The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 65    Average: 4/5]
43 Comments - View/Add
Hits: 16633
Rating: 4
Category: Funny
Date: 03/03/09 06:33 PM

43 Responses to Hallway Stunt Fails Miserably

  1. Profile photo of eugenius
    eugenius Male 30-39
    1620 posts
    March 3, 2009 at 5:34 pm
    Link: Hallway Stunt Fails Miserably - This little stunt demanded teamwork, which these two guys failed to execute.
  2. Profile photo of _Perfection_
    _Perfection_ Male 18-29
    1788 posts
    March 3, 2009 at 6:42 pm
    I honestly can`t see how they thought this would work.
  3. Profile photo of twenty5
    twenty5 Male 18-29
    167 posts
    March 3, 2009 at 6:43 pm
    LOL GG GOOD DAY. and perfection, it would work, if they know how much force to put on each side but they didn`t! and that`s where they fail :-)
  4. Profile photo of xParanoia
    xParanoia Female 18-29
    767 posts
    March 3, 2009 at 6:45 pm
    ...That`s great.
  5. Profile photo of yudontn0me
    yudontn0me Male 18-29
    845 posts
    March 3, 2009 at 6:53 pm
    @twenty5,

    i thought they failed when the one guy smashed the other guys face into the wall

  6. Profile photo of Guy6870
    Guy6870 Male 13-17
    142 posts
    March 3, 2009 at 6:56 pm
    ah, Spring break on campus, I can`t think of anything more boring
  7. Profile photo of Shellie84
    Shellie84 Female 18-29
    4197 posts
    March 3, 2009 at 7:05 pm
    lol, because that was gonna work... how??
  8. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    March 3, 2009 at 7:10 pm
    That was a helluva slam, I wonder if it was deliberate?
  9. Profile photo of trp712
    trp712 Male 18-29
    2239 posts
    March 3, 2009 at 7:12 pm
    Ouchhhhh. Well, I guess brain cells are a privledge, not a right.
  10. Profile photo of aero
    aero Male 18-29
    886 posts
    March 3, 2009 at 7:24 pm
    "lol, because that was gonna work... how??"

    tsk tsk, haven`t you ever seen "The Emperor`s New Groove"?

    watch first two minutes or so

  11. Profile photo of USFEmoGirl
    USFEmoGirl Female 18-29
    1437 posts
    March 3, 2009 at 7:54 pm
    LMFAO!

    I had 2 friends do this in the dorms over at my college. . .

    Result: 1 friend broke his arm.
    Stupidity = Priceless

  12. Profile photo of dance4life
    dance4life Female 18-29
    209 posts
    March 3, 2009 at 8:10 pm
    hahaha. i tried this with a friend once. we got like 3/4 there...then that last little 1/4 took us both falling to the ground
  13. Profile photo of mikhaillost
    mikhaillost Female 70 & Over
    538 posts
    March 3, 2009 at 8:10 pm
    LOL I tried to do something imiliar but alone, in the hallway at my parents... turns out the dry wall was only 1/4 inch thick and I wasn`t near a stud.... It ended up making a huge hole in the wall...
  14. Profile photo of Pindragon
    Pindragon Male 18-29
    600 posts
    March 3, 2009 at 8:16 pm
    Am I the only one getting sick of all the videos with the overdone multiple slowmotion effect?
  15. Profile photo of Mweebles
    Mweebles Female 18-29
    1653 posts
    March 3, 2009 at 8:22 pm
    lol, aero, i also thought of emperor`s new groove.
    The dude that got squashed even sort of looks like the llama XD
  16. Profile photo of MauserTM
    MauserTM Male 18-29
    1222 posts
    March 3, 2009 at 8:30 pm
    Made my day
  17. Profile photo of LoofahBoy
    LoofahBoy Male 18-29
    3301 posts
    March 3, 2009 at 8:40 pm
    And thus friendships were lost.
  18. Profile photo of Ryan22158
    Ryan22158 Male 18-29
    418 posts
    March 3, 2009 at 8:43 pm
    That was extremely stupid of them.
  19. Profile photo of SavageNation
    SavageNation Male 40-49
    188 posts
    March 3, 2009 at 8:49 pm
    Is it just me or does the one on the left have small boobies?? Take gander.....
  20. Profile photo of dystopia04
    dystopia04 Female 18-29
    1082 posts
    March 3, 2009 at 8:59 pm
    i thought about emperors new groove. loved that movie as a kid.. anyway that would have worked if they had both started on time and used the same amount of effort
  21. Profile photo of BunnyNaku
    BunnyNaku Female 18-29
    5224 posts
    March 3, 2009 at 9:01 pm
    HAHAHA man face plant to the wall.. he was way cute, even after smashing his face lol
  22. Profile photo of insanmonster
    insanmonster Male 18-29
    291 posts
    March 3, 2009 at 9:55 pm
    BOOM!!!! HEADSHOT!!!
  23. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    March 3, 2009 at 9:57 pm
    Hey! He`s laughing! Not bleeding, broken, or unconscious... that`s good.
  24. Profile photo of ThatWasFunny
    ThatWasFunny Male 18-29
    701 posts
    March 3, 2009 at 10:44 pm
    The stupidity of teens still amazes me..
  25. Profile photo of SoCal
    SoCal Male 18-29
    650 posts
    March 4, 2009 at 12:07 am
    not just teenagers but losers.
  26. Profile photo of Tisjokar
    Tisjokar Male 18-29
    985 posts
    March 4, 2009 at 2:05 am
    Wall > Guy
  27. Profile photo of BirdOfHermes
    BirdOfHermes Male 13-17
    294 posts
    March 4, 2009 at 4:40 am
    iv done this successfully before. alot of fun when it works.
  28. Profile photo of hehehenerd
    hehehenerd Male 13-17
    5973 posts
    March 4, 2009 at 4:57 am
    Is it bad that when people like this laugh after they get hurt, its just not funny anymore to me?
  29. Profile photo of FxyRoxy777
    FxyRoxy777 Female 18-29
    652 posts
    March 4, 2009 at 5:11 am
    lol why the heck did the other guy leap like that?
  30. Profile photo of Swisskid10
    Swisskid10 Male 13-17
    103 posts
    March 4, 2009 at 5:20 am
    Has anyone noticed that ever since Ebaumsworld got took over there have been way more spammers? like asmita.
  31. Profile photo of AGit
    AGit Male 30-39
    995 posts
    March 4, 2009 at 5:24 am
    "Am I the only one getting sick of all the videos with the overdone multiple slowmotion effect?"

    No, pindragon, you definitely are not....

  32. Profile photo of M364N
    M364N Female 18-29
    209 posts
    March 4, 2009 at 5:30 am
    ahahahahahaha wow fail hall of fame ... pun intended
  33. Profile photo of Boredx12
    Boredx12 Female 13-17
    1654 posts
    March 4, 2009 at 9:41 am
    rofl stupid guy-on-the-right
  34. Profile photo of D3
    D3 Male 13-17
    722 posts
    March 4, 2009 at 10:02 am
    I LOL`d
  35. Profile photo of kronosbr
    kronosbr Male 18-29
    274 posts
    March 4, 2009 at 10:34 am
    swisskid10 i noticed that... strange uh? maybe we need some iab police
  36. Profile photo of Frogtango
    Frogtango Male 13-17
    1720 posts
    March 4, 2009 at 12:57 pm
    mmm I did this all the time with my friend. I tried it with a rather `larger friend` and lets just say it didn`t work. (stiches)
  37. Profile photo of BoomBox
    BoomBox Male 13-17
    1232 posts
    March 4, 2009 at 1:09 pm
    Hahaha, that looked kinda intentional. :P
  38. Profile photo of tannerb924
    tannerb924 Male 18-29
    488 posts
    March 4, 2009 at 1:35 pm
    hes like running up the wall!
  39. Profile photo of FlamedNight
    FlamedNight Male 18-29
    395 posts
    March 4, 2009 at 3:19 pm
    the guy on the right messed it up
  40. Profile photo of awesomo
    awesomo Male 13-17
    245 posts
    March 4, 2009 at 4:23 pm
    the fat dude is just like, "oh my!"
  41. Profile photo of Skyshroud
    Skyshroud Male 18-29
    39 posts
    March 4, 2009 at 5:38 pm
    Morons.
  42. Profile photo of daruiz
    daruiz Male 18-29
    68 posts
    March 4, 2009 at 5:49 pm
    hahaha, I`m definitely going to try to convince someone to do that tonight

  43. Profile photo of xXKaryXx
    xXKaryXx Female 13-17
    635 posts
    March 11, 2010 at 9:31 am
    LMFAO

    this happened when me and some friends did this!!!

    xD

    my friend was pushing too hard on the wall so he was pushing me with his back too hard and my legs gave up and he fell on top of me

    .____.

    fun day fun day

    xDD <333

Leave a Reply