Kill Bill Parts 1 & 2, In One Minute, In One Take

Submitted by: eugenius 7 years ago Funny

Think of all the time you would have saved if you just saw this version instead of the real 2-parter.
There are 40 comments:
Male 7
How would you go about making this movie, would you round up all of your friends and say, HEY!, we`re going to make kill bill in 1 minute today.

just a thought.

0
Reply
Male 200
Great!!!
0
Reply
Male 8,302
Meh... here`s Kill Bill in 10 seconds:

"I love you... ouch"
"Take that"
"Hay-yaaah"
"Hay-yaaaaaaaaaaaaah" with flowers
"Arrgh, I still love you"

0
Reply
Female 15,763
Oh my god this was amazing. It is... dare I say... BETTER THAN 30 SECOND BUNNIES!
0
Reply
Male 1,164
that is basically the entire movie
0
Reply
Female 713
That was so good.
0
Reply
Male 54
If you can act out the entire plotline of the movie plus action sequences in one minute it`s not worth you time.
0
Reply
Male 155
sad thing. i justed watched both and yeah, thats pretty much the entire movie.
0
Reply
Male 75
lol
taht was great
0
Reply
Male 17,512
No blood, I`m giving it a C+ for the effort.
0
Reply
Male 4,393
lolz
0
Reply
Male 82
Awesome!
0
Reply
Male 897
Yep. That rocked! I love these.
0
Reply
Male 4,793
i love these things lol.
0
Reply
Male 9,306
*YAAAAAAY!* XD
0
Reply
Male 2,148
These one-minute videos are awesome. I suggest their next one be Star Wars, but that`s just me.
0
Reply
Female 1,299
"btw this baby`s yours"
"i don`t care i`m still going to kill you"
*awesome killing move*
"YAAAYYYYY"

yup, love it

0
Reply
Female 1,269
"r u bill?"
"r u bill?"
...
"r u bill?"
0
Reply
Female 961
haha all is right with the jungle.
0
Reply
Male 1,627
"hi my name is bill" lol
0
Reply
Female 4,039
Wakey wakey eggs and bakey! God, my friends are lame. We never do fun sheet like that.
0
Reply
Male 3,425
Well that`s another four hours of my life saved.
0
Reply
Male 1,598
I know a guy who bleeds red handkerchiefs. True story.
0
Reply
Female 731
Ha...My name`s Buck and I like to--
0
Reply
Male 325
basically was the kill bill story
but i liked the films more because they were just great
0
Reply
Male 1,220
I remember a lot more blood.
0
Reply
Male 2,395
Brilliant! Totally made my day :D
Kill Bill`s awesome.
0
Reply
Male 626
Yea that pritty much sums it up alright. Only they should of used alot more red hankys...
0
Reply
Female 327
Wow! What a coincidence. I was just watching part II last night.
0
Reply
Female 741
hahah i love that.

the end is way more better..

0
Reply
Male 394
That was cute.
0
Reply
Female 495
Love it! Also loved kill bill... wasn`t loving the 2nd one so much though!
0
Reply
Female 365
Okay so I gotta say, that I loved the Kill Bill movies! They were the greatest! Serious and funny at the same time! hehe, love the summary. funny as hell.
0
Reply
Female 761
Did anyone notice `old Klingon reference` gotta love Star Trek allusions.
0
Reply
Male 1,051
Lol It`s a perfect summary :D
0
Reply
Female 1,677
Haha, I love these people. That was really good.
0
Reply
Male 817
They could have at least included a fountain filled with blood or something.
0
Reply
Female 311
haha i loved it.
0
Reply
Male 430
Awesome. To Japan!
0
Reply
Male 1,620
Link: Kill Bill Parts 1 & 2, In One Minute, In One Take [Rate Link] - Think of all the time you would have saved if you just saw this version instead of the real 2-parter.
0
Reply