Dog Urinates In Very Unusual Fashion

Submitted by: eugenius 8 years ago in Funny

This looks like the graph of my stock portfolio.
There are 65 comments:
Male 5,194
How can a dog that small have that much pee?
The entire dog must be made out of pee.
0
Reply
Male 123
Wow, that was really "super funny". Could barely constrain myself...
0
Reply
Male 16
Good lord !!! how much did that dog drink???
0
Reply
Male 1,129
the morning bone fairy hahaha that was funny fecesinVCR
0
Reply
Male 102
It`s a walking EKG monitor.
0
Reply
Male 2,862
Holy carp I cant even go for that long after a night out on the razz.
0
Reply
Female 2,026
wtf
0
Reply
Male 240
I`m tempted to do that every morning. The morning bone fairy is a bitch.
0
Reply
Female 351
I would be embarrassed if that was my dog.
0
Reply
Female 652
Wow talk about marking your territory lol! And such great balancing skills. It`s probably to make up for that sissy shirt he`s wearing
0
Reply
Male 256
Damn.... when you gotta go...
0
Reply
Male 17,511
Now that`s marking a lot of territory, For such a small dog.
0
Reply
Male 2,344
Such a small dog, so much urine!
0
Reply
Male 315
That`s one dog I don`t want to play poker with.
0
Reply
Male 1,244
I know I already said it on another post today, BUT! OMGWTFBBQ!
0
Reply
Female 4,028
That dog had to peeeee.

All the more territory marked. Genius!

0
Reply
Male 3,819
Every time I thought he was gonna stop, he didn`t.

That was wild.

0
Reply
Male 430
That little dog is a piss machine.
0
Reply
Female 627
WTF?
0
Reply
Male 2,788
SHENANIGANS!
0
Reply
Male 914
you`d pee like that too if someone made you wear that sweater...
0
Reply
Female 1,436
Oh and I have a mini schnauzer - he pees for that long every single day. Not in that the fashion of walking on his front paws. . .yet. . .

But he is about 15 lbs and he pisses FOREVER

0
Reply
Female 2,064
Jeez, is its bladder half its size? o.o
0
Reply
Female 1,436
So. . . . he hasn`t peed since . . . the 70`s?

He is like the Energizer Bunny!

Last one:

That was all because he wanted to royally piss all over that sweater!

0
Reply
Female 323
thats.......... a lot of pee.
0
Reply
Male 203
wow... it just keeps going and going!
0
Reply
Male 1,788
That was amazing, for a few different reasons.
0
Reply
Female 15,763
TKD, I`ll throw in a five if they do it while wearing a pretty blue sweater.
0
Reply
Male 4,793
wow...10 dollars to anybody that can pee that long. and extra 10 if you can do it while walking on your hands.
0
Reply
Male 325
wow
just wow
0
Reply
Female 54
ftw!
haha
0
Reply
Female 15,763
My old dog was more than 100 lbs and he didn`t even pee that long.

Daaaaayum.

0
Reply
Male 505
Wow, that dog had to GO.
0
Reply
Male 215
sin(dog) = this video
0
Reply
Male 4,867
thats a lotta piss for a tinyass dog
0
Reply
Female 125
how can that tiny dog hold so much pee?
0
Reply
Female 101
OMG! I thought my sister`s dog was the only one that pissed like that!
0
Reply
Male 678
Would have been cooler if he wrote his name and then a bio. He has enough pee in him to do it!
0
Reply
Female 193
I don`t think, I think he peed that way because the sweater felt funny, and he felt it would disrupt his usual method, so he chose a different method.
0
Reply
Male 442
I should totally try this

EDIT: DO NOT TRY THIS ):

0
Reply
Male 845
bladder
0
Reply
Female 470
that dog has the bladder of a horse!
0
Reply
Male 242
First: Now thata`s what I call marking ones territory! Yeah baby!

Second: That little dog`s total body mass must consist of about 1/3 bladder...

0
Reply
Male 190
i don`t think i could pee that much, that dog must be all bladder
0
Reply
Male 82
Peeing while doing a hand stand?
0
Reply
Male 413
Thats a lot of piss from a small dog
0
Reply
Male 2,388
but can that little dog defend all tat territory?
0
Reply
Male 1,297
that dog pees on its hands
0
Reply
Female 5,139
why the eff...what the...
omg...
WHAT!?
-stares at the screen in complete beweilderment-
0
Reply
Female 9,572
He must of had to go badly. God, I love AFV.
0
Reply
Male 185
i wonder how he poops
0
Reply
Male 3,332
I`m guessing his owner is a frat brother or sorority sister, and he`s seen one too many keg stands!
0
Reply
Female 1,516
I didn`t see the stream... just the marks on the ground. Could this have been faked?
0
Reply
Female 175
ya, he must be atleast half bladder!
0
Reply
Male 355
Must be Mark Ecko´s dog
0
Reply
Male 1,270
Theres just a part of my itching to say the peeing part was faked...I honestly dont believe its bladder can be that big.
0
Reply
Female 731
Best street art ever.
0
Reply
Male 15,832
He`s just trying to spread the wealth around.
0
Reply
Male 11,739
I do not believe that a dog that small could pee that much. I`ve seen dogs 10 times it`s size not go like that.
0
Reply
Male 4,546
How does something that small have so much pee?!
0
Reply
Female 1,269
ummmm
that was entertaining ^^
silly doggie
0
Reply
Male 1,929
I wouldn`t want to be around when it poos
0
Reply
Female 1,306
it just...keeps...going.
0
Reply
Male 10,440
bahaha. I`ve never seen a dog do that.
0
Reply
Male 1,620
Link: Dog Urinates In Very Unusual Fashion [Rate Link] - This looks like the graph of my stock portfolio.
0
Reply