Crafty Puffer Fish

Submitted by: iloveutters2 8 years ago Weird

Is it a water balloon? A fish? A poisonous pill? It"s all three actually.
There are 24 comments:
Male 1,718
Gnawwwww otter
0
Reply
Male 130
Also- @ coffeediva: PHOTOSHOPPED!
0
Reply
Male 130
"Puff Daddy". Worst. Pun. Ever.
0
Reply
Female 1,604
Big deal if it was a repost. you have to remember some people haven`t been using this site as long as some others so it is new to them..
it is like those people who like to yell photoshopped.
0
Reply
Male 985
Horray :D
0
Reply
Male 606
The hell says "jitterbug"? It`s "jynx", with "you owe me a soda" afterward optional. :|
0
Reply
Female 1,264
Repost. Its repost, as well as a repost.

Did I mention it was a repost?

Cause its a repost.

0
Reply
Male 2,582
Yea sport or not, you`re still a douchenozzle.
0
Reply
Male 603
"I am not in the mood for any of your asinine complaints. Stop being dumbasses and appreciate this FREE website, how about?"

Lemme know when you`re in the mood. ;) *Walks on eggshells... but not really.*

Hey, for those of you who give a crap about us mentioning it`s a repost, you gotta understand it`s kind of a sport. It`s like calling, "Jitterbug!" when two people say the same word at the same time. Or, spotting Waldo. It`s like a floor tile that`s turned the wrong way. Nobody really cares, but it`s worth pointing out or ribbing over.

0
Reply
Female 86
"puff daddy survives"
0
Reply
Male 163
so no one knew what a pufer fish was?
0
Reply
Male 4,793
"Hmm, I would have taken the fish out of the water until it... drowned?"

lol...drowned.

0
Reply
Male 3,412
Hmm, I would have taken the fish out of the water until it... drowned?
0
Reply
Female 15,763
I am not in the mood for any of your asinine complaints. Stop being dumbasses and appreciate this FREE website, how about?

I saw a pufferfish get big once when snorkeling. I was such a tourist, haha.

0
Reply
Male 2,582
Yea, when I posted this last time people just ragged on it for it just being a puffer fish when all I wanted to do was show a neat video, now its just bitching about repost. Damn whiny internet bitches...
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm...
0
Reply
Male 701
You people are really Nazis about re-posts, if you don`t wanna see it again, don`t watch it again.
0
Reply
Female 209
repost, but still kinda cool i guess.
0
Reply
Male 603
...gotta sabotage the rating `cause it`s a repost (I think).
0
Reply
Female 208
REEEEEEEEPOOOOOOOOSSSSTTT
0
Reply
Male 599
0
Reply
Male 599
i think ive seen this before
0
Reply
Male 626
He acculy left to get his friends so they could play some puffer fish beach ball.
0
Reply
Male 17,512
Fugu!
0
Reply
Female 15
Link: Crafty Puffer Fish [Rate Link] - Is it a water balloon? A fish? A poisonous pill? It`s all three actually.
0
Reply