The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

Dramatic Cupcake Dog – Revelation


Stains, the dramatic cupcake dog, has a revelation of epic proportions.

[Total: 90    Average: 4.5/5]
44 Comments - View/Add
Hits: 8022
Rating: 4.5
Category: Funny
Date: 02/06/09 03:34 PM

44 Responses to Dramatic Cupcake Dog – Revelation

  1. Profile photo of fancylad
    fancylad Male 30-39
    18831 posts
    February 6, 2009 at 4:05 pm
    Link: Dramatic Cupcake Dog - Revelation - Stains, the dramatic cupcake dog, has a revelation of epic proportions.
  2. Profile photo of dystopia04
    dystopia04 Female 18-29
    1082 posts
    February 6, 2009 at 4:11 pm
    omg thats great
  3. Profile photo of outfire
    outfire Male 13-17
    524 posts
    February 6, 2009 at 4:19 pm
    lol, that`s pretty good.
  4. Profile photo of Boredered
    Boredered Male 18-29
    2506 posts
    February 6, 2009 at 4:22 pm
    xD i didnt kno it was from that show.
  5. Profile photo of LightShaded
    LightShaded Male 18-29
    423 posts
    February 6, 2009 at 4:28 pm
    Haha love it.
  6. Profile photo of Challenger23
    Challenger23 Female 18-29
    346 posts
    February 6, 2009 at 4:30 pm
    Doggy needs a face lift..
  7. Profile photo of Challenger23
    Challenger23 Female 18-29
    346 posts
    February 6, 2009 at 4:30 pm
    O.O
  8. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    February 6, 2009 at 4:32 pm
    Oh I get it!

    MC = More Cupcakes...

    I feel smart. xD

  9. Profile photo of Angelmassb
    Angelmassb Male 18-29
    15511 posts
    February 6, 2009 at 4:39 pm
    Ha ha ha funny, very well done. I saw the original clip in the show "the soup"
  10. Profile photo of Willowpuff
    Willowpuff Female 18-29
    2220 posts
    February 6, 2009 at 4:39 pm
    that`s my favourite piece of music... lol
  11. Profile photo of JumboCookie
    JumboCookie Male 18-29
    1244 posts
    February 6, 2009 at 4:41 pm
    E=More Cupcakes(mini 2)

  12. Profile photo of Challenger23
    Challenger23 Female 18-29
    346 posts
    February 6, 2009 at 4:46 pm
    Eyes = More Cupcakes (mini 2)
  13. Profile photo of luckyse7en
    luckyse7en Male 13-17
    2397 posts
    February 6, 2009 at 5:00 pm
    "Eyes = More Cupcakes (mini 2)"

    Haha, I get it. xD

  14. Profile photo of Nidonemo
    Nidonemo Male 18-29
    9308 posts
    February 6, 2009 at 5:04 pm
    lmao XD Oh god I loved this...
  15. Profile photo of gandhi172
    gandhi172 Male 18-29
    2028 posts
    February 6, 2009 at 5:11 pm
    Haha, now I really want cupcakes... >_<
  16. Profile photo of wildde
    wildde Male 13-17
    163 posts
    February 6, 2009 at 5:12 pm
    E+More Cupcakes^2
  17. Profile photo of alice_x
    alice_x Female 18-29
    5140 posts
    February 6, 2009 at 5:14 pm
    lmao his eyes are so freakin funny xD
  18. Profile photo of quiknas
    quiknas Male 18-29
    451 posts
    February 6, 2009 at 5:38 pm
    i had to watch it twice before i noticed the dog`s eyes... the first time i too was hypnotized by the gooey glowing gobs of goodness
  19. Profile photo of Elvi739
    Elvi739 Female 13-17
    481 posts
    February 6, 2009 at 5:40 pm
    Okayyy. It was funny but wtfffff.

    The part I loved was the E=MCmorecupcakes.

    lmbooo :)

  20. Profile photo of justnotright
    justnotright Male 30-39
    47 posts
    February 6, 2009 at 6:16 pm
    this is classic..those eyes..the glow (still rolling)
  21. Profile photo of astridhaze
    astridhaze Female 18-29
    738 posts
    February 6, 2009 at 7:48 pm
    I love that show, "It`s me or the dog" because of stuff like this...

    my dogs would so have gone for that plate.

  22. Profile photo of cheyobi
    cheyobi Female 18-29
    85 posts
    February 6, 2009 at 8:03 pm
    That dog is so adorable. How could one NOT give him a cupcake with a look like that?
  23. Profile photo of BlueJack
    BlueJack Female 18-29
    385 posts
    February 6, 2009 at 8:24 pm
    um... i think she broke him. poor doggie
  24. Profile photo of MissMage
    MissMage Female 18-29
    695 posts
    February 6, 2009 at 9:21 pm
    Much better than the original.
  25. Profile photo of BIHedin
    BIHedin Male 13-17
    14 posts
    February 6, 2009 at 9:45 pm
    That dog scares me......a lot......
  26. Profile photo of OrangeCrow
    OrangeCrow Female 18-29
    1199 posts
    February 6, 2009 at 10:05 pm
    O_O Holy cupcakes!
  27. Profile photo of whtevr
    whtevr Female 40-49
    914 posts
    February 6, 2009 at 10:06 pm
    that was kinda freaky
  28. Profile photo of TheFiggy
    TheFiggy Female 13-17
    63 posts
    February 6, 2009 at 10:17 pm
    lmfao
  29. Profile photo of Erunen
    Erunen Male 18-29
    190 posts
    February 6, 2009 at 11:40 pm
    he will kill them, and eat their cupcakes.... he`s just that crazy. I mean LOOK AT THOSE EYES!
  30. Profile photo of BloodyHippie
    BloodyHippie Male 18-29
    147 posts
    February 7, 2009 at 1:07 am
    OMG, I was completely unpreppared for that. I should just go to sleep, cause that`s the funniest dam thing I`m going to see today.
  31. Profile photo of Tisjokar
    Tisjokar Male 18-29
    985 posts
    February 7, 2009 at 3:50 am
    O_O The holy cupcakes... dey have blinded me.
  32. Profile photo of s0rd3dvis1on
    s0rd3dvis1on Male 18-29
    2388 posts
    February 7, 2009 at 3:52 am
    lol
  33. Profile photo of Ashleyliz
    Ashleyliz Female 18-29
    165 posts
    February 7, 2009 at 3:57 am
    That was kind of scary.
  34. Profile photo of Mikeado
    Mikeado Male 18-29
    2159 posts
    February 7, 2009 at 4:16 am
    I thought it was kinda crap.

    Those eyes are cgi. The music adds to it somewhat though.

  35. Profile photo of Technikal
    Technikal Male 13-17
    98 posts
    February 7, 2009 at 5:13 am
    that was really quite stupid.
  36. Profile photo of Trooth
    Trooth Female 13-17
    17 posts
    February 7, 2009 at 6:00 am
    lol E=M(ore)C(upcake)2
  37. Profile photo of peloos12
    peloos12 Male 18-29
    3822 posts
    February 7, 2009 at 8:04 am
    lmao that was great
  38. Profile photo of Boredx12
    Boredx12 Female 13-17
    1654 posts
    February 7, 2009 at 9:58 am
    haha that was EPIC
  39. Profile photo of heavenly15
    heavenly15 Female 13-17
    965 posts
    February 7, 2009 at 2:41 pm
    Heh, it`s okay. :) And, as I posted in the comments of the other link...

  40. Profile photo of Boadicea
    Boadicea Female 18-29
    1677 posts
    February 7, 2009 at 4:50 pm
    What.. the hell... was that.. ?

    His eyes are creepy.

  41. Profile photo of Concetra
    Concetra Male 18-29
    2050 posts
    February 7, 2009 at 8:26 pm
    I remembered when my dog opened the door to the pantry and devoured a bag of cake batter. The consequences? He had Chronic diarrhea, constantly rubbed his crotch on carpet, and had hours of agonizing pain after the veterinarian pumped his stomach. He`s never going to try that poo ever again.
  42. Profile photo of chrisfalcon
    chrisfalcon Male 18-29
    169 posts
    February 7, 2009 at 10:24 pm
    That dog`s face is priceless... totally the next face of Purina or something.

    "Oh... oh GOD.... I`m gonna break... those cupcakes look so delicious... someone needs to stop me before I stuff those in my mouth faster than I can say their name."

  43. Profile photo of spacedust
    spacedust Male 40-49
    1 post
    February 28, 2009 at 10:12 pm
    OMG! That is dog torture. Stains the dog.

  44. Profile photo of polkafromny
    polkafromny Female 18-29
    376 posts
    March 5, 2009 at 5:49 pm
    i lol`d. A LOT.

Leave a Reply