a black hole!
0
Reply
Male 156
every drug dealer should have one of these
0
Reply
Male 2,049
That toilet will come in handy if the DEA comes knocking on my door and I need to get rid of my kilo of coke.
0
Reply
Female 650
wow...thats like a drugs dealers best friend when the cops come knocking on your door. that`ll flush ALL your stash.
0
Reply
Female 248
why did i spend 3 minutes watching a toilet flush?
0
Reply
Male 359
I would spend the first 3 weeks of owning it flushing things
0
Reply
Male 308
mine doesnt do that! man, it always get clogged when i poo out that 3.5 pounds of dog food i just ate..... gotta get one of those.
0
Reply
Male 125
i bet it doesnt flush toilet paper.
0
Reply
Female 15,763
This is perfect for those days when I sh*t out carrots, hot dogs, chess pieces, grapes, golf balls, or even dog food.
0
Reply
Male 1,085
The only flaw I see in this is that when you flush anything of that nature down, it will just clog the pipes, unless there is some sort of `blender` within the toilet that grinds the poo up, or like in this video, random household objects. Even then, when it turns into sand and will still clog the pipes.
0
Reply
Male 85
the hot dogs and the dog food don`t look too appealing lol :-)
0
Reply
Male 383
...wow..... thats so cool its almost useless....
0
Reply
Male 907
And for some strange reason, I will now be in my washroom doing something.
0
Reply
Male 907
They do realize it will clog up in the pipes, right?
0
Reply
Male 1,620
Link: This Toilet Can Flush Anything! [Rate Link] - But what a way to waste a bunch of good stuff.
0
Reply