The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 69    Average: 3.8/5]
100 Comments - View/Add
Hits: 31203
Rating: 3.8
Category: Funny
Date: 02/11/09 12:34 PM

100 Responses to Dear Girls Of The 8th Floor… [Pic]

  1. Profile photo of fancylad
    fancylad Male 30-39
    18942 posts
    February 11, 2009 at 12:17 pm
    Link: Dear Girls Of The 8th Floor... - Words to live by.
  2. Profile photo of nakoninja
    nakoninja Male 18-29
    354 posts
    February 11, 2009 at 12:40 pm
    lmao XD wow haha
  3. Profile photo of _kiersten_
    _kiersten_ Female 18-29
    1682 posts
    February 11, 2009 at 12:40 pm
    lmao. nice XD i love it.
  4. Profile photo of OverTheMoo
    OverTheMoo Female 18-29
    460 posts
    February 11, 2009 at 12:42 pm
    god I really need to write something like this to the girls of my floor.
  5. Profile photo of TeChNo_RaVe
    TeChNo_RaVe Female 18-29
    160 posts
    February 11, 2009 at 12:43 pm
    WOW! thats just sooo nasty! when i was in job corps.. we had that problem.. and then some! how would you like to walk in to the bathroom and you see drating blood on the floor? or a used `pon in the toilet? EWWWW
  6. Profile photo of murrymalty
    murrymalty Female 18-29
    2673 posts
    February 11, 2009 at 12:43 pm
    win

    skanky 8th floor skanks

  7. Profile photo of Red5TheFinn
    Red5TheFinn Male 13-17
    1556 posts
    February 11, 2009 at 12:44 pm
    Awseome!

    But also EWWWW

  8. Profile photo of Spearman113
    Spearman113 Male 18-29
    209 posts
    February 11, 2009 at 12:44 pm
    on the bottom:

    I lol`d.

    best part of the sign

  9. Profile photo of CrakrJak
    CrakrJak Male 40-49
    17514 posts
    February 11, 2009 at 12:47 pm
    If you`re a janitor, Cleaning the women`s john has to be one of the nastiest parts of the job.
  10. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12140 posts
    February 11, 2009 at 12:50 pm
    Ah, tampons: Teabags for vampires.
  11. Profile photo of mikhaillost
    mikhaillost Female 70 & Over
    538 posts
    February 11, 2009 at 12:55 pm
    I love the tiny message at the bottom
  12. Profile photo of LadyMorgue
    LadyMorgue Female 30-39
    1517 posts
    February 11, 2009 at 12:59 pm
    I once had a job where I had to clean that nasty stuff up. I quit the first day. It was just too much.
  13. Profile photo of s0rd3dvis1on
    s0rd3dvis1on Male 18-29
    2388 posts
    February 11, 2009 at 12:59 pm
    laughs at davymids comment.
  14. Profile photo of alice_x
    alice_x Female 18-29
    5140 posts
    February 11, 2009 at 1:06 pm
    lmao xD

    "i lol`d" hahaha...epic win

  15. Profile photo of ozzyrocks809
    ozzyrocks809 Male 13-17
    9 posts
    February 11, 2009 at 1:07 pm
    i lol`d
  16. Profile photo of CAP9993
    CAP9993 Male 18-29
    167 posts
    February 11, 2009 at 1:09 pm
    "i lol`d"

    good job buddy

  17. Profile photo of nlcs
    nlcs Male 18-29
    94 posts
    February 11, 2009 at 1:13 pm
    I lol`d
  18. Profile photo of Ninmir
    Ninmir Female 18-29
    44 posts
    February 11, 2009 at 1:17 pm
    wow. I would say it`s immature to get grossed out by a regular body function, but poo is nasty and that`s natural too. So I am neutral
  19. Profile photo of heavenly15
    heavenly15 Female 13-17
    965 posts
    February 11, 2009 at 1:30 pm
    Eurgh... *wrinkles nose* haha.
  20. Profile photo of mike3027
    mike3027 Male 18-29
    52 posts
    February 11, 2009 at 1:33 pm
    I worked at a city pool as a lifeguard and we all hated to be the one who had to empty those brown paper bags.
  21. Profile photo of dance4life
    dance4life Female 18-29
    209 posts
    February 11, 2009 at 1:33 pm
    nasty!! it`s like that in some of the bathrooms at my school too. the girl who wrote this is my hero
  22. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    February 11, 2009 at 1:37 pm
    Shouldn`t be too hard to find out who wrote the note, just look for the illiterate bitch in the Office... do not want TO TO... Spelled "sincerely" wrong... No apostrophe in "I`m"...twice... no question mark at end for a question...

  23. Profile photo of FlameOfUdun
    FlameOfUdun Male 18-29
    1222 posts
    February 11, 2009 at 1:40 pm
    ha. It says "I lol`d" at the bottem.
  24. Profile photo of _Perfection_
    _Perfection_ Male 18-29
    1788 posts
    February 11, 2009 at 1:40 pm
    Bleh!!
  25. Profile photo of cristi lo
    cristi lo Female 13-17
    84 posts
    February 11, 2009 at 1:52 pm
    Hahaha I read this as "Dead Girls Of The 8th Floor..."

    It almost made sense when I read the note, like saying you`ll be dead if you don`t do this.

  26. Profile photo of ne028
    ne028 Male 18-29
    889 posts
    February 11, 2009 at 1:54 pm
    in high school i used to complain about guys pissing on the floor...then one of the girls told me about poo like this and i shut the hell up
  27. Profile photo of gozirra
    gozirra Male 40-49
    375 posts
    February 11, 2009 at 1:59 pm
    Thats just how kids spell these days Lionhart.
  28. Profile photo of undeadonion
    undeadonion Female 18-29
    213 posts
    February 11, 2009 at 2:00 pm
    no one likes bajingo blood
  29. Profile photo of tannerb924
    tannerb924 Male 18-29
    488 posts
    February 11, 2009 at 2:01 pm
    someone once poo in the urinal at my school

  30. Profile photo of splurbyburbl
    splurbyburbl Male 30-39
    2798 posts
    February 11, 2009 at 2:14 pm
    I think someone has 8 brand new punk cards that were the property of 8 nasty girls.
  31. Profile photo of Shellie84
    Shellie84 Female 18-29
    4197 posts
    February 11, 2009 at 2:27 pm
    wow... wonder what their unit looks like if thats what they leave around the bathroom O.o
  32. Profile photo of HeartbeatSOS
    HeartbeatSOS Female 18-29
    43 posts
    February 11, 2009 at 2:30 pm
    So true story,
    once upon a time whilst I was living with a friend, I wandered into the bathroom to find a used sanitary napkin lying on the floor. I calmly exited the bathroom, knocked politely on her bedroom door and asked her why the bathroom looked suspiciously like a murder scene. She replied, because this is my house. And the napkin stayed there all day and long into the evening.
    I moved out the following week.
  33. Profile photo of Holly69
    Holly69 Female 18-29
    250 posts
    February 11, 2009 at 2:34 pm
    Moon cup
  34. Profile photo of FxyRoxy777
    FxyRoxy777 Female 18-29
    652 posts
    February 11, 2009 at 2:36 pm
    dirty dirty girls
  35. Profile photo of gojamesgo
    gojamesgo Male 18-29
    107 posts
    February 11, 2009 at 2:45 pm
    did you see the writing below that, that says "i lol`d"

    hahaha!

  36. Profile photo of greazytings
    greazytings Female 13-17
    121 posts
    February 11, 2009 at 2:56 pm
    "i lol`d" ahahah!
  37. Profile photo of ThatWasFunny
    ThatWasFunny Male 18-29
    701 posts
    February 11, 2009 at 3:03 pm
    lololol
  38. Profile photo of yellowsquare
    yellowsquare Female 18-29
    1545 posts
    February 11, 2009 at 3:05 pm
    Attractive, 8th floor girls.
  39. Profile photo of Aligirl964
    Aligirl964 Female 13-17
    115 posts
    February 11, 2009 at 3:13 pm
    Someone has PMS issues
  40. Profile photo of yoimmylene
    yoimmylene Female 13-17
    2065 posts
    February 11, 2009 at 3:30 pm
    i lol`d too
  41. Profile photo of luckyse7en
    luckyse7en Male 13-17
    2397 posts
    February 11, 2009 at 3:48 pm
    lolz the `i lol`d` at the bottom was the best xD
  42. Profile photo of Elvi739
    Elvi739 Female 13-17
    481 posts
    February 11, 2009 at 4:00 pm
    I LOLD AT THE "I LOLD"

    But that`s disgusting, goddd my friend did that once and I gagged and started screaming at her lol.

  43. Profile photo of xParanoia
    xParanoia Female 18-29
    767 posts
    February 11, 2009 at 4:57 pm
    Ali, you ever experience that?
    It`s extra nasty.
  44. Profile photo of pooper123
    pooper123 Male 18-29
    9 posts
    February 11, 2009 at 5:06 pm
    I LOLD!
  45. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    February 11, 2009 at 5:08 pm
    Then there`s always the dumb one who tries to flush her pad and it gets backed up and bloody... *shudders*
  46. Profile photo of dirty_blue
    dirty_blue Female 18-29
    75 posts
    February 11, 2009 at 5:20 pm
    That post about phobias...I think this could be a new one for the list...bleugh!
  47. Profile photo of __carebear__
    __carebear__ Female 13-17
    688 posts
    February 11, 2009 at 5:23 pm
    thank you, gawd finally.
    I hate it when people just think that`s okay.
  48. Profile photo of spazking
    spazking Male 18-29
    301 posts
    February 11, 2009 at 5:27 pm
    yay for being a dude and not having to suffer through this(and childbirth)
  49. Profile photo of PinkAndGreen
    PinkAndGreen Female 13-17
    917 posts
    February 11, 2009 at 5:30 pm
    My sister just throws them in the trash can, where they are face up and all gross.
  50. Profile photo of Mweebles
    Mweebles Female 18-29
    1653 posts
    February 11, 2009 at 5:31 pm
    I never have this problem because I always seem to go to the bathroom after the janitor lady finishes cleaning it. Yay for coordinating pee times with janitor lady!
  51. Profile photo of Armanith
    Armanith Female 18-29
    354 posts
    February 11, 2009 at 5:44 pm
    *claps her hands* bravo! maybe more people will live by this....
  52. Profile photo of TKD_Master
    TKD_Master Male 18-29
    4794 posts
    February 11, 2009 at 5:46 pm
    "yay for being a dude and not having to suffer through this(and childbirth)"

    Huzzah!

  53. Profile photo of xxamsey
    xxamsey Female 18-29
    858 posts
    February 11, 2009 at 5:59 pm
    Amen to that, oh my God.
  54. Profile photo of slepre
    slepre Female 18-29
    310 posts
    February 11, 2009 at 6:05 pm
    seriously ladies discretion is a good thing!! if one person can take the time to wrap it up i think everyone can!!
  55. Profile photo of Concetra
    Concetra Male 18-29
    2050 posts
    February 11, 2009 at 6:30 pm
    "I never have this problem because I always seem to go to the bathroom after the janitor lady finishes cleaning it. Yay for coordinating pee times with janitor lady! "

    I`m the same way with the male janitor whenever I need to drop a deuce.

  56. Profile photo of deathxtra
    deathxtra Male 13-17
    2791 posts
    February 11, 2009 at 6:55 pm
    ""yay for being a dude and not having to suffer through this(and childbirth)"

    Huzzah!"

    HUZZAH!

  57. Profile photo of madest
    madest Male 40-49
    7378 posts
    February 11, 2009 at 7:08 pm
    women can be so catty
  58. Profile photo of Jonatncito
    Jonatncito Male 13-17
    173 posts
    February 11, 2009 at 7:08 pm
    ""yay for being a dude and not having to suffer through this(and childbirth)"

    Huzzah!

    HUZZAH!"

    Huzzah!

  59. Profile photo of JumboCookie
    JumboCookie Male 18-29
    1244 posts
    February 11, 2009 at 7:09 pm
    HUZZAH!
  60. Profile photo of Grrracen
    Grrracen Female 18-29
    101 posts
    February 11, 2009 at 7:51 pm
    Some girls don`t know to wrap it up? God, that was drilled into my head from the very start.
  61. Profile photo of dystopia04
    dystopia04 Female 18-29
    1082 posts
    February 11, 2009 at 8:06 pm
    ew. funny sign though.
  62. Profile photo of PPPRULE
    PPPRULE Female 13-17
    227 posts
    February 11, 2009 at 8:06 pm
    huzzah!

    Huzzah!

    HUZZAH!

  63. Profile photo of DeeCache
    DeeCache Male 18-29
    788 posts
    February 11, 2009 at 8:13 pm
    haha ta the bottom

    I Lol`d

  64. Profile photo of JimboH
    JimboH Male 30-39
    603 posts
    February 11, 2009 at 8:20 pm
    Blech. I just threw up a little in my mouth.
  65. Profile photo of rocklobster
    rocklobster Male 13-17
    79 posts
    February 11, 2009 at 8:40 pm
    thats just....gross
  66. Profile photo of maceizballin
    maceizballin Male 13-17
    904 posts
    February 11, 2009 at 9:06 pm
    spaghetti anyone? gross, im sorry
  67. Profile photo of Razamire
    Razamire Female 18-29
    660 posts
    February 11, 2009 at 9:16 pm
    I hated alot of things my nasty roommates used to do in the bathroom (guys included) But nothing is worse then having someone advertise his/her complaint in plain sight..in a dorm..seriously.
    Though that just Nasty,girls of 8th floor
  68. Profile photo of esotera
    esotera Female 18-29
    24 posts
    February 11, 2009 at 9:28 pm
    Lol. Seriously though, they should wrap up their napkins..
  69. Profile photo of Ani187
    Ani187 Female 30-39
    4448 posts
    February 11, 2009 at 10:24 pm
    "opiebreath
    Female, 18-29, Western US
    9229 Posts Wednesday, February 11, 2009 5:08:30 PM
    Then there`s always the dumb one who tries to flush her pad and it gets backed up and bloody... *shudders*"
    ---------
    I did not lol. *barf*
  70. Profile photo of Apple_18
    Apple_18 Female 18-29
    475 posts
    February 11, 2009 at 11:17 pm
    razamire, wanna talk about nasty room mates? my last one left her `sanitary napkin` all on my bathroom counter and i was like..maybe she..forgot? to throw it away? O.o NO. that apparently wasnt the case. D= ...it was all exposed and stuff, with a different ones wrapper laying next to it! wth? ...ive disgusted myself in the memory of it. =S
  71. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    February 11, 2009 at 11:21 pm
    I watched this show on Pay-TV a few days ago about the people in London who clean up after murders, festivals, fix broken pipes and drains, etc. The plumber guy said that 90% of every day they are clearing out pipes that have been blocked by women`s products... now THAT`S an icky job to have to do EVERY day!
  72. Profile photo of bananajojo
    bananajojo Female 18-29
    1401 posts
    February 12, 2009 at 3:29 am
    ew. yea, wrap em or start using tampons (flushable)
  73. Profile photo of DeadlyLegion
    DeadlyLegion Male 18-29
    452 posts
    February 12, 2009 at 4:18 am
    I lol`d
  74. Profile photo of mal_BB
    mal_BB Male 18-29
    1231 posts
    February 12, 2009 at 4:51 am
    The worst i`ve ever seen was in a pub i used to work in. Someone had stuck their used sanitary towel to the inside of the cubical wall. I don`t care what anyone says; girls can be just as filthy as guys.
  75. Profile photo of Dagnarus
    Dagnarus Male 18-29
    134 posts
    February 12, 2009 at 5:37 am
    Mal, that is rough! Hope you weren`t the cleaner mate. Ewww :-(
  76. Profile photo of tiggerwitch1
    tiggerwitch1 Female 18-29
    587 posts
    February 12, 2009 at 6:13 am
    hey i would do the exact same thing if i lived in a dorm like that
  77. Profile photo of davisboy
    davisboy Male 30-39
    587 posts
    February 12, 2009 at 7:22 am
    One time at my parents house by brother`s dog came walking into the room with one of these in her mouth. Someone forgot to shut the bathroom door, lol.
  78. Profile photo of melshaw
    melshaw Female 18-29
    10 posts
    February 12, 2009 at 7:38 am
    that is digusting! i agree mal_bb girls can be just as filty as guys, thank God it isnt all of us.
  79. Profile photo of titania
    titania Female 18-29
    119 posts
    February 12, 2009 at 8:33 am
    wow that is gross.

    but i can honestly say i`ve never experienced this. we have thoose little sanny bins where you open the lid and pop your junk in, never see anything.

    maybe they should fork out some cash and buy some of those instead of using stupid wicker basket, what do they expect?

  80. Profile photo of Boredx12
    Boredx12 Female 13-17
    1654 posts
    February 12, 2009 at 8:48 am
    ughhh :-/
  81. Profile photo of crazymagemia
    crazymagemia Female 18-29
    364 posts
    February 12, 2009 at 8:59 am
    i love that it says `I lol`d`` at the bottom
    =]
  82. Profile photo of samidoll
    samidoll Female 18-29
    615 posts
    February 12, 2009 at 9:34 am
    oh my god i keep writing these notes for the nasty disgusting girls on our floor that don`t sit down, so they pee all over the damn seats.

    wtf, if you`d all just sit the hell down, there`d be no need to squat.

    *grumbles* good on whoever this is, i wanna shake their hand

  83. Profile photo of PeRsOnAaNiMa
    PeRsOnAaNiMa Male 18-29
    192 posts
    February 12, 2009 at 9:45 am
    hahaha, awesomeness. Specially the last two sentences.
  84. Profile photo of h0ax_d3m0n
    h0ax_d3m0n Male 18-29
    2513 posts
    February 12, 2009 at 10:50 am
    good for her
  85. Profile photo of taylor_stone
    taylor_stone Male 30-39
    2688 posts
    February 12, 2009 at 11:23 am
    I lol`d...
  86. Profile photo of mrtatulas
    mrtatulas Male 18-29
    271 posts
    February 12, 2009 at 2:09 pm
    This girl obviously has issues from the time of puberty... either she got her first period much earlier or later than her friends/cohorts, or her father/mother was disgusted or ashamed about it.

    Note: Putting a used pad in the garbage can is far from "broadcasting" your period. Get over yourself, you are living with other girls who will inevitably get their periods and there is nothing you can do about it so just deal with it! When you`re living on your own you can hide in your room for 5 days a month and triple-bag all your used "feminine hygeine products" so absolutely NO ONE can know you`re on the dreaded period!

  87. Profile photo of alfietoon
    alfietoon Male 18-29
    1164 posts
    February 12, 2009 at 6:11 pm
    i think we shud add onto the end of the note p.s please do not discuss about formentioned menstraution infront of male company as a man does not wish to know when you are on the rag
  88. Profile photo of Quackor
    Quackor Male 18-29
    2856 posts
    February 12, 2009 at 9:00 pm
    @mrtatulas

    i suppose you enjoy watching turds, good for you. i dont.

  89. Profile photo of 1realhunter
    1realhunter Male 18-29
    40 posts
    February 13, 2009 at 1:09 am
    I think it would be a waste of my time to think of a comment on this that is worthwhile.
  90. Profile photo of Venis
    Venis Female 18-29
    53 posts
    February 13, 2009 at 2:49 am
    "i think we shud add onto the end of the note p.s please do not discuss about formentioned menstraution infront of male company as a man does not wish to know when you are on the rag"

    Sure just as soon as us women stop hearing about how you want your balls rubbed and dick tugged. Thanks

  91. Profile photo of mrtatulas
    mrtatulas Male 18-29
    271 posts
    February 13, 2009 at 7:03 am
    Yeah... "quackor", because I clearly stated that I enjoy "watching turds" in my previous comment. You`re from South America so you probably don`t like knowing that a woman has left the kitchen or the bedroom, much less when she`s on her period. There, I can make stupid assumptions, too!

    I cannot for the life of me understand why so many people are afraid of women on their periods. Every woman gets them! If you`re afraid of women menstruating, I highly suggest you never get into a long-term relationship.

  92. Profile photo of mysticalrose
    mysticalrose Female 18-29
    158 posts
    February 13, 2009 at 12:53 pm
    Mrtatulus,
    True, putting pads in the bin is not broadcasting your period,but not wrapping them up is hardly sanitary. You try sitting down for a nice pee to be greeted with a can full of bloody (and stinky) pads next to you. It`s not that hard to wrap it with toilet paper. Just a thought. Same for tampon applicators. It`s not a matter of being ashamed of having a period. Just simple sanitation.
  93. Profile photo of mrtatulas
    mrtatulas Male 18-29
    271 posts
    February 13, 2009 at 3:20 pm
    Hey I fully agree. I know it`s easy enough to wrap `em up (in fact just use the adhesive on the back and roll it?)

    I mostly took issue with the tone of the girl who wrote this note and some of the people here. It`s just a shame that people are taught to be ashamed of their periods, I don`t even know who does it but someone does!

  94. Profile photo of french88
    french88 Female 18-29
    98 posts
    February 13, 2009 at 9:21 pm
    Public toilets are evil, I avoid them as much as possible
  95. Profile photo of BunnyNaku
    BunnyNaku Female 18-29
    5224 posts
    February 14, 2009 at 12:24 am
    WHAHAHA
  96. Profile photo of TripleNipple
    TripleNipple Female 18-29
    68 posts
    February 14, 2009 at 2:19 am
    mrtatulas, I wish every guy thought like you :)
  97. Profile photo of adilicious
    adilicious Female 13-17
    377 posts
    February 15, 2009 at 1:53 pm
    The solution to this problem is simple:


    not that difficult.

  98. Profile photo of Aligirl964
    Aligirl964 Female 13-17
    115 posts
    February 18, 2009 at 8:39 pm
    she sound like one of those girls who dont have many people to talk to `cause they just complain all the time
  99. Profile photo of jenbits
    jenbits Female 18-29
    19 posts
    March 31, 2009 at 7:48 pm
    score one for passive agressiveness
  100. Profile photo of Frogtango
    Frogtango Male 13-17
    1720 posts
    June 17, 2009 at 7:18 am
    well that would be awkward reading.

Leave a Reply