Slow Motion Dive-Bombing Bird Catches Fish

Submitted by: fancylad 8 years ago in Science

The fish never saw it coming.
There are 49 comments:
Male 322
the fish twitched b4 it hit him, i think he had a chance he just 2 stoopid
0
Reply
Male 603
That wasn`t even fair.
0
Reply
Female 160
"The Camera Was Placed There And The Fish Was Dead And On A String. "

Yes because, you know, it seems IMPOSSIBLE that a bird could catch a fish....

0
Reply
Female 1,186
"The fish never saw it coming."

And neither did Gerbear. I luv how at the end another fish swims by as if saying, "HA! Unlucky bastard!"

0
Reply
Female 4,028
Reminds me of Jeepers Creepers kind of.
0
Reply
Male 1,718
Lol yay for King Fishers
They are kings of the fishing folk you noes>> :D
0
Reply
Male 1,627
"The Camera Was Placed There And The Fish Was Dead And On A String. "

the fish wasn`t dead, as you can see when the bird hits the water the fish moves like wtf.

0
Reply
Male 112
The Camera Was Placed There And The Fish Was Dead And On A String.
0
Reply
Male 1,072
the other fish is like wtf
0
Reply
Male 44
i knew i saw that somewhere before
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseac...
0.59-1.02
detective skills.
oh and hi i-am-bored.
0
Reply
Female 652
that was so cool. very well timed for the camera to be in that position, no?
0
Reply
Female 134
Did it drop the fish?
0
Reply
Male 1,894
neat
0
Reply
Female 2,289
I just f*cking LOVE that fish at the end. that was awesome.
0
Reply
Male 4,807
Thats was a cool angle-r
0
Reply
Female 1,231
Haha, the fish at the end. Classic.

(So much LiveLeak lately?)

0
Reply
Male 959
You have to love the fish at the very end... "Pete? Pete? Anyone seen Pete? he was here a moment ago?"
0
Reply
Female 35
kewl
0
Reply
Male 985
om nom nom nom
0
Reply
Male 256
La la la I`m just a happy fish swimming along... la la la la hey is it drafty in here??
0
Reply
Male 668
I liked how that other fish just swam around... "wtf wtf wtf... *breathe*"
0
Reply
Male 3,643
That was a pretty interesting view.
0
Reply
Male 2,582
He was two days away from retirement...
0
Reply
Female 1,436
Aw, for f*ck`s sake - I just witnessed a fish committing suicide
0
Reply
Female 15,763
Imagine what that fish would feel if he were accidentally dropped back into the water.

he`d be like the crazy UFO guy who is always trying to contact them again, and retells the same story to all the neighborhood kids of how he was abducted.

0
Reply
Male 528
If I`m not mistaken that fish did indeed "see it coming".
0
Reply
Female 1,269
thats crazy...
but as i have said many times and probably many times to come
i am AFRAID of fish!!!
0
Reply
Female 5
That video is in Taking Back Sunday`s music video for makedamnsure...I feel kinda lame that I recognized it...
0
Reply
Female 239
what an amazing shot
0
Reply
Male 4,793
"You caught me in a good mood xelous, so you get the lightest/shortest temporary ban possible. Learn the lesson, the next one might be a lot longer.

[TEMP BANNED]"

DANG IT! why do i always miss what these people say!?! curse you, fast acting mods!

0
Reply
Male 4,793
fish is all `lawl...that bird thinks it can swi-OH SH*T!!!`
0
Reply
Male 564
Woahhh. I just had to watch that a second time.
0
Reply
Male 8,300
You caught me in a good mood xelous, so you get the lightest/shortest temporary ban possible. Learn the lesson, the next one might be a lot longer.

[TEMP BANNED]

0
Reply
Female 961
haha love how the bird came out of nowhere. that`s ninja status
0
Reply
Male 1,078
Favorited!
0
Reply
Male 61
...now i wanna see it real speed to see how fast it really is
0
Reply
Male 886
wow that has to be one of the coolest slow-mo videos I`ve seen...
0
Reply
Male 295
Other fish: "Dude, bob just dissapeared... awesome..."
0
Reply
Male 612
there was nothing that fish could do about that
0
Reply
Male 488
this would be sweet in 3D
0
Reply
Male 701
Woo! We need more slow-mo! :D
0
Reply
Male 3,014
I love how after the bird leaves a second fish swims in the exact same place where the first fish got snatched.
0
Reply
Male 1,556
Bye xelous!
0
Reply
Male 17,511
Death from above in slow motion.
0
Reply
Male 1,091
I wanna eat fish now.
0
Reply
Male 1,788
That was so awesome.
0
Reply
Male 2,513
Great angle, cool video. Second fish swims up and says: "Where`s Frank?"
0
Reply
Male 541
lol... "pwned"
0
Reply
Male 20,899
Link: Slow Motion Dive-Bombing Bird Catches Fish [Rate Link] - The fish never saw it coming.
0
Reply