Best Car Commercial You`ll Never See On TV

Submitted by: jayembee 8 years ago in Funny

Don"t you wish you could do this to all car snobs?
There are 114 comments:
Male 5,189
LOL I love this. xD
0
Reply
Male 102
"God, who keeps a gun in his car????????!!!!!!!"

it comes standard with every 2009 Hyundai, that`s one feature the pwns the Nissan ^.^

0
Reply
Male 144
hahahaha That was great
0
Reply
Female 1,604
isn`t that andy richter?
0
Reply
Male 1,590
"God, who keeps a gun in his car????????!!!!!!!"

I do.

0
Reply
Female 68
Oh. I drive a green prius. I love those cars, they are great.
0
Reply
Male 468
I would have switched cars not shot his
0
Reply
Male 31
LOL! Remember kids, there`s only one way to solve your problems, With a bullet!
0
Reply
Male 94
that wuz a funny ending!!
0
Reply
Female 231
That was awesome
0
Reply
Male 98
I laughed. So hard.
0
Reply
Male 3,431
I was expecting to see Big Bill Hell`sused cars.
0
Reply
Male 75
B**** just got owned.
0
Reply
Female 965
*laughs*
0
Reply
Female 68
I lol`d
0
Reply
Male 905
LOLOL
0
Reply
Female 1,401
that was great
0
Reply
Female 178
LOL.
Least his car doesn`t have bullet holes and parked next to a dead body. Ooh.

"Nissan stay out of it" xD

0
Reply
Male 1,556
This commmercial made me sad :CCCCCCC
0
Reply
Female 2,064
Ending was awesome.
0
Reply
Male 260
I love andy richter.
0
Reply
Male 719
Ah, how I miss Andy Richter Controls the Universe
0
Reply
Male 143
Hah. I`d buy a car if they advertised like that.
0
Reply
Female 70
lol. Andy Richter from Late Night with Conan O`Brien! Are there really people who think this is a real commercial? wow.
0
Reply
Male 247
"The key words here CharlieA are Sensible and Rational. In which probably 10% of the population are neither. I would be a little upset if I were watching family programing and this came on TV while my 4 year old was in the room.
Here is the real problem, parents are letting the TV, their peers, and Music raise there kids for them. We are starting a generation with no work ethic, no morals, and no appreciation for what they have. Yes, I laughed at it. But if you saw this on TV 25-30 years ago, it would not been funny. I would have been very disturbing.

I`ll get off my soap box now."

Seriuosly... Are people seriously this retarded? It`s a f`ing parody! Jesus Christ.

0
Reply
Male 1,704
lol cool concept..
actually works well for tv now-a-days
so i say get it on the air.
0
Reply
Male 720
Andy Richter ftw.
0
Reply
Male 1,598
That should be a real commercial.
0
Reply
Female 531
perfect! what is it, prius hating day?
0
Reply
Male 320
woohoo my car get`s 56 mpg on average and is petrol, the Prius sucks it does more dammage to the enviroment to make it then it will ever save by being a hybrid
0
Reply
Male 156
I was really hoping for an American made car, chevy, ford or dodge, to drive up and kill them both.
0
Reply
Male 274
did anyone cared to read the small letters on the end of the video? not a real commercial...
0
Reply
Male 274
didnt see it coming... that wouldnt fly here in brazil either
0
Reply
Male 34
Nice, but too violent. Maybe a Tazer or a crowbar?
0
Reply
Male 375
That was awesome!
0
Reply
Female 1,231
Giggle.
0
Reply
Male 1,627
lol thats a good commercial but it wouldn`t fly in the united states.
0
Reply
Male 61
haha classic :)
0
Reply
Male 492
did not see that coming!
0
Reply
Male 4,680
This is one of the few jokes that can be repeated over and over again without getting old.
0
Reply
Female 961
lol that was awesome
0
Reply
Male 15,510
Okay I seriously dont want to hang out with anybody who can consider this "funny" o.O
0
Reply
Female 1,653
hahahaha!
that told him XD
0
Reply
Male 1,894
HAHAHAHA Awesome.
0
Reply
Male 367
That was great

0
Reply
Male 741
Hyundai or Toyota or Mercedes or Porsche...by the time they`re paid off they`re all worth $500. Buy a decent used one and let some other idiot eat up the depreciation.
0
Reply
Male 2,159
[Nerd moment]Those figures were grossly inaccurate. The `09 Prius has been completely redesigned, isn`t even out yet, and costs way more than that. The mpgs were nothing to boast about either...
[/Nerd moment]

But I agree with Batmanners - the Prius is utter, utter crap. I could rant for quite some time about that smug-faced, slow-paced, overpriced, lying-because-a-diesel-is-more-economical pile of brown-rice horridness for quite a while. I`m glad the guy shot it, and that guy. How about next time we shoot those nickel batteries and gleefully watch the acid spew everywhere...

0
Reply
Male 355
God, who keeps a gun in his car????????!!!!!!!
0
Reply
Male 650
THINK ABOUT THE CYCLIST!!!
0
Reply
Male 4,004
Funny thing is, the snob guy is still driving a crappy car...
0
Reply
Male 650
And then the rich snob with a porsche speeds by and flicks off all of you
0
Reply
Female 5,139
lmao..good lord, ive never met anyone that arrogant, if i did i wouldn`t play his game..just tell him hes a twat and be done with it. lol
0
Reply
Male 587
The key words here CharlieA are Sensible and Rational. In which probably 10% of the population are neither. I would be a little upset if I were watching family programing and this came on TV while my 4 year old was in the room.

Here is the real problem, parents are letting the TV, their peers, and Music raise there kids for them. We are starting a generation with no work ethic, no morals, and no appreciation for what they have. Yes, I laughed at it. But if you saw this on TV 25-30 years ago, it would not been funny. I would have been very disturbing.

I`ll get off my soap box now.

0
Reply
Male 134
rofl... best car commercial ever.

the only thing the prius guy didn`t do was sniff his own fart, after he wafts it in a champagne glass.

0
Reply
Male 502
"I love how this is two posts and an advertisement above an open forum condemning gun violence."

Jeez, lighten up. Sensible, rational humans understand the difference between humor and tragedy.

0
Reply
Female 1,297
ahaha, that`s awesome
0
Reply
Female 110
I love how this is two posts and an advertisement above an open forum condemning gun violence.
0
Reply
Male 167
lol
0
Reply
Female 495
Love it!!!
0
Reply
Male 833
"well my car isnt the main joke of an entire jeff dunham comedy central special"


win

0
Reply
Male 420
i would love it if this was a real ad.
0
Reply
Male 715
lol @ _Perfection_

0
Reply
Male 27
Yeah bataleon you look very stupid righht now.
Leave opinions to the informed.
0
Reply
Male 198
Bataleon27, this is just a spoof. its not real, and has never been aired anywhere. If you had taken the time to read the description of the video you would have known that. And don`t even begin to think the US is the only place with a crime problem...
0
Reply
Male 155
I like it.

In the long run. Prius`s are actually doing more damage to the world than they are saving it.

Electric, Petrol, Diesel Cars are all boned.

Honda Clarity. Runs on ze water! Shame only LA or San Fran have a station that you can fill up at. But seriously...

0
Reply
Male 1,178
Please don`t tell me this is a real advert? Jesus christ, do they show that on daytime TV, no wonder the US has so much gun crime... What do you think that kids think when they see that video. Rediculous
0
Reply
Male 1,788
Well I got a blowjob in my Hyundai last night.

Yes, well my Toyota Prius comes with 4 free blowjobs with the purchase of only one. Now THAT`S economical.

0
Reply
Male 552
hhahahahahah omg, I love that.
0
Reply
Female 859
HAHA that is funny as
0
Reply
Male 772
Took me by surprise, I expected:

Hyundai: "My car has power windows."
Toyota: "Oh, please, every car now needs-"
*Brick flies through Prius*
Hyundai: "Does your car have power windows?"

0
Reply
Male 97
That was good :P, but there was one problem that i noticed..he missed the nissan <_<
0
Reply
Male 674
That was Hilarious. I would easily enjoy seeing this ad on TV all the time.
0
Reply
Male 1,835
XD i saw that coming, but it was so amazing
0
Reply
Male 326
Why have a friend that indulges in such unadulterated douchebaggery? If you have a friend like this, do the right thing.

Shoot him, than shoot his car.

It`s for his own good.

0
Reply
Female 1,264
"My car doesnt have a crow bar sticking out of it"
"Wha-"
Ram crowbar through winshield.
0
Reply
Female 2
We all have a friend like this... and it sucks.
I wish I could show him this. *sigh*
0
Reply
Male 1,685
LOL, quick
0
Reply
Male 196
Smart moving aiming below the belt. It is not considered attempted murder.
0
Reply
Male 3,301
Brilliant advertising.
0
Reply
Male 199
My friend`s just like the dead guy... Except he`s not dead
0
Reply
Female 1,082
hahahahahaha thats beautiful... not something i would expect for tv either, very nice
0
Reply
Male 7,933
AIM FOR THE CROTCH!
0
Reply
Male 1,244
lol
0
Reply
Male 374
HAHAHAHAHA. yup serves him right. jerkass.
0
Reply
Male 2,582
I bet that kid in Germany who shot all those people yesterday would have gotten a kick out of this!
0
Reply
Male 117
HAHA DEATH IS HILARIOUS
0
Reply
Male 2,344
Hahaha, that was great.
0
Reply
Female 1,578
I laughed when he shot the car.
0
Reply
Male 1,219
That is so epic. And I hate Prius`. Hate the drivers more.
0
Reply
Female 1,690
lol, the witness was funny.
0
Reply
Male 2,582
Ha ha ha! That guy was shot to death.
0
Reply
Male 133
Best car commercial ever indeed.
0
Reply
Male 756
Only on a viral ad. This would NEVER pass the FCC for air in the US, that`s for damn sure.

Funny as all hell though, I laughed out loud when he fired the first shot.

0
Reply
Male 395
ha
0
Reply
Male 2,148
Aeladil: The point of this commercial was that Prius owners are non-nice individuals. Your story is as irrelevant as it is boring.
0
Reply
Male 516
Euro Cars FTW
0
Reply
Male 251
`twas glorious
0
Reply
Male 326
hehe, almost brought tears to my eyes. LOL, dunno why but I totally lost it when he turned on the car afterwards.
0
Reply
Male 5,314
damn. THAT was funny.
0
Reply
Female 513
When my Toyota matrix was in the shop, the car rental place gave me a Nissan Versa. Crappiest car I`ve ever driven - and that`s including my 1984 yellow Datsun stick shift. This crappy little Nissan could barely keep up with high way traffic (100 km/hr) and going up hills? Ugh - unless it was a very small grade, forget it. I had it pushed right to the floor to get up this hill near my place; whereas with my Matrix, I barely have to squeeze the pedal.

Crappy Nissan. So glad I bought Toyota.

0
Reply
Female 470
lmao I totally want a nissan now XD
0
Reply
Male 153
Opie That would be the Perfect Ending to this AD
0
Reply
Male 776
hahahahaha brilliant commercial for nissan, showing off the best of both worlds
0
Reply
Female 4,197
it made me lol. i actually expected him to key the snobs car though
0
Reply
Male 656
omg!!!!

That was soo drating funny!!!
I was busting up so hard my parents came into my room....

gawd that was funny...

0
Reply
Male 60
totally thought this was a toyota commercial :P
0
Reply
Male 338
f`n perfect.
0
Reply
Female 741
hahahhaha


that was amazing

0
Reply
Male 381
haha, man that was excellent :D and yeah i agree with opie. or a tank xD
0
Reply
Female 767
Oh. Wow. Well then.
0
Reply
Male 842
That was awesome. :-D Loved it.
0
Reply
Female 15,763
HAHAHA.

Oh man, I love when car companies fight via their commercials. Though I was kinda hoping some guy would come riding along on an awesome bike and just like... flip them both off.

0
Reply
Male 2,395
I friggen love this commercial.
0
Reply
Female 578
Link: Best Car Commercial You`ll Never See On TV [Rate Link] - Don`t you wish you could do this to all car snobs?
0
Reply