Mind Feed Quiz

Submitted by: fancylad 8 years ago in Quizzes

Play Games at AddictingGames
This quiz will reveal your past and predict your future. In the meantime, though, you may become paranoid!
There are 151 comments:
Female 99
ooook...am i the only one with 3?
0
Reply
Female 79
i got 36 :(
0
Reply
Female 83
I got 79.
0
Reply
Female 85
I got 43. I am an epic failure. :(
0
Reply
Male 1
Anyone suspected that the score was a random generated number?
0
Reply
Male 1
mmm 85 ;)
0
Reply
Female 138
82 i beat u all
0
Reply
Male 191
I love the "!Error; failed to load nil value `Fun`
@Fancylady13: fail....
0
Reply
Female 19
Heh: got a 62. lol
0
Reply
Female 44
haha 70
0
Reply
Female 103
59
0
Reply
Female 408
my score is 20
0
Reply
Female 23
what the F U C K i got a 3
0
Reply
Female 133
I got 56. I don`t have a clue what that test for though.
0
Reply
Female 12
aw..36.
and it says i like bagels.
lol
0
Reply
Female 15
yea my scoire was 11 too?interesting
0
Reply
Female 37
hahahahahahaha! 39
0
Reply
Female 74
11.
O dear.
0
Reply
Female 41
38.

That was....interesting.

0
Reply
Male 260
77, wonder wth the use is of having a score if there is no explenation of whats good whats bad and what categories there are. Its fake but still.
0
Reply
Female 4
a 30...wow...lol...im not paranoid....
0
Reply
Female 110
74. Alright...

Strange, now I`m craving bagels.

0
Reply
Female 60
This test was bull. It got my personal scores completely wrong. Whatever.
0
Reply
Female 72
61. ftw.
0
Reply
Female 83
a score of 71 plus some bagels & orange juice.
yipee.
0
Reply
Female 519
Isn`t this a repost?

Seems extremely familiar

0
Reply
Female 11
Well that was a very interesting little test. I got an 18.
0
Reply
Female 38
70
what a strange game
0
Reply
Male 3
I got a fantastic score of... 5!
0
Reply
Male 6
I got 89 and Bagels and OJ
0
Reply
Female 33
Social/Prepared/Logical/Happy/Impatient/Doesn`t Like Bagels with a score of 13... is that... good?
0
Reply
Female 1,427
77!! <3
0
Reply
Female 189
I got 18!
0
Reply
Female 78
i gots a 70... I PASSED! LOL!
0
Reply
Male 322
57 :)
0
Reply
Male 147
41!
Yay! Bagels!
0
Reply
Male 1,089
huh. thanks for the self esteem boost? nah this was a bad trip.
0
Reply
Female 177
Oh, there really is no point to this quiz. =P
I suspected that...
0
Reply
Female 177
57. O.o
What does it mean?
0
Reply
Male 250
25 and it was pretty spot on for the tellign em about myswelf
0
Reply
Male 275
I scored 18 .. why is too low?

I looved the sounds :D

0
Reply
Female 268
49... =(
0
Reply
Female 53
i scored 62
0
Reply
Female 53
i scored 62
0
Reply
Female 237
score of 49 ;D
0
Reply
Female 1,653
"you`re single aren`t you?"
Me: "yes..."
"I thought so"

great.

0
Reply
Male 182
36
0
Reply
Female 9
59? i don`t get it. plus in the credits it says "thanks to my sister for spell checks". i spotted *a* "your" that was supposed to be a "you`re"

can`t even type myself.. fail
brilliant. still don`t get it though..

0
Reply
Female 9
59? i don`t get it. plus in the credits it says "thanks to my sister for spell checks". i spotted at "your" that was supposed to be a "you`re"

brilliant. still don`t get it though..

0
Reply
Female 111
30? Wish I knew what that meant XD

But I kind of resent being called `stupid` by a quiz with this level of grammar.

0
Reply
Female 88
Ha! 36...What does that mean? Is it good or is it bad?
0
Reply
Female 1,412
31
0
Reply
Female 54
21 boo
0
Reply
Male 170
23? What does that even mean?!
0
Reply
Male 845
turns out i like bagels
0
Reply
Female 1,082
that was interesting
"i guess your not so dumb after all"
grammar fail AND insult fail! 2 in 1 yay!
0
Reply
Male 326
Dammit. Total fail that makes me want to rip through Portal in about an hour and a half to balance it out.

Congratulations. you have passed the final test in which we pretended that we were going to murder you.

0
Reply
Male 374
woo. i got an 82
0
Reply
Male 242
5...wait, what?
0
Reply
Female 208
Can anyone say..."REPOST"?
0
Reply
Male 182
...What?
0
Reply
Female 94
I only hit the home key twice, because I couldn`t find it on this stupid laptop, but I still got 57.
0
Reply
Male 108
I took this quiz twice and both times I thought something was going to pop out at me.
0
Reply
Female 917
... 44

I don`t know if that`s a good thing or bad thing

0
Reply
Male 26
lol i did not know what to do i got 38
0
Reply
Male 36
72
0
Reply
Female 1,436
This is a repost. I like it anyway.

Your "score" is based upon how many times you hit the home key.

They should come out with a another game that is similar. . . because I love bagels and oj in a martini glass - yum

0
Reply
Male 243
51!!!
0
Reply
Male 425
the cake is a lie
0
Reply
Female 107
The grammar mistakes irritated me.
0
Reply
Female 1,142
I got 62. ._.

I`ve taken this before, but I think I stopped early on `cause, like TR said, it was trying to be GLaDOS. That must`ve put me off...

Glad I wasn`t the only one who noticed the spelling fail, too. >_>

0
Reply
Male 57
Negative one lives up to his name
.....33 for me by the way
0
Reply
Female 191
74?
0
Reply
Male 236
I think I`ve done this one before..........anyway, I got a 31.
0
Reply
Male 30
8

Hahaha.

0
Reply
Male 189
i got 11; i is so smarticle
0
Reply
Male 2,582
The real test is if you waste your time on this stupid piece of crap or not.
0
Reply
Male 166
oh and since the numbers aren`t on any scale, what are they supposed to mean? and what the hell do they even represent? this game is ridiculous!
0
Reply
Male 5,314
i wanted cake
0
Reply
Male 58
according to this quiz i dont like bagels....

0
Reply
Male 959
It said to me `well I guess your not so dumb after all`

For the love of God, it is `YOU`RE` not `your`

Stupid retarded game

0
Reply
Female 63
xD Preparation: Unprepared. What on earth does THAT mean? xD
0
Reply
Female 9,572
46 and i feel like this is a repost...
0
Reply
Male 101
YEAH!!!! 13 :P I WIN!!!
0
Reply
Female 48
i didnt press home at all and got a 28
0
Reply
Female 855
75.
0
Reply
Female 662
77. I`m pretty sure I`ve taken this before?
Anyways, I like bagels.
0
Reply
Female 326
the sound while it`s loading is annoying as heck. sounds like some mic feedback or something.
0
Reply
Male 394
Im pretty sure that was just how many times u pressed home XD
0
Reply
Male 276
70
0
Reply
Male 418
Hey, it did a pretty good job at telling me who I am. I have taken this before so I just messed around with it.
0
Reply
Male 1,557
31. That was stupid. Trying to be GLaDOS a bit I think. It also said "I guess your not that stupid"... speeeeeeeeelling!
0
Reply
Female 528
Shy? This was stupid.
0
Reply
Female 12
85 woo!
0
Reply
Male 166
i`m on a laptop...i don`t have a home key...why not the letter `a` or something? jeez...oh and it was wrong about a bunch
0
Reply
Female 735
51. whats that mean?
0
Reply
Male 83
70
0
Reply
Male 987
it guessed everything on my personality wrong, and im supposed to trust this somehow?
0
Reply
Female 1,578
I can`t count the number of times this has been on iab
0
Reply
Female 318
My score is 66 ..yay? lmao
0
Reply
Male 342
Did it twice hit home same amount of times and used same answers gave me 2 dif numbers. Also repost
0
Reply
Male 128
Haha, in case you don;t know. That test was meant to be an actual joke. The score means nothing, I saw it was a funny when they threw 1,000,000 numbers at me in the beggining and asked for the mean lol. Mean=average btw
0
Reply
Male 44
56!!!
0
Reply
Male 28
5?
Oh, I`ll f*ck your skull in 5...4...3..2...
0
Reply
Female 197
which one is the home key?
0
Reply
Male 17,511
It means nothing, The scores are given at random.

And yes, It`s a repost.

0
Reply
Female 299
18
0
Reply
Male 28
13...Anyone know what that means
0
Reply
Female 414
I got a 72... and wasn`t this posted months ago?
0
Reply
Male 178
76 out of what?
0
Reply
Male 387
Uh, I got 67... Too many random questions.
0
Reply
Female 142
39 -.-
0
Reply
Male 2,388
whey for bagels and orange juice
0
Reply
Male 1,764
Dainty, you... you... you don`t like bagels!? That`s just wrong.
0
Reply
Female 146
done this on here a few months ago! got 64
0
Reply
Female 767
Again. :|
0
Reply
Female 122
social, prepared, logical, happy, impatient, likes bagels. 71
0
Reply
Female 2,044
repost?
also, 51. -_-
0
Reply
Male 182
10. although i dont think it means a damn thing.
0
Reply
Female 346
52, I got a 52. Ok?
0
Reply
Male 284
I THINK This Is A Repost.
Coz Im Havin A Serious Case Od Dejavu.

( And I Cant Spell(If I Got Anything Wrong))

0
Reply
Female 1,682
I got a 68 >.> what do these numbers mean i wonder o.o
0
Reply
Male 1,219
It was right.
I do like bagles.
0
Reply
Female 4
.... ok. what was the point of that? i already knew i like bagels.
0
Reply
Male 868
54. What`s this even mean?
0
Reply
Male 970
20
0
Reply
Female 924
urgh, this game is so incredibly slow ...
0
Reply
Female 464
72.
0
Reply
Male 506
Took too long to get into it so I gave up.
0
Reply
Male 488
49?
0
Reply
Male 76
i got a whopping 38
0
Reply
Male 105
16 wtf?
0
Reply
Male 2,395
I got a 57...
0
Reply
Male 50
Eighteen? Eighteen out of wha-

Woo, poppyseed! =D

0
Reply
Female 4,376
70....
0
Reply
Male 109
LillianDulci don`t worry i scored 2

(also didn`t press the home button)

0
Reply
Female 119
would be good to know what 77 stands for...
0
Reply
Male 394
this is a total (and crappy) ripoff from the test on the folowing link


http://aperturescience.com/ just type LOGIN then any username with the password PORTAL and APPLY (or help for a list of commands :-)

0
Reply
Female 209
67 but what does it mean?
0
Reply
Female 2,674
I wonder what produces the scores because everyone got a higher number than me so far xD Much higher. Is it because I didn`t bother to press the home key?
0
Reply
Female 2,674
I scored a 7 :P
0
Reply
Male 697
67... means nothing
0
Reply
Male 1,788
I think I`ve taken this before..
0
Reply
Male 45
48
0
Reply
Male 335
i got a 21.....????
0
Reply
Male 16
Um... 36?

... And I like bagels.


Stoopid.

0
Reply
Male 1,497
i got a 54..? whatever that means
0
Reply
Female 6
that was only a bit more fun than breathing......... bagels are awsom though XD
0
Reply
Female 495
LOL

Well.. that successfully squashed my self-esteem!! Social/Unprepared/Brisk/Happy/Impatient/Likes Bagels with a grand score of 66. I choose to believe that means my intelligence is mindblowing.

0
Reply
Male 1,231
I got 64. What does that mean?
0
Reply
Male 20,905
Link: Mind Feed Quiz [Rate Link] - This quiz will reveal your past and predict your future. In the meantime, though, you may become paranoid!
0
Reply