Taiwan Lantern Festival

Submitted by: eugenius 8 years ago

5,000 paper lanterns are released into the sky as part of the Lantern Festival in Pingshi, Taiwan. Great launching.
There are 32 comments:
Female 376
beautiful
0
Reply
Female 304
Wow its so pretty...but all I could think was "who gets to clean that mess up?"
0
Reply
Female 9
only you! {taiwan} can prevent forest fires!
0
Reply
Male 4,004
I was thinking the same thing Loxen.

Fire raining down on the crowds...I would have laughed....maybe even lolled =O

0
Reply
Female 68
That was beautiful
0
Reply
Male 458
sooo what happens when they land?
0
Reply
Male 427
wow, that was pretty amazing look, and i agree with yoimmylene, america shoudl do more stuff like this.
0
Reply
Male 928
Pollution ftw!
0
Reply
Female 1,386
Then... 30 minutes later cutto scene:
fiery raining death scattering screaming people everywhere as their houses catch fire.
0
Reply
Male 886
and then they all land in the ocean...
0
Reply
Male 211
id pee my pants if i was walking down the street and one of those lands in front of me. id scream "NOOOOO NOT OUR LAND!" hahaha
0
Reply
Female 2,064
I wish America did more cool things like that.
0
Reply
Male 272
anyone else waiting for a plane to fly through them?
0
Reply
Female 1,427
"Could this event be linked to the recent australian fires?"

You made me rofl.

0
Reply
Male 2,172
Could this event be linked to the recent australian fires?
0
Reply
Female 15,763
Oh wow, much cooler than when they release balloons.
0
Reply
Female 231
I def wanna be a part of that, pretty
0
Reply
Female 1,441
I love Taiwan! I was in Taipei for about two months in the seventh grade. It was a lot of fun.
0
Reply
Male 1,623
They should release them all at once.
0
Reply
Female 723
Dangerously Beautiful
0
Reply
Male 9,306
Beautiful. :)
0
Reply
Male 889
i fly like paper get high like..
0
Reply
Male 240
Cool. Give those a hundred years and those will be chochinobake.
0
Reply
Male 2,855
those things look amazing, its a shame that it causes so much trouble
0
Reply
Male 603
That looks so friggin` safe.
0
Reply
Male 271
and then they came down in various drought stricken areas setting forth giant wildfires
0
Reply
Male 265
That was cool, I`m going to make my own small one now.
0
Reply
Male 817
News Anchor: "Yesterday 5,000 beautiful paper lanterns were released into the night sky as part of the Pingshi Lantern Festival. It turned out to be a huge turn out of people, the most ever attending the local festival.

Our next story involves nearly 5,000 homes burnt to the ground in Pingshi today. The cause of the fires remains unknown at this time."

0
Reply
Male 701
Not as good as the "5000 lantern release- set nearby hotel tower on fire" festival in Beijing
0
Reply
Female 741
i wanna do that :)
0
Reply
Male 1,704
ah i thought it as gonna be all 5000 released in one go..
still looked cool tho
0
Reply
Male 1,620
Link: Taiwan Lantern Festival [Rate Link] - 5,000 paper lanterns are released into the sky as part of the Lantern Festival in Pingshi, Taiwan. Great launching.
0
Reply