Dad Interrupts Soccer Show-Off

Submitted by: KatrynaS 8 years ago in Funny

Is there anything worse than when you"re on your webcam and your dad bursts into your bedroom?
There are 82 comments:
Female 1,231
I lol`d.
0
Reply
Female 744
HIS DAD`S A PRO! What a cool dude.
0
Reply
Male 139
ahahahaha!

That`s hilarious!

0
Reply
Female 5,222
LMAO roflcopters..
0
Reply
Female 1,604
lol I was just expecting the dad to come in the room and tell him dinner time or something rofl..
0
Reply
Female 1,578
hahahah he comes in dancing
0
Reply
Female 33
hang on....wtf just happened?

~*xox*~

That`s what I`d like to know...

0
Reply
Female 15,763
OH GOD, DAD-PANTIES.

Dx

0
Reply
Male 4,867
hang on....wtf just happened?
0
Reply
Female 115
OMG there were so many things that were wrong with that, not only the fact the dad was wearing only his underwear but the kid acted like it was perfectly normal for that to happen
0
Reply
Male 163
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAH!!!!!!!! AGAAAAAAAAH!!! AAAAAAAAAAAAAH!!!!
0
Reply
Male 2,199
ur comment just shows how much of an ignorant prick you are tanner...
0
Reply
Female 299
haha wow.
0
Reply
Female 649
that boy is extremely skinny.
and his dad is a funny dude haha
0
Reply
Female 289
i thought it was going to be stupid...
then the dad walked in
lmfao
0
Reply
Male 60
Tanner, what does that say about all star games? Slam dunk contests? Home run derbies? And all of the things other sports do for attention?
0
Reply
Male 488
just shows that soccer sucks so bad that players need to do dumb poo like this to get peoples attention
0
Reply
Male 31
Dammit how did he get me on youtube?
0
Reply
Male 197
Sexy.
0
Reply
Female 1,963
I love parents who go out of their way to embarrass their bratty kids.
0
Reply
Male 138
that was hella funny. I didn`t expect him to be in his underwear. That`s a cool dad. Some dad would run in their yelling at him to turn down the music.
0
Reply
Male 265
Omg, ahahahhaaaaa
0
Reply
Male 516
Could have been my dad =(
0
Reply
Male 612
I wish my dad was that cool...then again, maybe not
0
Reply
Female 1,412
Ummmmmmm lol.
0
Reply
Male 1,894
AhHaHaHaHaHaHHHAAAAAAAAAaaaaaaa!!1!!!111!!!!1one!!!111!!!two.
0
Reply
Male 1,704
LOOOOL
0
Reply
Male 173
wow
0
Reply
Male 1,136
AHAHAHAHAHAHHA
0
Reply
Male 284
An Idiot Has Glass On His Bedroom Dorr.
Hope That Answers Ur Question.
0
Reply
Male 2,703
who has glass on a bedroom door?
0
Reply
Female 10
that was so hilarious. but i dont get why he still put that up. i think they planned that
0
Reply
Male 1,153
haha ace
0
Reply
Female 761
damn, someway my dad keeps just randomly showing up in videos.
0
Reply
Male 3,425
And yet he still posts it on t`internet for hte whole world to see

...

0
Reply
Female 2,220
WHAT THE HELL
hahahahahahahaha
0
Reply
Male 3
lol
0
Reply
Male 1,596
sarah kahan i think i love you, your dedication to tataindicomsl.com is beyond reproach as is mine. I`m moving to india to be with you for always
0
Reply
Male 2,388
spam and ha!
0
Reply
Male 2,172
In soviet russia web camera`s make movies with you and your naked dad.
0
Reply
Male 3,819
Bahahahahaha

0
Reply
Male 425
At least he wasn`t naked.
0
Reply
Male 92
Did the dad dance? Sweet Jesus Almighty...
0
Reply
Male 516
Says something about that generation.

*Looks at 30-39 IAB`ers*

Hmm....

*Imagines all of them in gold underwear*

Hmm....

*Dies*

0
Reply
Male 1,220
...
0
Reply
Male 639
Well, at least he wasn`t wearing his banana hammock.
0
Reply
Male 544
This begs the question: What child in their right mind would post a video like this?
0
Reply
Male 45
Hey, turn down the music if you don`t want to have your dad walk in with only his briefs on.
0
Reply
Female 61
Wow
0
Reply
Female 2,144
huh?
0
Reply
Male 45
that`s the first time I`ve actually lol`ed. Instead of just laughing in my head and saying lol online.
0
Reply
Male 3,296
you guys vv exaggerate A LOT
0
Reply
Female 961
oh great. now i need to make an appointment with my eye doctor and find out when my vision will willingly return
0
Reply
Female 4,197
lol umm... yeah nah...
0
Reply
Female 1,082
haha tool
0
Reply
Female 913
WTF??? I`d be putting some blinds and a deadbolt on that door!
0
Reply
Female 1,401
AGGH! SCARRED!
0
Reply
Female 209
ahahahahah ok ewwww but ahahahaha
0
Reply
Male 8,302
Um so the dad makes a quick exit when he realises the video camera is on... which means... why the heck was he coming into the room in his underwear shaking his assets around, if NOT to show off to the camera? Um...
0
Reply
Male 1,835
thug life...
0
Reply
Female 51
Hahahah! I cant wait till I have kids!
I bet Dad has had thoes undies since the 80`s.
0
Reply
Female 1,436
Ahahahaha!

Didn`t the dad`s underwear look a little. . . . . rank?!

0
Reply
Male 6
OMG this is so funny....but kinda embarresing
0
Reply
Male 1,297
XO soooooo funny!
0
Reply
Male 686
Wow. Reminds me of my dad.
0
Reply
Female 2,289
HAHAHAHAA.

My dad always walked around in his underwear, but he wore boxers. Now that my mom and dad are divorced, my mom walks around the house in her f*cking panties in the middle of the night... It`s horrifying.

0
Reply
Female 4,447
..A glass door? Really? He couldn`t go back and redo the video instead of posting all that embarrassment? Really?
0
Reply
Female 160
ew.. his junk was jiggling..
0
Reply
Male 2,592
if i was a dad, that would be me.
0
Reply
Male 493
BLECH!
0
Reply
Male 541
ok.... and he posted this why?!?!?
0
Reply
Male 524
walking around the house in your underwear when you have kids = NO, PLEASE!
0
Reply
Male 3,301
LMFAO!!
0
Reply
Male 527
8th and it`s working now yay
0
Reply
Male 83
I never feel complete without my daily dose of old man on web cam thanks i-am-bored
0
Reply
Female 1,142
That`s an interesting type of door to have between rooms. o_o
0
Reply
Female 859
HAHA!! classic
0
Reply
Male 353
I think that was Russian for "Turn that poo down."
0
Reply
Female 723
HAHAHA! I don`t think the dad realized there was a camera.
0
Reply
Male 2,440
He`s got some wicked awesome dance moves if he would just lose the ball... and the creepy dad in the background. : P
0
Reply
Female 646
that... is.... terrible.

poor traumtized teen.

0
Reply
Female 113
Link: Dad Interrupts Soccer Show-Off [Rate Link] - Is there anything worse than when you`re on your webcam and your dad bursts into your bedroom?
0
Reply