COPS: Edited And Animated For Kids

Submitted by: Kim... 8 years ago in Funny

When you put cute bunny heads and dog faces on the cops and criminals, it"s actually a pretty cute show.
There are 25 comments:
Female 251
HAHA!!!!!LMAO
0
Reply
Female 1,264
God damn Rabbits, always hatin on a Dawg
0
Reply
Male 29
that was wierd....
0
Reply
Male 1,788
I think I just got flashed by some type of bird...
0
Reply
Female 1,401
tee hee
0
Reply
Male 2,238
ROFL,

"bugs bunny bugs bunny, whacha gunna do, whacha gunna do when he comes for you?"

0
Reply
Female 15,763
Reminds me of that censored 300 video.

THIS... IS... CAKETOWN!

0
Reply
Female 1,082
not really funny...
0
Reply
Female 9,475
`"You got anything on you I should know about? You want me to bring in the drug-sniffer human?"`

lmao, anyway I would watch this if this was for real.

0
Reply
Male 191
lmfao carrot pistol
0
Reply
Female 741
idk
0
Reply
Male 428
not funny video...good editing tho
0
Reply
Male 8,302
"You got anything on you I should know about? You want me to bring in the drug-sniffer human?"
0
Reply
Male 375
Nice!
0
Reply
Female 924
hehe, that was a lot better than expected
0
Reply
Male 9,306
That was awesome! XD
0
Reply
Male 764
another silver? its not allowed, i shall duel you to the death for the rights of silver

oh topic, ill never look at blue rabbits the same way again (lol)

0
Reply
Male 147
I want to see that!
0
Reply
Male 889
look out hes got a carrot
0
Reply
Female 216
rotflmfao HAHAHAHAHAHAH
0
Reply
Male 2,125
I will never trust another blue rabbit again O_O
0
Reply
Male 603
That was a winner.
0
Reply
Male 212
why are they bunnies? they should all look like dogs, and the criminals raccoons or something
0
Reply
Male 2,388
lols a carrot
0
Reply
Female 539
Link: COPS: Edited And Animated For Kids [Rate Link] - When you put cute bunny heads and dog faces on the cops and criminals, it`s actually a pretty cute show.
0
Reply