13 Ideas for A Redneck Valentine’s Day [Pics]

Submitted by: awesomo 8 years ago Funny
http://www.bannedinhollywood.com/redneck-romance-ideas-for-valentines-day/

Need some ideas for Valentine"s Day next weekend? Here are a bunch of photos that might help.
There are 56 comments:
Female 98
the wedding one is fake XP check snopes if you dont believe me
0
Reply
Male 60
I got a message that said "1 Pop up blocked". Go at your own risk. Also, I would love a limo like that!
0
Reply
Female 103
Ok.
First of all why are they getting married in front of their trailer?
Second, why is the dog there?
Third, why the hell is she wearing scandles? Black ones?
Geez and cigs arnt that bad but in this pic everything is.
Man and those were toilet seats.
Also, i actaully think that limo idea is cool.
I got more to say but enough said.
0
Reply
Female 662
The guy with the 3 shaved onto his back made me gag.
0
Reply
Male 467
Seriously, is it a girl or a guy in the last picture? I cannot for the love of satan figure it out! It looks like boobs, but it also looks like it has a package. Am I bored? Yes, yes I am.
0
Reply
Female 213
That first one is so obviously shop`d.
0
Reply
Male 4,867
haha the sitting on the pooter on his porch made me lol
0
Reply
Male 3,296
oh man thats sad :(
0
Reply
Female 1,653
THe girl in the last one seems very confused.
If you get my meaning...
0
Reply
Male 228
"Imagine how many people would be p*ssed off if this article were called "13 Ideas for a Ghetto Valentine`s Day". "

Why don`t you google `Ghetto Valentines` and take a chill pill.

0
Reply
Female 1,963
The shape of that last woman baffles me. She must be one testosterone packed laydee.
0
Reply
Female 741
the girl in the last one needs some bigger pants.

ew

0
Reply
Female 1,652
on that last one...how the HECK did they squeeze into those jeans????
0
Reply
Male 513
These pics are just bad jokes. It`s hard to believe that so many people would take this article seriously. Real rednecks are nothing like these pics are showing them to be. Someone just took a culture and blew it way out of proportion, and they think they`re being funny. Imagine how many people would be p*ssed off if this article were called "13 Ideas for a Ghetto Valentine`s Day".
0
Reply
Female 652
wtf was up with that toilet outside the front door. doesn`t matter how redneck you are, what in the hell would give you the idea that that`s where it should go? i hope it was just sitting out there and they made a joke. -_-.
0
Reply
Male 1,136
Lionhart your so funny...wow
0
Reply
Female 5,139
lol fishyboy...i just noticed that
that guy has three arms :D
0
Reply
Male 183
That first one is a terrible shop - they havn`t even removed the guy`s left arm of his jacket, just pasted a new one on the top.
0
Reply
Male 782
Sounds about right for the south.
0
Reply
Male 701
lol @ sexy lingerie.
0
Reply
Male 3,578
thier no photoshop! those pics are as old as the net. many go back to he old low rez days
0
Reply
Male 256
Hey... this was a green post... promoting recycling and alternate building materials. Gotta love the McDonalds cup :)
0
Reply
Male 45
Did anyone else notice that the horseback guy had a shirt that said, "Got root?"? Sounds more like a Linux nerd than a redneck to me.
0
Reply
Male 155
That limo was awesome
0
Reply
Male 8,302
The last one was photoshopped!!?!?!?!? OMG I missed that totally!! Wow!! Duh me!!?! How could I miss that!?

[/sarcasm]

0
Reply
Female 42
gotta love the limo
0
Reply
Male 615
Ah, clever.

I guess...? Did anyone else miss the punchline here?

0
Reply
Male 2,703
you can really see the photoshop in the last picture since they did a bad job copying these pictures from wherever, they are all pixilated, but it REALLY shows how badly it was edited.

I just learned today that there is a "culture" that collects classic cars, but rusts them, or lets them rust...it saddened me.

0
Reply
Male 14
haha, great ideas, maybe I`ll use the limo one
0
Reply
Female 9,402
LOL, only rednecks can come up with creative ideas
0
Reply
Female 167
Love the kid ducttaped to the wall...
0
Reply
Male 2,076
all the pictures are so old.
0
Reply
Female 1,682
haha, i love the "vases" the roses are in XD
0
Reply
Male 764
sorry concetra, they already did ._.
0
Reply
Male 8,302
They missed the whole point that with rednecks, you cain`t tell who yer valentarn is, `cause yer family is so big that yer gots ter buy presents for all the women in it, `cause they`s all yer vanetarn.
0
Reply
Male 512
Hahahaha rednecks are so ghetto!

And geeze, all the grammar nazis need to take a chill pill...

0
Reply
Female 15,763
Ooh, but I like Family Guy...
0
Reply
Female 98
Do all single woman look like that now days? lol I`m sorry.........
0
Reply
Male 2,050
which ones the dog in the first picture?

Who ever tapped their child to the wall should never reproduce.

0
Reply
Male 564
Um, ok?
0
Reply
Male 67
Calm down, mikhailiost. Geeze.
0
Reply
Female 1,082
ugh i hate this culture. the first one was really funny.
0
Reply
Female 134
PMS?
0
Reply
Female 538
Are you trying to say underwear? Or "underwire"? My god you can`t even get your idea across. Oh, And two words barely counts as a sentence. Please, include a verb and a subject.
0
Reply
Female 134
underware bra???
0
Reply
Female 1,412
Theyr good appart from the blatently shopped first one.
0
Reply
Male 19
that last one was creepy
0
Reply
Male 85
Shisi:
"Rednecks sicken me."

Yee-haw.

0
Reply
Female 4,197
that made me lol, nice collection! that hairy guy with the 3 shaved into is back looks like my neighbours bf, minues so much hair O.o

shellie likey :)

0
Reply
Male 779
Rednecks sicken me.
0
Reply
Female 329
i can`t be sure but was the carriage one from viva la bam?
0
Reply
Female 1,401
is that thing at the end a man or a woman? i can`t tell
0
Reply
Male 2,028
Well some of those were disturbing. :/
0
Reply
Female 40
kinda funny :)
0
Reply
Male 392
heh... funny i guess?
0
Reply
Male 245
Link: 13 Ideas for A Redneck Valentine’s Day [Pics] [Rate Link] - Need some ideas for Valentine`s Day next weekend? Here are a bunch of photos that might help.
0
Reply